اطلاعات تماس
  • 021***** - 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906114525215104

خانه‌ سفید: ۱۷ سال تلاش برای زیبایی

کد: 139906114525215104

https://bit.ly/2QVeFxc

، تهران , (اخبار رسمی): زیبایی و آراستگی از ویژگی‌‌هایی هستند که برای اکثر افراد اهمیت دارند. توجه به زیبایی ظاهری در آثار تاریخی نیز مشخص است. کلینیک پوست و موی خانه سفید نیز با تکیه بر دانش روز تلاش می‌‌کند تا خدمات زیبایی را با بهترین کیفیت به مخاطبان خود ارائه کند.

خانه‌ سفید: ۱۷ سال تلاش برای زیبایی
کلینیک خانه سفید

کلینیک خانه سفید همواره کوشیده تا با استفاده از پزشکان حاذق و با تجربه و به کاربردن دستگاه‌‌های مدرن و پیشرفته، خدمات خود را به بهترین شیوه‌‌ی ممکنارائه کند و اصول مشتری مداری را در مجموعه پیاده کند

زیبایی و آراستگی از ویژگی‌‌هایی هستند که برای اکثر افراد اهمیت دارند. توجه به زیبایی ظاهری در آثار تاریخی نیز مشخص است. امروزه با پیشرفت‌‌های علم پزشکی و توسعه‌‌ی فناوری، علم نیز برای برآورده کردن تمایل به زیبایی به بشر کمک می‌‌کند. کلینیک پوست و موی خانه سفید نیز با تکیه بر دانش روز تلاش می‌‌کند تا خدمات زیبایی را با بهترین کیفیت به مخاطبان خود ارائه کند.

کلینیک پوست و موی خانه سفید از سال ۸۲ مشغول فعالیت در زمینه خدمات زیبایی است. این مجموعه بیش از ۱۵ سال قبل توسط دکتر قاسم اصلانی، بنیان‌‌گذار مجموعه، راه‌‌اندازی شد. در آغاز کار فعالیت مجموعه‌‌ی خانه سفید محدود به خدمات ویزیت و لیزر موهای زائد بود. به مرور زمان خدمات بیشتری مانند جوانسازی پوست، لیزر مو، کاشت مو و ابرو با پیشرفته‌‌ترین و بروزترین دستگاه‌‌ها به فعالیت‌‌های کلینیک اضافه شد. کلینیک پوست و موی خانه سفید امروز به عنوان مجهزترین کلینیک پوست و موی تهران آماده‌‌ی خدمت‌‌رسانی به مشتریان است.

تا به امروز کلینیک پوست و موی خانه سفید با بیش از ۵۰ پزشک متخصص پوست و مو همکاری داشته است. این همکاری با هدف جلب رضایت مشتریان و ارائه‌‌ی خدماتی با کیفیت صورت گرفته. طی مدت فعالیت، مجموعه‌‌ی خانه سفید چالش‌‌هایی هم داشته است. دعوت از پزشک‌‌های حاذق و تحصیل کرده در دانشگاه‌‌های ایران و آمریکا همزمان با تعیین قیمت‌‌های مناسب برای مشتریان یکی از چالش‌‌هایی بود که مجموعه با آن روبرو بود.

انتخاب محل مناسب برای کلینیک پوست و موی خانه سفید نیز چالش‌‌های خود را داشت. محل کلینیک باید به نحوی انتخاب می‌‌شد که دسترسی آن برای مشتریان راحت باشد، از طرفی ای محل باید ویژگی‌‌های مورد نظر مراجع ذی‌‌صلاح وزارت بهداشت را نیز شامل می‌‌شد. چالش دیگری که راه‌‌اندازی کلینیک خانه سفید با آن روبرو بود، دریافت مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت در زمینه خدمات پزشکی و زیبایی بود.

در کنار چالش‌‌های ذکر شده، جلب رضایت مشتریان یکی از دغدغه‌‌های اصلی کلینیک پوست و موی خانه سفید است. این کلینیک همواره کوشیده تا با استفاده از تیمی متشکل از پزشکان حاذق و با تجربه و همچنین به کاربردن دستگاه‌‌های مدرن و پیشرفته، خدمات خود را به بهترین شیوه‌‌ی ممکن به مشتریان ارائه کند و اصول مشتری مداری را در مجموعه پیاده کند.

در کنار مشتری مداری، رعایت کامل اصول و دستورالعمل‌‌های وزارت بهداشت، مورد دیگری است که کلینیک خانه سفید تلاش خود را برای اجرای آن به کار می‌‌بندد. طبق بازخوردهای مشتریان کلینیک خانه سفید، خدمات این مجموعه رضایت آنان را جلب کرده و این رضایت از مشارکت مخاطبان در قسمت نظرات وبسایت این مجموعه قابل مشاهده است.

امروزه استقبال مردم از خدمات پوست و مو افزایش یافته است. این افزایش همراه با افزایش تقاضا برای دریافت خدماتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا همراه است. کلینیک پوست و موی خانه سفید با امکاناتی مدرن و کادری حرفه‌‌ای در زمینه خدمات زیبایی آماده‌‌ی پاسخگویی به نیازهای مشتریان در این زمینه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک خانه سفید

خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به کاشت مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه ی فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۱۵ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند. موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی مدرن، و خدمات قابل اطمینان این مرکز توانسته است متخصصین پوست و جراحی بسیاری را به خود جلب کرده که در حال حاضر با این مرکز همکاری دارند. امکان دسترسی و مشاوره با این متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی در این مرکز انجام شود.

اطلاعات تماس
  • 021***** - 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی