اطلاعات تماس
  • 091516*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990616453478711

آموزش حرفه ای و قدم به قدم ایندیزاین

آموزش ایندیزاین را از کجا باید شروع کرد؟

کد: 13990616453478711

https://bit.ly/3idyFr1

، (اخبار رسمی): در این مقاله به آموزش ایندیزاین خواهیم پرداخت و موارد مورد نظر آن را بررسی خواهیم کرد

قبل از پرداختن به مسائل مربوط به آموزش InDesign ، برنامه را کمی معرفی خواهیم کرد ب. اهمیت تولید و چاپ متن و اسناد گرافیکی بر هیچکس پوشیده نیست و تهیه فایلی برای ارسال برای چاپ همیشه مورد توجه مردم بوده است. Adobe Indesign یکی دیگر از برنامه های Adobe است که دانش آموزان در مدرسه می توانند برای طراحی بروشور یا بروشور ماهانه مدرسه برای بزرگترین ناشران و شرکت های چاپ و تبلیغات استفاده کنند.

کتاب ها ، روزنامه ها ، بروشورها ، کاتالوگ ها ، تبلیغات مجله ها ، و انواع فرم ها و گواهینامه ها از جمله مواردی هستند که می توانند به حرفه ای ترین شکل ممکن در InDesign انجام شوند. این مورد پذیرش قرار گرفته و InDesign را به یک استاندارد جهانی در صنعت چاپ و طراحی مورد نیاز تبدیل کرده است. آنچه باعث محبوبیت InDesign می شود این است که علاوه بر ظرفیت خروجی استاندارد موجود در آن ، به یک بردار نیز متکی است ، به علاوه این واقعیت که خروجی این برنامه پس از خروجی چاپ می کند ، که از نظر هزینه چاپ و الزامات مربوط به آن حساس است به این معنی است که این برنامه می تواند خطاهای احتمالی را به خوبی مدیریت کند و در حین چاپ کاملاً از خطرات و هزینه های احتمالی جلوگیری کنید.

https://maktabtv.com/Courses/indesign/

InDesign در تجارت دیجیتال
به لطف InDesign ، امروزه با استفاده از ابزارها و امکانات موجود در آن ، می توان با صرف وقت بسیار زیاد روی آنها ، آثار دیجیتالی و چاپی با کیفیت تولید کرد که در گذشته در این سطح امکان پذیر نبود. از زمان انتشار 2017 به بعد ، Adobe تمرکز زیادی بر انتشارات دیجیتال گذاشت ، این محصول خروجی epub بود که فایلهای pdf را به صورت پویا واکشی می کرد.

در این رابطه ، می توان توضیح داد که فایلهای PDF بطور مداوم در دستگاههای متداول استفاده می شود ، مانند تلفن های همراه یا رایانه های لوحی ، برای نمایش متن به سختی موجود در صفحات مختلف. مجبور به بزرگنمایی بود و به راحتی به پرونده های PDF دسترسی نداشت. اما ، با قابلیت تولید فایل های PDF پویا در هر ابعادی هنگام بازکردن پرونده ، عناصر و متن استفاده شده در فایل منحصراً بر اساس آن ابعاد مرتب شده و اصطلاحاً Live تغییر کرده است تا کاربر بتواند به راحتی فایل مورد نظر خود را بخواند و استفاده کند.

همچنین ، اگر نمی توانید در داخل خود برنامه کاری انجام دهید ، در اینجا از قالب برنامه Adobe استفاده می شود و می توانید به راحتی به عنوان مثال در Photoshop یا Illustrator در طراحی مورد نظر به اهداف خود برسید. و در این آموزش InDesign ، ما فکر کرده ایم که در اینجا نیز برای شما مفید باشد!

بازار کار InDesign
 
بازار کار InDesign پس از کارآموزی InDesign
منبع این مطلب

در درجه اول ، طراحان گرافیک که در چاپخانه ها و امور مربوط به تبلیغات و همچنین دفاتر مجلات ، روزنامه ها و مجلات و افرادی که در صفحه بندی کتاب کار می کنند کار می کنند ، با InDesign سر و کار دارند ، اما InDesign باعث شده نویسندگان ، ویراستاران ، ویراستاران و طراحان گرافیک به صفوف کاربران این برنامه بپیوندند. و منجر به رشد خلاقیت در کارهای چاپی و دیجیتالی شد. پس از گذراندن دوره InDesign ، قادر خواهید بود مواردی مانند موارد زیر را طراحی کنید:

کاتالوگ ، بروشور ، دعوت نامه و تبلیغات چاپی
کارت کسب و کار
تقویم ، سالنامه
مجلات و روزنامه ها
کتابهای چاپی و الکترونیکی و انواع بروشورها
برخلاف تصور رایج که Illustrator با آرم و تصاویر برداری ساخته شده است ، InDesign همچنین دارای یک ویرایشگر چاپ پیشرفته ، پالت رنگ ، جلوه ها و سایر ابزارهای مورد نیاز برای کار با این پرونده ، یک مزیت بزرگ دارد. او دارد.
انتشارات الکترونیکی یا epub که مخفف اصطلاح انتشارات الکترونیکی است ، انقلابی در دنیای نشر بود که امکانات ساخت کتاب های الکترونیکی را در این برنامه افزایش داد. پیوند به آنها اضافه کنید همه می توانند این پرونده ها را در InDesign پیاده سازی کنند.
 
به عنوان یک قاعده کلی ، محل کار برای هر یک از برنامه های فوق می تواند شرکت های تبلیغاتی از انواع کالاهای قابل چاپ باشد که می توانند در صنعت تبلیغات بزرگ ، دفاتر روزنامه و به طور کلی انواع نشریات موجود در همه شهرها و همچنین چاپخانه های کتاب مورد استفاده قرار گیرند. همچنین ، یک مدل کسب و کار مستقل می تواند یک مدل تجاری مناسب از تجارت مربوط به چاپ تبلیغات مانند کارت ویزیت و بروشور گرفته تا تایپوگرافی ، ستون ، قاب بندی و شماره گذاری کتاب باشد.

 
 
ارائه موضوعی پروژه ها و فرصت های تجاری برای متخصصان InDesign
از آنجا که با گوش دادن به زمانی که خودتان را مشاهده می کنید می توانید فرصت های دردی را که پس از آموزش InDesign در انتظار شما است ، ببینید ، جایی که می توانید پروژه ها را جستجو کنید (پروژه های InDesign - Poonisha) و در نتیجه ، ابتدا تمام پروژه هایی را که می توانید انجام دهید مشاهده کنید یا به دنبال یک کار تمام وقت باشید ( فرصت های شغلی InDesign Skills) و این مهارت را در اولین لینک بهترین شرکت های استخدام شده مشاهده کنید.

 
https://www.udemy.com/topic/indesign/
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رسانه ی آموزشی مکتب تی وی

ما در آکادمی مکتب تی وی بر آنیم تا سیستم آموزش ویدیویی آنلاین ایران را ارتقا داده به امید آنکه هیچ فارسی زبانی از وجود اساتید مجرب و برتر کشور برای ورود به بازار کار بی بهره نباشد.

اطلاعات تماس
  • 091516*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش