کد: 139906154532413906

یاد بگیرید چگونه در فضای مجازی شروع به کسب درآمد و بازاریابی کنید

همیارسوشال بزرگترین مجموعه آموزش سوشال در ایران

کد: 139906154532413906

https://bit.ly/3hb6SpK

، مراغه , (اخبار رسمی): یکی از بزرگترین مجموعه های آموزشی در ایران که در 3 سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است وبسایت همیارسوشال است که در سال 1397 شروع به کار کرده است و به آموزش های شبکه های اجتماعی و نحوه کسب در آمد از طریق شبکه های اجتماعی پرداخته است.

همیارسوشال بزرگترین مجموعه آموزش سوشال در ایران
همیارسوشال بزرگترین مجموعه آموزش سوشال در ایران

در این سایت آموزش های رایگان شبکه های اجتماعی (Social Media) قرار می‌گیرد و به راحتی و بدون عضویت می‌توانید به آن‌ها دسترسی کامل داشته باشید.

معرفی همیارسوشال

همیارسوشال در سال 1397 شروع به کار کرده است و تا کنون توانسته پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. در این سایت آموزش های رایگان شبکه های اجتماعی (Social Media) قرار می‌گیرد و به راحتی و بدون عضویت می‌توانید به آن‌ها دسترسی کامل داشته باشید. همچنین همیارسوشال در بخش درباره ما سایت خود را این چنین معرفی کرده است:

در سالیان گذشته، سرعت گسترش فضای مجازی و در راس آن ها شبکه های اجتماعی در ایران به قدری بالا بوده است که امروزه شاهد بیش از 40 میلیون کاربر فضای مجازی هستیم. اغلب این افراد در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک، توییتر و … نیز فعالیت می کنند. این رشد ناگهانی و این قشر عظیم جامعه که در شبکه های اجتماعی عضو هستند، باعث شده نیاز به یادگیری و آموزش مفاهیم فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بیش از پیش احساس شود. از این رو در اسفندماه 1397 تیم همیارسوشال تصمیم به ایجاد وب سایت آموزشی گرفت که در آن ترفندها و آموزش های جامع و کاملی از شبکه های اجتماعی وجود داشته باشد. امروزه با گذشت مدت زمان کوتاهی از تاسیس وب سایت همیارسوشال، کاربران بسیار زیادی از این سایت به عنوان یک مرجع یادگیری شبکه های اجتماعی در ایران یاد کرده و با آن تعامل دارند. هدف ما از فعالیت در این سایت، ارتقای سطح علمی کاربران در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به منظور استفاده بهینه تر و دور بودن از خطرات و مشکلات احتمالی می باشد و امیدوار هستیم در این راه با کمک شما عزیزان بتوانیم قدم های مثبتی برداریم. از این که سایت همیارسوشال را انتخاب کرده اید از شما همراهان همیشگی سپاسگزاریم.

برای ورود به سایت همیارسوشال برای استفاده از مقالات این سایت به لینک زیر مراجعه کنید:

https://hamyar3ocial.ir/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیارسوشال

همیارسوشال مجموعه ای از آموزش های شبکه های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، توییتر، واتساپ، لینکدین، فیسبوک و ... است که در سال 1397 فعالیت خود را شروع کرده است. در وبسایت همیارسوشال می‌توانید به بیش از 300 مقاله تخصصی آموزش سوشال مارکتینگ دسترسی داشته باشید و بدون محدودیت و بصورت کامل رایگان مقالات را بخوانید. همچنین از خدمات سایت همیارسوشال می‌توان به خدمات اینستاگرام (فالوور، لایک، ویو و ...) و خدمات تیک تاک و تلگرام و یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی معروف اشاره کرد.