اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906074520415086

چطور از روی زیورآلات شخصیت افراد را بشناسیم؟

شخصیت شناسی از روی زیورآلات

کد: 139906074520415086

https://bit.ly/339gn41

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب می‌خواهم یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید با کمک آن شخصیت طرف مقابل‌تان را تا حدودی کشف کنید (شخصیت شناسی از روی زیورآلات) را آموزش دهم. شما می‌توانید با توجه به موارد زیر تا حدودی شخصیت افراد را کشف کنید

شخسیت شناسی از روی زیورآلات
کشف شخصیت افراد با توجه به زیورآلات

1- زیور آلات بزرگ
هنگامی که شما از زیورآلات بزرگ و چشمگیر استفاده می‌کنید، این موضوع را می‌رساند که از مرکز توجه بودن هراسی ندارید. احتمالا هدف شما از گذاشتن چنین زیورآلاتی جلب توجه دیگران است و این به معنای خودستایی نیست. شما فردی مستقل و با اعتماد به نفس بالا هستید که دوست دارید از طریق استایل‌تان دیگران را به سمت خود بکشانید و این روش کاملا موثری می‌باشد.
2-زیورآلات شخصی(زیورآلاتی که به نام شخص است)
منظور از زیورآلات شخصی، زیورآلاتی است که مخصوص به یک فرد است. به عنوان مثال شما گردنبندی استفاده می‌کنید که نام شما روی آن حک شده یا این که دستبندی استفاده می‌کنید که اعتقاد فردی‌تان را نشان می‌دهد(مثل استفاده از زیورآلات نام خدا یا ...). باید بدانید که افرادی که چنین زیوآلاتی استفاده می‌کنند، افرادی به شدت احساساتی هستند. این گونه از افراد علاقه دارند که احساسات و عقایدشان را بیان کنند و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها با دیگر افراد هراسی ندارند. این دسته از آدم‌ها به دارایی و اموالشان اهمیت زیادی می‌دهند، بدین معنی که نسبت به همه‌ی چیز‌هایی که دارند یا حتی افرادی که در زندگی‌شان هستند، احساس دارند. وارد شدن در زندگی چنین افرادی ممکن است دشوار باشد، اما اگر موفق شدید، بدانید که رابطه‌ای موفق و ابدی در انتظارتان خواهد بود.
3-زیورآلات ظریف و کوچک
افرادی که از زیورآلات ظریف و کوچک استفاده میکنند برخلاف آن‌هایی که می‌خواهند جلب توجه کنند، علاقه‌ای به استفاده از زیورآلات بزرگ و چشمگیر ندارند. این گونه افراد آنقدر اعتماد به نفس بالایی دارند که دیگر نیازی نمی‌بینند که خودشان را نمایش دهند و در نتیجه زیورآلات کوچک و ظریف را به هر زیورآلات دیگری ترجیح می‌دهند. جالب است بدانید شخصیت این افراد تا حدود زیادی آرام و لطیف است. این افراد از حاشیه به دورند و آرامش را به هیجان ترجیح می‌دهند. این افراد در استفاده از زیورآلات و یا نحوه لباس پوشیدن خیلی به خودشان سخت نمی‌گیرند، اما تا جای ممکن دوست دارند که خوش تیپ و مرتب باشند.

خرید زیورآلات تا حد زیادی به بالابردن اعتماد به نفس افراد موثر است. 

نکته قابل توجه اینکه کسانی که به استفاده از جواهرات رنگی نیز علاقه دارند، افرادی شاد و مثبت اندیشی هستند.
4-زیورآلات ست
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه زیورآلات ست(زیورآلات ست و نیم ست و سرویس) استفاده می‌کنید، گویای این مطلب است که فردی منضبط هستید. ذهن شما در راستای چارچوبی تصمیم می‌گیرد که دوست دارید. شما فردی تمیز، بادقت و مسئولیت پذیر هستید. چنانچه فردی بخواهد به کاری نظم دهد، اول از همه از شما کمک می‌خواهد. از خصوصیات شما این است که تمام وسایل خانه‌تان در جای درست خود قرار گرفته است. در انتخاب زیورآلات نیز بسیار متنوع عمل می‌کنید، اما همیشه سعی دارید که قانون ست بودن را مد نظر قرار دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساراست

آموزش در حوزه ساخت،نگهداری و استفاده از زیورآلات فروش انواع زیورآلات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس