اطلاعات تماس
  • 02188884117 091237*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906134528410895

ثبت شرکت، ثبت برند صداقت | ما با شما صداقت داریم

جشنواره ثبت شرکت و ثبت برند، آسان تر از همیشه ثبت کنید

کد: 139906134528410895

https://bit.ly/35cghuZ

، تهران , (اخبار رسمی): هدف اصلی هلدینگ آرمانی چیزی جز برقرای رفاه حال فعالان کسب و کار میهن عزیزمان ایران نیست، هر سدی که از سر راه کارآفرینان و استارت آپ های ما برداشته شود، ما را یک قدم به آرمان هایمان نزدیک تر کرده است.

جشنواره ثبت شرکت و ثبت برند ، آسان تر از همیشه ثبت کنید!
جشنواره ثبت برند و ثبت شرکت

هلدینگ آرمانی، حالا با دربر گرفتن برندی جدید به نام ثبت صداقت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. صداقت ثبت تیمی بزرگ متشکل از وکلای پایه ۱، کارشناسان ارشد متخصص ثبتی و بازنشستگان با تجربه اداره های ثبت شرکت ها و اداره ثبت علائم تجاری ارائه خدماتی شایان همچون:

  • انعقاد قراردادهای داخلی و خارجی و بین‌المللی
  • طرح دعاوی برند و طرح صنعتی
  • ثبت صورتجلسات تغییرات شرکت‌ها
  • ثبت شرکت‌ها و موسسات داخلی و خارجی
  • اموراداری،‌مالیات
  • اخذ کارت‌بازرگانی – کارت عضویت – کد فراگیر
  • ثبت برند و لوگو (فارسی و لاتین)

و بیش از 1000 نوع خدمات دیگر را به فعالان در زمینه های کسب و کار، اقتصاد، بازرگانی و... با بالاترین کیفیت، در کمترین زمان و با معقول ترین هزینه ارائه دهند.

هیچ چیز نشدنی نیست!

گروه مشاوران ثبت صداقت با پشتیبانی 24/7 در کنار موکلین گرامی خواهند بود. صداقت ثبت با بهره‌گیری از دپارتمان امنیت اطلاعات (IT) خود موفق به پیاده سازی سایبری تمامی مراحل انجام پرونده ها شده است،‌ موکلین گرامی در تمامی مراحل انجام پرونده از طریق نرم افزار اختصاصی CRM پیشرفته توانایی نظارت بر روی امور خود را دارا هستند، همچنین از طریق پیامک و واتساپ کارشناسان ثبتی و مشاورین ما راهنمای موکلین هستند.

اهداف اصلی ما

هدف اصلی هلدینگ آرمانی و جناب حمیدرضا کرمی مدیریت هلدینگ، چیزی جز برقراری رفاه حال فعالان کسب و کار میهن عزیزمان ایران نیست، هر سدی که از سر راه کارآفرینان و استارت آپ های ما برداشته شود، ما را یک قدم به آرمان هایمان نزدیک تر کرده است. از اینرو تصمیم به برقرار کردن جشنواره ای برای تابستان سال 1399 گرفته‌ایم تا در این وضعیت بیماری کرونا در کنار موکلین گرامی باشیم.

‌جشنواره ثبت برند و ثبت شرکت صداقت

موکلان می‌توانند با هر ثبت شرکت تجاری و یا غیر تجاری صاحب یک وبسایت انحصاری (به‌صورت رایگان) شوند. همچنین برای ثبت برند خود ما ۲برند با هزینه ۱برند برای شما ثبت می‌کنیم!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت آرمانی

ثبت شرکت در ایران ، انگلیس و عراق ثبت برند و لوگو ، ثبت طرح صنعتی ، دریافت کارت بازرگانی ،ثبت شعب و نمایندگی خارجی در ایران

اطلاعات تماس
  • 02188884117 091237*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ