اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906114525615100

جذب مارکتینگ: سئو به زبان ساده!

کد: 139906114525615100

https://bit.ly/32ZbGtx

، (اخبار رسمی): مرتضی عظیمی دیجیتال مارکتر و متخصص سئو، جذب مارکتینگ را بر اساس یک نیاز ساده بنیان‌‌گذاشته است: از بین بردن محدودیت‌‌های جغرافیایی در فرایند آموزش. در ادامه با هم مسیر رشد جذب مارکتینگ را بررسی خواهیم کرد.

جذب مارکتینگ: سئو به زبان ساده!
داستان برند جذب مارکتینگ توسط مرتضی عظیمی

دیدگاه مرتضی عظیمی به مشتری‌‌ها، نه بر مبنای تجارت و سودآوری، بلکه بر اساس همدلی و رفاقت بنا شده است

مرتضی عظیمی دیجیتال مارکتر و متخصص سئو، جذب مارکتینگ را بر اساس یک نیاز ساده بنیان‌‌گذاشته است: از بین بردن محدودیت‌‌های جغرافیایی در فرایند آموزش. او که زمانی خود سختی رفت‌‌وآمد از کرمان به تهران را برای شرکت در دوره‌‌های مختلف تجربه کرده، در سال 1397 تصمیم گرفت یک پایگاه آنلاین آموزش سئو پایه‌‌گذاری کند. البته جذب مارکتینگ یک نقطه‌‌ی تمایز با سایر آکادمی‌‌ها و موسسات آنلاین دارد: آموزش‌‌ها کاملا به زبان ساده و محاوره هستند و همه‌‌ی آنها حاصل آموخته‌‌ها و تجربیات مرتضی عظیمی در طول دوران فعالیت حرفه‌‌ای او هستند.

نیاز‌‌سنجی‌‌ درست در ابتدای کار

ایده‌‌ی اولیه‌‌ی جذب مارکتینگ برخاسته از دغدغه‌‌ها و نیازهای شخصی مرتضی بود. او متوجه شد که افراد زیادی در شرایط مشابه او قرار گرفته‌‌اند و به خاطر زندگی در شهرهای دیگر نمی‌‌توانند در بسیاری از دوره‌‌های تخصصی شرکت کنند. از طرف دیگر هزینه‌‌های سنگین کلاس‌‌های آموزشی و پیچیدگی مفاهیم منتقل شده در بسیاری از دوره‌‌ها از چالش‌‌هایی بودند که در همان ابتدا توسط مرتضی شناسایی شدند.

جذب مارکتینگ برای رفع این نیازها کار خود را آغاز کرد. تمامی محتوای ارائه شده در این پایگاه آموزشی برآمده از تجربیات عملی و دانسته‌‌های کاربردی حاصل کار با استارتاپ‌‌های بزرگی مثل کمدا و نوبت دات آی آر هستند و تمامی علاقمندان بدون هیچ محدودیت جغرافیایی می‌‌توانند از آنها استفاده کنند. از طرف دیگر انتقال مفاهیم تخصصی حوزه‌‌ی سئو و دیجیتال مارکتینگ با زبانی ساده و بدون هرگونه پیچیدگی، پاسخی مناسب به نیازهای علاقمندان به مباحث تخصصی سئو و دیجیتال مارکتینگ است. مدل فروش این آکادمی نیز به صورت عضویت و پرداخت حق اشتراک ماهیانه است و به این ترتیب نیازی به صرف هزینه‌‌های سنگین برای خرید آموزش‌‌ها وجود ندارد. این شیوه‌‌ی کاری مبتنی بر نیازسنجی دقیق تا به اینجا با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

جذب مشتری‌‌ها با جذب مارکتینگ

"داستان جذب مارکتینگ" یکی از بخش‌‌های خواندنی سایت جذب مارکتینگ است که در آن با همان لحن ساده و شیرین و روایت‌‌گر، داستان شکل‌‌گیری این کسب‌‌وکار بیان شده و همواره با استقبال بی‌‌نظیر مخاطبان روبرو شده است. این شیوه‌ی برقراری ارتباط دوستانه با مخاطبان، منجر به بازخوردهای مثبتی شده که باعث دلگرمی و انرژی برای ادامه‌‌ی کار می‌‌شوند.

دیدگاه مرتضی عظیمی به مشتری‌‌ها، نه بر مبنای تجارت و سودآوری، بلکه بر اساس همدلی و رفاقت بنا شده است. به نحوی که اکثر افرادی که از این طریق و در قالب مشتری با جذب مارکتینگ آشنا می‌‌شوند، معمولا در ادامه به دایره‌‌ی رفقای مرتضی اضافه می‌‌شوند. برای مثال می‌‌توان به بهنام صابری طراح لوگو و سایت جذب مارکتینگ اشاره کرد که در ابتدا یک مشتری بود ولی رفته رفته این ارتباط به همکاری و دوستی منجر شد.

افق پیش رو

یکی از اهداف مهم جذب مارکتینگ در ادامه‌ی مسیر، گسترش دایره‌ی ارتباطی دانشجویان، علاقمندان و متخصصان این حوزه است. هدفی که با این شیوه‌ی منحصر به‌فرد آموزشی اصلا دور از دسترس نیست و کاملا قابل تحقق ارزیابی می‌شود.

ساختن یک شبکه‌ی ارتباطی وسیع در حوزه‌ی تخصصی دیجیتال مارکتینگ و سئو می‌تواند پتانسیل‌های عظیمی برای انجام فعالیت‌های مختلف در آینده ایجاد کند و بتواند بستری مناسب برای شکل‌گیری ایده‌های مختلف در زمینه‌ی آموزش و کسب‌وکار ایجاد کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]