اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906054517614933

تاثیر لباسکار بر بازاریابی و فروش

کد: 139906054517614933

https://bit.ly/2EGdaka

، تهران , (اخبار رسمی): جالب است بدانید که لباس کار از آنچه فکر می کنید بیشتر می تواند در بازاریابی و فروش شما مؤثر باشد. افرادی که شغل آنها بازاریابی و جذب مشتری است ، نه تنها باید روی صحبت و معرفی خدمات و محصولات متمرکز شوند بلکه باید به لباس هایی که انتخاب می کنند نیز توجه کنند

تاثیر لباسکار بر بازاریابی و فروش
لباسکار مناسب

جالب است بدانید که لباس کار از آنچه فکر می کنید بیشتر می تواند در بازاریابی و فروش شما مؤثر باشد. افرادی که شغل آنها بازاریابی و جذب مشتری است ، نه تنها باید روی صحبت و معرفی خدمات و محصولات متمرکز شوند بلکه باید به لباس هایی که انتخاب می کنند نیز توجه کنند ، زیرا اگر لباس مناسبی را نپوشند ، بر مشتری تأثیر می گذارند.  ممکن است مشتری حاضر به خرید کالاها یا خدمات نباشد.

وقتی می گوییم که بازاریاب باید لباس خوبی داشته باشد ، منظور ما این نیست که او باید لباس های گران قیمت و اینچنینی بخرد ، بلکه منظور ما این است که این فرد مرتب و خوش لباس است. هرچه لباس های کاری که بازاری پوشیده است ، ظریف تر و مرتب باشد ، تأثیر آن بر ذهن مشتری بیشتر می شود و علاوه بر این ، مشتری به این شخص احترام می گذارد. پوشیدن لباسکار مناسب سه تأثیر مهم بر فرد دارد که عبارتند از:

1- افزایش اعتماد به نفس

داشتن لباس مناسب کار به دو دلیل باعث افزایش اعتماد به نفس فرد می شود. یکی اینکه لباس مناسب باعث می شود فرد احساس خوبی داشته باشد و اعتماد به نفس را افزایش می دهد.

لباسکار نیز از این قاعده مستثنی نیست ، مانند مهمانداران پرواز که همه لباس های زیبایی دارند که اعتماد به نفس آنها را تقویت می کند.  ثانیا ، زیرا لباس های زیبا و مناسب باعث می شود فرد به چشم دیگران اعتماد به نفس داشته باشد و همه به او احترام بگذارند.

2- تأثیر اولیه بر مشتری بیشترین دوام را دارد.

مطمئناً می دانید ظاهر و پوشش شما از مواردی است که باعث می شود دیگران را قضاوت کنید و دیدگاه اولیه مردم در این زمان از شما شکل می گیرد. به همین دلیل پوشیدن لباس کار مناسب برای افرادی که برای خطوط هوایی کار می کنند ، به عنوان مثال ، می تواند تأثیر بسزایی در ذهن مشتریان اولیه داشته باشد.

3- اعتبارسنجی لباس برای افراد

پوشیدن لباس مرتب می تواند اعتبار شما را همیشه به دنبال داشته باشد. این باور اشتباه است که فقط پوشیدن لباس رسمی و گران قیمت شما را موفق می کند.

در بعضی از مشاغل ، پوشیدن لباس های کار که همیشه تمیز و مرتب است ، تأثیر زیادی در موفقیت دارد. در بعضی از مشاغل پوشیدن لباس رسمی در حین کار امکان پذیر نیست و باید از لباس های غیررسمی استفاده کنید ، اما همین لباس های غیررسمی در صورت انتخاب صحیح ، در موفقیت تأثیر زیادی خواهد داشت.

شما حتی می توانید از لباس فرم اداری مناسب استفاده کنید و مشتری را همیشه به یاد داشته باشید. متأسفانه در یک محیط شغلی برابر با افرادی که چهره زیبایی بیشتری دارند ، ممکن است شانس بهتری برای موفقیت در جذب مشتری و فروش کالاها و خدمات بیشتر داشته باشند زیرا افراد ذاتاً به زیبایی جذب می شوند.

در بازاریابی از سه زبان برای جذب مشتری استفاده می شود. زبان اول کلمه ای است که مربوط به قدرت بیان و گفتار است.

  1. کارکنان باید دایره واژگان خود را افزایش داده و خواندن بیشتری انجام دهند تا بتوانند بهتر صحبت کنند.
  2. دومین زبان بدن است که در عصر مدرن هرکسی آن را خوانده یا شنیده و تأثیر آن را بر افراد مختلف می گذارد.
  3. سوم ، زبان سازمان است که از گزینه هایی مانند لباس کار کارمندان سازمان ، تمیز بودن مطب و حتی پاکیزگی دستگاه هایی که مشتریان استفاده میکنند تشکیل شده است.

زمان مناسب کنار گذاشتن لباس کار کهنه و تعویض آن

در گذشته ، دیدگاه کلی این بود که تا زمانی که لباس کار کاملا خراب نشده ، سوخته و یا .. مصرف شود ، خرید لباس کار جدید اولویت نخواهد داشت. پوشیدن لباس کار حتی بیش از دو سال متوالی متداول بوده است و اگر شخصی لباس کار خود را زود عوض کرد ، از سوی دیگران نادان به استفاده از لباس کار شناخته می شد.

شاید در آن زمان مباحث مربوط به استفاده از لباس کار جدید و رنگ آنها مورد بحث قرار نگرفته و تأثیر آن بر روحیه و اخلاق کار فرد مورد توجه واقع نشده بوده. البته این نوع دیدگاه در آن زمان در سایر کشورهای جهان سوم نیز وجود داشته است.
با ظهور روانشناسی ، بسیاری از این تصورات غلط به مرور زمان تغییر کرده اند.

همانطور که همه ما می دانیم ، پوشیدن لباس کار مناسب به فرد کمک می کند انرژی های مثبت سایر افراد دارای اجتماعی را دریافت کند. از دیگر خصوصیات پوشیدن لباس مناسب می توان به افزایش اعتماد به نفس در انجام کار و همچنین ساطع کردن جلوه مناسب فرد با مهارت شغلی بالا نسبت به دیگران اشاره کرد.

البته این همه ویژگی های یک لباس کار نیست. پوشیدن لباس کار جدید (جدید) در روحیه شما بسیار مؤثر است که حتی در هفته های اول کار ممکن است متوجه مشکل در کار نشوید و با سرعت و دقت بالایی نسبت به قبل از پوشیدن لباس کار جدید کار را به طور موثر ادامه دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید