اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990603451236094

فروش آنتی ویروس های ترندمیکرو در سال 2019 به بیش از 1.5 میلیارد دلار رسید

کد: 13990603451236094

https://bit.ly/3lZrEfG

، تهران , (اخبار رسمی): جدیدترین گزارش کمپانی امنیتی ترندمیکرو نشان میدهد که این شرکت در سال 2019 میلادی موفق شده تا بیش از 1.5 میلیارد دلار محصولات امنیتی و آنتی ویروس به فروش برساند.

فروش آنتی ویروس های ترندمیکرو در سال 2019 به بیش از 1.5 میلیارد دلار رسید.
فروش 1.5 میلیارد دلاری آنتی ویروس های ترندمیکرو

ترندمیکرو بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی از جمله موسسات مالی و بانکی، بیمه، شرکت‌های نفتی و پالایشگاهی و شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقل در دنیا دارد

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، کمپانی امنیتی ترندمیکرو Trend Micro گزارش مالی سال 2019 میلادی را منتشر کرد.

گزارش نهایی سال 2019 غول امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) نشان میدهد که این شرکت در سال 2019 میلادی موفق شده تا بیش از 1.5 میلیارد دلار نرم افزارها و سرویس های امنیتی و آنتی ویروس های خانگی، تحت شبکه و دیتاسنتر به فروش برساند.

درباره ترندمیکرو  ( پی سی سیلین )

شرکت ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو از شرکت‌های مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترها و سرورهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز)، F5 Networks ،Citrix ،Siemens ،HP ،ASUS ایسوس، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک و Amazon اشاره کرد.

ترندمیکرو بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی از جمله موسسات مالی و بانکی، بیمه، شرکت‌های نفتی و پالایشگاهی و شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقل در دنیا دارد.

شرکت ZDI یکی از شرکت های زیر مجموعه و تحت مدیریت کمپانی ترندمیکرو است که در زمینه برگزاری رویدادهای امنیتی و ثبت آسیب پذیری‌های امنیتی سرویس‌ها و محصولات فناوری فعالیت دارد و هر ساله صدها هزار دلار به محققین و متخصصین امنیتی بابت شناسایی نقص‌ها و آسیب پذیری‌ها، پاداش می‌دهد.

از جمله رقبای ترندمیکرو می‌توان به شرکت‌های سیمانتک Symantec و مکافی McAfee اشاره کرد.

در بازار آنتی ویروس‌های خانگی Home Antivirus، علاوه بر مکافی و سیمانتک ( نورتون )، دیگر شرکت‌های آنتی ویروس مانند وبروت، کسپرسکی، بیت دیفندر، آویرا، ایست ( نود32 )، پاندا سکیوریتی تلاش دارند تا با ترندمیکرو رقابت کنند که البته کار بسیار دشواری است.

کسپرسکی با نام‌هایی مانند کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.

محصولات ترندمیکرو که در برخی کشورها با نام پی.سی.سیلین (PC-Cillin ) نیز شناخته می‌شود از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در ایران عرضه می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]