اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906144529115115

با رستوران ساز رویای به ثمر رسیدن رستورانتان را محقق کنید

راه اندازی رستوران راهی پر پیچ و خم تا به ثمر رسیدن آن با اعجوبه این صنف

کد: 139906144529115115

https://bit.ly/2GGjZml

، تهران , (اخبار رسمی): «راز الفبای رستوران» یکی از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی راه‌اندازی کافه و رستوران است. «کافه ساز» یکی از زیر مجموعه‌های این شرکت‌ است که در زمینه‌ی راه‌اندازی کافی‌شاپ دارد. بخش دیگری از فعالیت «راز الفبای رستوران» در وب سایت «رستوران‌ساز» است که به طور مفصل به آن پرداخته شده است.

راه اندازی رستوران راهی پر پیچ و خم تا به ثمر رسیدن آن با اعجوبه این صنف
رستوران ساز ارائه دهنده صفر تا صد خدمات راه اندازی رستوران ، کافه ، کافی شاپ ، هتل و ...
راه اندازی رستوران راهی پر پیچ و خم تا به ثمر رسیدن آن با اعجوبه این صنف
وحید شمس موسس شرکت راز الفبای رستوران
راه اندازی رستوران راهی پر پیچ و خم تا به ثمر رسیدن آن با اعجوبه این صنف
رستوران ساز : راه اندازی صفر تا صد رستوران

راه اندازی رستوران مانند هر کسب و کار دیگری به تخصص و مهارت کافی نیاز دارد. اگر فرد ایده‌پردازی هستید و یا قصد دارید سرمایه‌ی خود را در جایی ببرید که به سود بالا برسد، با رستوران ساز همراه باشید

راه اندازی رستوران در «رستوران‌ساز» جزئی از حرفه‌ی ماست. ما به شما کمک می‌کنیم تا سرمایه‌ی خود را به گردش درآورید و به سودهای کلان برسید. آنچه در تیم ما برای راه‌اندازی رستوران مشاهده خواهید کرد، شامل مجموعه‌ای کامل از «آموزش راه‌اندازی و مدیریت رستوران»، «آموزش بهداشت فردی و محیطی»، «طراحی و ساختار بسته بندی غذاها و نوشیدنی‌ها»، «طراحی معماری و دکوراسیون داخلی»، «پشتیبانی و مشاوره در جهت افزایش راندمان بعد از راه اندازی رستوران» و …. است.

بخش دیگری از خدمات «رستوران ساز» برای تأسیسات رستوران انجام می‌شود که عبارتند از: مصب تجهیزات و اتصالات الکتریکی، سیستم لوله‌کشی و انشعابات مربوط به آب و فاضلاب، سیستم گازکشی برای ساختمان، نصب تجهیزات مورد نیاز از جمله هود و … .

راه‌اندازی کافه

در «راز الفبای رستوران» راه اندازی کافه هم یکی از تخصص‌های اصلی ماست. ما به شما کمک می‌کنیم تا طراحی کافه‌ی خود را به شکل خلاقانه‌تری به پایان برسانید. بدین منظور خدمات ما برای راه‌اندازی کافه عبارتند از: طراحی منو کافه بار و آشپزخانه، فراهم کردن تجهیزات مدرن برای کافه و آشپزخانه، آموزش پرسنل کافه، طراحی استراتژیک و … است. بخشی از مشاوره‌های ما نیز به صورت رایگان خواهد بود.

راه‌اندازی کافه به معیارهای زیباشناختی نیاز دارد. بدین منظور ما طراحی دکوراسیون کافه را براساس اصول گرافیک و علم دکوراتیو داخلی اجرا می‌کنیم.

راه اندازی رستوران بین المللی

اگر به دنبال راه‌اندازی یک رستوران با منوی بین‌المللی هستید، راه را اشتباه نیامده‌اید. ما با شناختی که از نحوه‌ی اجرای رستوران‌های مدرن خارجی داریم، به شما کمک می‌کنیم تا ایده‌ی خود را بر مبنای مدرن‌ترین اصول رستوران‌داری اجرا کنید. راه‌اندازی رستوران بین‌المللی همراه با مشاوره‌ی رایگان تنها یکی از خدمات ما به مشتریان است. پس از این با بحث مدیریت رستوران مواجه خواهید شد. ما با آموزش پرسنل و کارکنان به شیوه‌ی متداول در کشورهای صنعتی به شما کمک می‌کنیم تا در مدت کوتاهی رستوران بین‌المللی خود را به سود برسانید.

«راز الفبای رستوران» یکی از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی راه‌اندازی کافه و رستوران است. «کافه ساز» یکی از زیر مجموعه‌های این شرکت‌ است که در زمینه‌ی راه‌اندازی کافی‌شاپ دارد. بخش دیگری از فعالیت «راز الفبای رستوران» در وب سایت «رستوران‌ساز» است که به طور مفصل به آن پرداخته شده است.

 فعالیت‌های این شرکت برای راه‌اندازی کافه و رستوران شامل ارائه‌ی مشاوره به کسانی که به تازگی تصمیم گرفته‌اند در این حوزه فعالیت کنند، دیزاین، ارائه‌ی خدمات کاست کنترل و تهیه‌ی تجهیزات آکبند است.

البته فعالیت ما تنها به خدمات حضوری محدود نمی‌شود. بلکه بخشی از مشاوره‌های خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین به مشتریان ارائه می‌دهیم. راه‌اندازی کافه و رستوران می‌تواند به کسب و کاری پررونق تبدیل شود و به رویاهای شما جامه‌ی عمل بپوشاند. اما بین رویا تا واقعیت فرسنگ‌ها فاصله است.

ما با کم کردن این فاصله تلاش می‌کنیم تا رویای شما را به حقیقت تبدیل کنیم. به همین منظور خدمات خود را فقط در راه‌اندازی محدود نکرده‌ایم. به طوری که بعد از اجرای پروژه، تبلیغات در فضای آنلاین و برندسازی آغاز می‌شود. در واقع «راز الفبای رستوران» تا به ثمر رسیدن پروژه‌ی ساخت کافه و رستوران با شما همراه خواهد بود.

به طور کلی خدمات ما برای راه‌اندازی کافه و رستوران عبارت است از:

  • مشاوره به ایده‌پردازان، سرمایه‌گذارها و کارآفرینان
  • راه‌اندازی کافه و تهیه‌ی تجهیزات مدرن
  • طراحی دکوراسیون داخلی براساس آخرین متدهای روز دنیا
  • پشتیبانی از پروژه تا به ثمرنشستن
  • تبلیغات آنلاین (راه‌اندازی وب سایت، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و …)

راه اندازی رستوران مانند هر کسب و کار دیگری به تخصص و مهارت کافی نیاز دارد. اگر فرد ایده‌پردازی هستید و یا قصد دارید سرمایه‌ی خود را در جایی ببرید که به سود بالا برسد، راه‌اندازی رستوران گزینه‌ی مناسبی برای شماست. البته به شرط اینکه نکات مهم در این پروژه را به خوبی رعایت کنید. قبل از هر چیز برآورد هزینه ساخت رستوران اهمیت دارد. از سوی دیگر انتخاب تیم مؤسس هم در این رابطه مؤثر هستند.

وحید شمس موسس شرکت راز الفبای رستوران ( رستوران ساز و کافه ساز و مالک چندین رستوران معتبر در ایران ) معتقد است که به ثمر رساندن و به سود رسیدن رستوران کار بسیار دشواری است که هر کسی از عهده آن بر نمی آید و صرفا افتتاح یک رستوران چه کوچک و کم هزینه و چه بزرگ و لوکس نشانی از به سود رسیدن آن نیست و همواره باید یک مشاور راه اندازی رستوران در این مسیر پر پیچ و خم یارای مالکان این کسب و کار باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رستوران ساز

«راز الفبای رستوران» یکی از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی راه‌اندازی کافه و رستوران است. «کافه ساز» یکی از زیر مجموعه‌های این شرکت‌ است که در زمینه‌ی راه‌اندازی کافی‌شاپ دارد. بخش دیگری از فعالیت «راز الفبای رستوران» در وب سایت «رستوران‌ساز» است که به طور مفصل به آن پرداخته شده است. فعالیت‌های این شرکت برای راه‌اندازی کافه و رستوران شامل ارائه‌ی مشاوره به کسانی که به تازگی تصمیم گرفته‌اند در این حوزه فعالیت کنند، دیزاین، ارائه‌ی خدمات کاست کنترل و تهیه‌ی تجهیزات آکبند است. البته فعالیت ما تنها به خدمات حضوری محدود نمی‌شود. بلکه بخشی از مشاوره‌های خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین به مشتریان ارائه می‌دهیم. راه‌اندازی کافه و رستوران می‌تواند به کسب و کاری پررونق تبدیل شود و به رویاهای شما جامه‌ی عمل بپوشاند. اما بین رویا تا واقعیت فرسنگ‌ها فاصله است. ما با کم کردن این فاصله تلاش می‌کنیم تا رویای شما را به حقیقت تبدیل کنیم. به همین منظور خدمات خود را فقط در راه‌اندازی محدود نکرده‌ایم. به طوری که بعد از اجرای پروژه، تبلیغات در فضای آنلاین و برندسازی آغاز می‌شود. در واقع «راز الفبای رستوران» تا به ثمر رسیدن پروژه‌ی ساخت کافه و رستوران با شما همراه خواهد بود. به طور کلی خدمات ما برای راه‌اندازی کافه و رستوران عبارت است از: مشاوره به ایده‌پردازان، سرمایه‌گذارها و کارآفرینان راه‌اندازی کافه و تهیه‌ی تجهیزات مدرن طراحی دکوراسیون داخلی براساس آخرین متدهای روز دنیا پشتیبانی از پروژه تا به ثمرنشستن تبلیغات آنلاین (راه‌اندازی وب سایت، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و …)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]