اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906024510715050

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند

کد: 139906024510715050

https://bit.ly/34BpRHI

، تهران , (اخبار رسمی): لبخند یکی از شرکت های عرضه کننده در بازار است که تمرکز آن بر روی ارائه نرم افزاری بر پایه مدیریت دندانپزشکی لبخند است.

نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند قابل استفاده در مطب هایی با حداکثر ۴ پزشک و ۵ یونیت دندانپزشکی است. این نسخه از «لبخند» به صورت پیش فرض دارای قابلیت های پایه ای در بخش های مختلف است که در ادامه آورده شده است.

علاوه بر قابلیت های پایه در نظر گرفته شده برای نسخه مطب «لبخند«، این امکان وجود دارد که بنا بر درخواست مشتری، بتوان ماژول های کاربردی دیگری را به نرم افزار اضافه کرد. هر یک از ماژول ها در ذیل معرفی شده اند.

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند، قابل استفاده در کلینیک ها و مراکز بزرگ دندانپزشکی است و تعداد دندانپزشک و یونیت در این نسخه از نرم افزار نامحدود است. علاوه بر این در نسخه کلینیک «لبخند» از رویکرد ثبت طرح درمان به عنوان تشخیص و تبدیل تشخیص به درمان در کنار فرایند پذیرش بیمار- صندوق - پرونده درمانی پشتیبانی می شود که در صورت بدهکار بودن بیمار پرونده دندانپزشکی وی قفل خواهد شد. با این روش از هرگونه سو استفاده​ های مالی در مراکز درمانی اجتناب خواهد شد. قابلیت های  زیر اهم ویژگی‌های نسخه کلینیک «لبخند» است که در بخش های مختلف دسته بندی شده اند.

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]