اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990603451246094

دورانتاش خبر از فروش 773 میلیون دلاری ترندمیکرو در نیمه اول سال 2020 داد.

فروش 773 میلیون دلاری غول آنتی ویروس ترندمیکرو در نیمه اول 2020

کد: 13990603451246094

https://bit.ly/2RcuxLS

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) در نیمه اول سال 2020 میلادی ، 773 میلیون دلار نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس فروخت.

فروش 773 میلیون دلاری غول آنتی ویروس ترندمیکرو در نیمه اول 2020
فروش 773 میلیون دلاری ترندمیکرو در نیمه اول 2020

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو )، F5 Networks ،Citrix HP ،ASUS ، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک و Amazon اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، کمپانی ترندمیکرو ( Trend Micro ) گزارشات مالی 3 ماهه اول و دوم 2020 را منتشر کرد.

براساس گزارشات منتشر شده، ترندمیکرو 386 میلیون دلار در فصل اول 2020 و 387 میلیون دلار در فصل دوم 2020، و در مجموع 773 میلیون دلار در نیمه اول 2020، نرم افزارهای آنتی ویروس و سرویس های امنیتی در بازارهای جهانی فروخته است.

ترندمیکرو در سال 2019 بیش از 1.5 میلیارد دلار نرم افزارهای آنتی ویروس در بازارهای جهانی فروخت.

لایسنس های معتبر و اورجینال آنتی ویروس های ترندمیکرو از سال 1387 با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش در بازار ایران ارائه می شود.

درباره ترندمیکرو ( Trend Micro )

شرکت ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو از شرکت‌های مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز)، F5 Networks ،Citrix ،Siemens ،HP ،ASUS ایسوس، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک و Amazon اشاره کرد.

ترندمیکرو بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی از جمله موسسات مالی و بانکی، بیمه، شرکت‌های نفتی و پالایشگاهی و شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقل در دنیا دارد.

واحد ZDI یکی از بخش‌های زیرمجموعه ترندمیکرو است که در زمینه برگزاری رویدادهای امنیتی و ثبت آسیب پذیری‌های امنیتی سرویس‌ها و محصولات فناوری فعالیت دارد و هر ساله صدها هزار دلار به محققین و متخصصین امنیتی بابت شناسایی نقص‌ها و آسیب پذیری‌ها، پاداش می‌دهد.

از جمله رقبای ترندمیکرو می‌توان به شرکت‌های سیمانتک Symantec و مکافی McAfee اشاره کرد.

در بازار آنتی ویروس‌های خانگی Home Antivirus، علاوه بر مکافی و سیمانتک ( نورتون )، دیگر شرکت‌های آنتی ویروس مانند وبروت، کسپرسکی، بیت دیفندر، آویرا، ایست ( نود32 )، پاندا سکیوریتی تلاش دارند تا با ترندمیکرو رقابت کنند.

کسپرسکی با نام‌هایی مانند کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.

محصولات ترندمیکرو در برخی کشورها با نام پی.سی.سیلین (PC-Cillin ) نیز شناخته می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]