اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906114524615101

ارتقا و بهینه سازی سایت پارت لودر

کد: 139906114524615101

https://bit.ly/325NwhC

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید پارت لودر  از  1399/01/01 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت پارت لودر
پارت لودر www.partloader-co.ir

به گزارش روابط عمومی پارت لودر؛ وب سایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی واردات،تامین و فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی از تاریخ 1399/01/01 بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.partloader-co.ir در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وب سایت، بخش‌های فروشگاه،استعلام و ...  به فهرست وبسایت اضافه شده است.

البته لازم به ذکر است که وب سایت www.partloader.ir نیز متعلق به این مجموعه می باشد که با ورود به هر کدام از وب سایت ها ،به وب سایت اصلی منتقل شده و می توانید از امکانات آن استفاده نمایید.

در این وب سایت و در قسمت فروشگاه ،سعی بر آن شده تا لیست محصولات با درج تصویر و مشخصات کامل آنها به نمایش درآید. همچنین در قسمت مقاتلات نیز،سعی برآن است تا با درج مطالب مفید در زمینه قطعات و دستگاه ها ،اطلاعات کاربران را بالا برده و در انتخاب و تصمیم گیری های آگاهانه نقشی داشته باشیم.
مدیر پارت لودر با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با محصولات جدید و مقالات معتبر و مرتبط، پس از این به روز رسانی مد نظر است.
او همچنین افزود: پارت لودر وب سایت فعال در حوزه واردات،تامین و فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ی محصولات جدید و مقالات معتبر و مرتبط جهت بالا بردن آگاهی بیشتر در سایت هستیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارت لودر (بازرگانی بنی هاشمی)

مجموعه ی پارت لودر با سابقه ای درخشان با بیش از 50سال در امر واردات،صادرات،تهیه و توزیع و فروش قطعات و لوازم یدکی و دستگاه های سنگین راهسازی در خدمت شماست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید