اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906114525715106

داستان برند «طراح گرافیک»

کد: 139906114525715106

https://bit.ly/3i8dqab

، تهران , (اخبار رسمی): همانطور که از نام طراح گرافیک مشخص است، این شرکت در زمینه خدمات گرافیکی فعالیت می‌کند. شاید بتوان گفت کسب‌وکار طراح گرافیک نتیجه‌ی رویاپردازی‌های امین رمضانی است.

امین رمضانی با راه‌اندازی و مدیریت طراح گرافیک در چند سال گذشته به طور مستقیم و غیر مستقیم برای 5 تا 15 نفر اشتغال‌زایی کرده است

امین رمضانی، بنیان‌گذار طراح گرافیک از بچگی به دنبال راه‌هایی بوده که بتواند از طریق آن‌ها درآمد کسب کند. از فروش کتاب‌ها داستانی که خوانده بوده تا فروش برگه‌های امتحانی کارهایی هستند که امین رمضانی در کودکی برای پول درآوردن امتحان کرده.

اولین جرقه‌های راه‌اندازی طراح گرافیک زمانی زده شد که امین رمضانی یک کانال تلگرامی برای آموزش فتوشاپ و مسائل مرتبط با گرافیک راه‌اندازی کرد. این کانال مخاطبین زیادی جذب کرد و بعد از مدتی به یکی از بزرگترین کانال‌های آموزش فتوشاپ تبدیل شد.

در کنار کانال گروهی با همان موضوع تشکیل شد که متخصصان این حوزه در آن عضو شدند. در این زمان ایده‌ی راه‌اندازی کسب‌وکاری در زمینه‌ی طراحی و چاپ به ذهن امین رمضانی 16 ساله رسید.

طراح گرافیک در ابتدا کار خود را به صورت یک کانال تلگرامی آغاز کرد. اولین مشتری رسمی یک شرکت بسته‌بندی و فروش خرما بود. در ابتدا مشتریان طراح گرافیک از طریق کانال آموزشی فتوشاپ وارد این کانال می‌شدند. البته برای کانال تبلیغات نیز انجام می‌شد. بعد از مدتی سایت طراح گرافیک نیز راه‌اندازی شد و این کسب‌وکار به صورت تخصصی وارد حوزه‌ی طراحی و چاپ شد.

طراح گرافیک کار خود را از سال 95 شروع کرد. در این مدت اغلب مشتریان این کسب‌وکار شرکت و سازمان‌های متوسط و بزرگ بوده‌اند. بیش از 90% مشتریان طراح گرافیک به علت رضایت از خدمات این شرکت، به مشتریان دائمی تبدیل شده‌اند و برای کارهای گرافیکی خود به طراح گرافیک مراجعه می‌کنند. امین رمضانی با راه‌اندازی و مدیریت طراح گرافیک در چند سال گذشته به طور مستقیم و غیر مستقیم برای 5 تا 15 نفر اشتغال‌زایی کرده است.

از ابتدای کار تا کنون خدمات در طراح گرافیک به صورت آنلاین ارائه شده و این امر باعث شده مشتریان طراح گرافیک محدود به یک ناحیه جغرافیایی نباشند.

خدمات در طراح گرافیک به نحوی انجام می‌شود که به گفته‌ی امین رمضانی، رضایتمندی بیشترین حسی است که در پایان کار از مشتری دریافت می‌شود.  خوش‌ قولی، تعهد و کیفیت بالای کار بیشترین کلماتی هستند که مشتریان به کار می‌برند تا نظر خود را راجع به طراح گرافیک بیان کنند.بسیاری از افراد و سازمان‌هایی که با طراح گرافیک کار کرده‌اند این شرکت را به دیگران نیز توصیه می‌کنند.

البته این رضایت مشتریان باعث نمی‌شود که طراح گرافیک به دنبال ارتقای کیفیت کار خود نباشد. طی چند سال فعالیت این کسب‌وکار، تلاش برای بهبود خدمات و ایجاد رابطه‌ی پایدار با مشتریان، یکی از نقاط تمرکز طراح گرافیک بوده و در این راه چالش‌هایی هم داشتند.

یکی از چالش‌های طراح گرافیک فقدان یک فهم مشترک بین همکاران در بخش طراحی و چاپ بوده است. البته این مشکل به لطف انجام خدمات چاپی توسط تیم طراح گرافیک تاحد زیادی برطرف شده و امروز کارهای چاپی انجام شده در طراح گرافیک دارای بالاترین کیفیت چاپ هستند. اطمینان طراح گرافیک از کیفیت محصولات چاپی خود به قدری است که برای این خدمت گارانتی در نظر گرفته و در حال حاضر از معدود کسب‌وکارهایی است که گارانتی چاپ به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
اکنون خدمات طراح گرافیک گسترش یافته و کلیه خدمات حوزه طراحی گرافیک،طراحی تیزرهای تبلیفاتی،موشن گرافیک و آرم استیشن،مدیریت و طراحی گرافیک شبکه اجتماعی،طراحی و پیاده سازی سایت و خدمات تخصصی حوزه اجرا و چاپ انجام میشود.

امور گرافیکی یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر کسب‌وکار در زمینه‌ی برندینگ و بازاریابی هستند. طراح گرافیک می‌کوشد در این بخش به کسب‌وکارها کمک کند تا تصویر مناسبی از خود در ذهن مخاطب بسازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراح گرافیک

تیم طراح گرافیک فعالیت خود را از یکم مرداد سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است. هم اکنون بیش از ۱۰ طراح گرافیک با سابقه فعالیت بیش از ۵ سال در این تیم مشغول به کار هستند. طراح گرافیک به شما بهترین کیفیت را در طراحی تضمین می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]