اطلاعات تماس
  • 021888***** - 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906064519914872

گاو صندوق دیجیتال

کد: 139906064519914872

https://bit.ly/2EGCyWX

، تهران , (اخبار رسمی): گاوصندوق دیجیتال یکی از پیشرفته ترین وسایل برای نگهداری اشیای قیمتی و مدارک می باشد،نحوه بازکردن قفل آن برخلاف گاوصندوق های مکانیکی، از طریق رمزهای الکترونیکی و اثرانگشت صورت میگیرد و به همین دلیل امنیت در آن بسیار بالا خواهد بود.

انواع گاوصندوق دیجیتال

مانند سایر وسایل امنیتی مورد استفاده در منازل و محیط های اداری و تجاری، گاوصندوق های دیجیتال را نیز می توان بر اساس ویژگی های مختلف گروه بندی نمود که از پرکاربردترین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • گاوصندوق دیجیتال خانگی

مهم ترین تفاوت این مدل گاوصندوق با سایر گاوصندوق دیجیتال، اندازه و ابعاد و وزن آنها می باشد و به گونه ای طراحی میشوند که فضای زیادی را اشغال نکنند. گاوصندوق های خانگی و اداری دیجیتال وزن حدود 20 کیلوگرم داشته و کاملا در برابر ضربه و آتش سوزی مقاوم می باشند و به منظور جلوگیری از سرقت آن به دلیل وزن کم، روی دیوار یا داخل کمد نصب میشوند. از جمله دلایلی که باعث میشوند تا احتمال جا به جایی و سرقت این گاوصندوق به صفر برسد، قرار گرفتن پیچ های متصل شده به دیوار در درون گاوصندوق است. به عبارت دیگر، لازمه جا به جایی و حمل و نقل گاوصندوق دیجیتال اداری و خانگی این است که ابتدا رمز را باز کنید!

  • گاوصندوق دیجیتال هتلی

با توجه به اهمیت نگهداری مدارک و اشایای قیمتی و پول در طول سفر و هتل، به همین دلیل اغلب هتل های پیشرفته درون اتاق گاوصندوق ارائه می دهند. گاوصندوق دیجیتال هتلی بر اساس نحوه رمزنگاری و بازکردن قفل به سه گروه کلی اثرانگشتی، کارتی و رمزدار تقسیم بندی میشوند که کارت و رمز برای هر مسافر به صورت منحصر به فرد در نظر گرفته میشود.

  • گاوصندوق هوشمند

پیشرفته ترین نوع گاوصندوق دیجیتال در گروه گاوصندوق های هوشمند قرار گرفته اند که امنیت در آنها در بالاترین سطح قرار دارد. این نوع گاوصندوق تنها از طریق اثرانگشت یا اسکن چشم مالک اصلی آن باز شده و به همین دلیل احتمال سرقت آن به صفر میرسد. گاوصندوق های اثرانگشتی دارای بدنه کاملا مقاوم در برابر ضربه بوده و در آتش سوزی و سیل و زلزله دچار هیچگونه خسارتی نخواهند شد. این گاوصندوق ها نه تنها برای منازل کاربرد دارد، بلکه برای محیط های تجاری و امنیتی و سازمان ها و بانک نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

تفاوت گاوصندوق دیجیتال با گاوصندوق معمولی

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی نحوه طراحی گاوصندوق ها و امکاناتی که در آنها ارائه میشود با تغییر و تحول زیادی روبرو شده است. به طوریکه می توان در حال حاضر تفاوت های زیادی را در قفل های به کار رفته در آنها و نحوه باز شدن هر یک مشاهده کرد. گاوصندوق های معمولی دارای کلید بوده و به همین دلیل از نظر امنیت در سطح پایین تری از نوع دیجیتال قرار گرفته اند. این نوع گاوصندوق در حال حاضر کاربرد زیادی نداشته و اغلب افراد و سازمان ها گاوصندوق هایی با قفل های پیشرفته تر و ترکیبی و همچنین هوشمند را ترجیح می دهند.همچنین لازم به ذکر است که گاوصندوق های معمولی از نظر قیمت نیز گاوصندوق های ارزان تر از نوع دیجتال می باشند اما همگی آنها در برابر ضربه و آتش سوزی و سیل کاملا مقاوم هستند.

تفاوت گاو صندوق دیجیتال با گاوصندوق های مکانیکی

نوع دیگر گاوصندوق های پرکاربرد به گاوصندوق های مکانیکی معروف می باشند. این قبیل گاوصندوق ها دارای قفل های ترکیبی بوده و برای باز کردن آنها نیاز به رمزهای دستی و همچنین دیجیتال می باشد. علاوه بر امنیت بالاتر گاوصندوق دیجیتال نسبت به نوع مکانیکی، به دلیل زمان بر بودن باز کردن قفل های ترکیبی در شرایط اضطراری اغلب افراد خرید نوع دیجیتال را در اولویت قرار می دهند. به عبارت دیگر، در صورتیکه نیاز داشته باشید در کمترین زمان مانند شرایط آتش سوزی و سیل، مدارک مورد نیاز را از گاوصندوق خارج کنید، باز کردن قفل های مکانیکی زمان بیشتری نیاز دارند.

طراحی گاوصندوق های دیجیتال چگونه است؟

در طراحی گاوصندوق دیجیتال تمرکز بر روی چند مسئله و موضوع مهم وجود دارد که عبارتند از: استحکام بدنه در برابر ضربه، آتش سوزی و سیل و همچنین بالا بردن امنیت قفل و نحوه باز کردن آن! به همین دلیل قفل ها و روش های ترکیبی مختلفی در طراحی آنها ارائه شده است و نسل های جدید آن دارای امنیت بسیار بالایی می باشند. به عنوان مثال، استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل، قرار دادن قفل های بیومتریک که ترکیبی از رمز عددی و اثرانگشت یا اسکن چشم می باشند و همچنین قرار دادن قفل های زمان دار همگی در طراحی های جدید این نوع گاوصندوق به چشم میخورد. نتیجه و خروجی این نوع طراحی در نهایت تولید گاوصندوق با بالاترین سطح امنیت و احتمال صفر سرقت آن می باشد. به همین دلیل از این نوع گاوصندوق در بانک ها و سازمان های امنیتی استفاده زیادی میشود.

گاو صندوق دیجیتال

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خرم سیف

شروع فعالیت شرکت خرّم به اوایل قرن بیستم و اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول برمی گردد. شرکت گاوصندوق خرم به عنوان بنیانگذار صنایع فلزی و صنعت صندوق نسوز در ایران سهم والایی در این مهم داشته است. شرکت گاوصتدوق خرم با بیش از یک قرن سابقه فعالیت در صنعت تولید گاوصندوق و در اختیار داشتن پرسنل متخصص در تولید گاوصندوق آمادگی دارد , در زمینه خدمات مشاوره ایمن سازی , طراحی و ساخت انواع گاوصندوق سفارشی , صندوق امانات , درب خزانه , درب ضد انفجار , درب ضد حریق , درب ضد سرقت و انواع مخزن های بتنی امن , بهترین راه‌ حل‌های امنیتی را متناسب با تنوع نیازهای مدرن امروزی با ارائه محصولات و گاوصندوق های با کیفیت , ایمن و دارای پشتیبانی قدرتمند در اختیار مشتریان قرار دهد. شرکت گاوصندوق خرم به پشتوانه تجربه طولانی و نگاه درست به آینده , جوابگوی انواع سلیقه‌ها و نیازهای مشتریان گاوصندوق و دیگر محصولات خود خواهد بود. از جمله محصولات خرم می توان به انواع گاوصندوق نسوز، انواع صندوق امانات بانکی، انواع درب امنیتی، درب ضد انفجار ، درب ضد حریق ، درب ضد سرقت ، درب اضطراری ، درب ضد اشعه ، درب هوا بند و دریچه های فرار اشاره نمود.

اطلاعات تماس
  • 021888***** - 021888*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار