اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906014508015043

چطور می‌توانیم به اپلیکیشن های پرداختی اعتماد کنیم؟!

کد: 139906014508015043

https://bit.ly/2ErKmvE

، تهران , (اخبار رسمی): افزایش روزافزون استفاده از اپلیکیشن های پرداخت امری انکارناپذیر است، اما در کنار آن، کلاهبرداری‌های اینترنتی می‌تواند مشکل‌ساز باشد. با این حال، روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید به امن‌بودن یا امن‌نبودن اپلیکیشن پرداختی مورد نظر خود پی ببرید. با ما همراه باشید.

در ابتدا باید حواستان باشد که اپلیکیشن مورد نظر خود را از فروشگاه اپلیکیشن معتبر داخلی مانند بازار دانلود کنید.

در مرحله بعدی نباید استفاده از رمز یکبار مصرف را فراموش کنید.

اپلیکیشن های پرداختی که هنگام ورود، از شما رمز عبور یا اسکن اثر انگشت می‌خواهند، امن‌تر از سایر اپلیکیشن‌ها هستند.

حواستان باشد که هنگام استفاده از اپلیکیشن مد نظر خود، فیلترشکن را خاموش کنید. روشن‌بودن فیلترشکن می‌تواند IP شما را تغییر داده و کنترل تلفن همراه‌تان را در دست شخص دیگری قرار دهد.

کافه بازار با استفاده از ۱۰ آنتی‌ویروس، برنامه‌ها را بررسی می‌کند و اگر به هریک از برنامه‌ها مشکوک شده باشد به شما اخطار می‌دهد. اپلیکیشن‌هایی که سپر امنیت بازار هشدار می‌دهد، از تلفن همراه خود حذف کنید.

نکته ساده‌ای که باید در نظر داشته باشید، این است که پس از ورود به صفحه پرداخت بانکی به آدرس مرورگر دقت کنید و مطمئن شوید که وارد ‌سایت shaparak.ir شده‌اید.

همچنین حواستان باشد آدرس صفحه پرداخت، گواهی SSL داشته و با https شروع شده باشد.

حواستان باشد که با ورود به سایت اپلیکیشن های پرداختی، نشان نماد اعتماد الکترونیک آن‌ها را چک کنید.

در آخر هم باید نکته مهم دیگری را یادآور شویم و آن هم این است که اپلیکیشن‌ها معمولاً از کاربران، مجوز دسترسی به قسمت‌هایی مانند گالری و … را می‌خواهند که نباید بدون خواندن دقیق آن‌ها، گزینه تأیید را انتخاب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شاپ

در راستای ایجاد رویکردی نوین و مدرن در شبکه‌ی فروشگاهی با هدف نوآوری باز در ارائه‌ی خدمات ارزش افزوده، پلتفرم شاپ (Shopp) در قالب یک سامانه و بستر جامع برای ارائه‌ی خدمات یکپارچه‌ی پرداخت، خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک در نقطه‌ی سرویس، مبتنی بر ابزارهای هوشمند و رایانش ابری معرفی شده است. این پلتفرم با ایجاد یک زیرساخت برای متمرکزسازی خدمات مورد نیاز ذینفعان در زیست‌بوم هدف، ارائه‌ی خدمات ارزش افزوده را تسهیل می‌کند. شاپ با هدف تبدیل نقطه خدمت به نقطه تعامل با مشتری و ایجاد (Seamless) توانسته مفهومی بنام POS2.0 را خلق و در بازار هدف عملیاتی کند. در این راهکار مواردی مانند محاسبات ابری، خرده‌فروشی، پرداخت، کلان‌داده‌ها، خدمات ارزش افزوده و خرید مبتنی بر وب در یک نقطه عرضه می‌شوند. محصولات و راهکارها: کیوسک اندرویدی هوشمند یکپارچه (Integrated Smart Kiosk) صندوق‌های فروشگاهی اندرویدی هوشمند یکپارچه (Integrated Smart ECR) کارت‌خوان‌های اندرویدی هوشمند یکپارچه (Integrated Smart POS) کارت‌خوان‌های جیبی (mPOS) کارت‌خوان‌های کلاسیک (رومیزی و همراه) فضای تک استور (Tech Store) راهکارهای رایانش ابری نرم‌افزار صندوق فروشگاهی شاپ اپلیکیشن موبایل شاپ راهکار یکپارچه صندوق‌های فروشگاهی، پرداخت و تجارت الکترونیکی بر پایه بر رایانش ابری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]