اطلاعات تماس
  • 091516*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001217575488711

راهنمای خرید مضراب سنتور برای نوازندگان و علاقه مندان به مضراب سنتور

کد: 14001217575488711

https://bit.ly/3sUWA6m

، (اخبار رسمی): در این مقاله به معرفی راهکارهایی برای خرید مضراب سنتور میپردازیم و میبینیم که چطور میتوان در حین خرید مضراب سنتور از این نکات استفاده نموده تا بتوان بهترین خرید را داشت

راهنمای خرید مضراب سنتور
راهنمای خرید مضراب سنتور از مضراب شاپ

اگر می خواهید یک ساز زهی خوب یاد بگیرید می توانید ساز سنتور بخرید که از قدیمی ترین سازهای ایرانی است، ساز سنتور صدای بسیار زیبایی دارد و اگر به صدای آن گوش دهید روح شما را جلا می دهد و احساس می کنید.

اگر می خواهید یک ساز زهی خوب یاد بگیرید می توانید ساز سناتور را بخرید که یکی از قدیمی ترین سازهای ایرانی است، ساز سنتور صدای بسیار زیبایی دارد و اگر به صدای آن گوش دهید روح شما را جلا می دهد و احساس می کنید. از این رو نکات لازم برای خرید مضراب سنتور اهمیت بالایی دارد. خیلی خوب. تولید در شما از گذشته تا به امروز این ساز با سازی به نام کوبه ای نواخته شده است که به مرور زمان تغییر کرده و به شکل امروزی درآمده است. سنتور در طعم خوب خواص ویژه ای دارد. لازم به ذکر است که بازی روی دیوار نیاز به علاقه دارد و لذت بازی روی جایگاه واقعا وصف ناشدنی است. برای آشنایی بیشتر با خرید سنتور با ما همراه باشید.

جای گیری خوب مضراب سنتور در دست

هنگام خرید مضراب سنتور باید به خوبی آن توجه کرد زیرا اگر یک نوازنده بتواند با میکسر راحت بنوازد می تواند در حین نواختن احساس خوبی داشته باشد و آن را بهتر به شنونده منتقل کند اما متاسفانه به دلیل تولید انبوه معیارهای زیادی در تولید سنتور وجود دارد. رعایت نشده است. اما سازهای کوبه ای با کیفیتی به دلیل تک تولیدی و انبوه نبودن وجود دارند و حس بسیار خوبی به نوازنده می دهند، البته قیمت بالاتری نسبت به سازهای کوبه ای تولید انبوه دارند اما ارزش خرید دارند. در ضمن برای خرید سنتور می توانید همین الان وارد قسمت مربوطه شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

دولسمر بخر
آشنایی با مواد کوبه ای

تمام سازهای کوبه ای از چوب و برای ساخت سازهای کوبه ای سنتور از آزالیا، گردو، عناب، گلابی و شمشاد ساخته شده است. هنگام خرید دولمر به بافت چوب توجه کنید، زیرا هر چه بافت چوب بیشتر باشد، ساز لطیف تر می شود و ماندگاری بیشتری دارد و زمان نواختن تاب و بادوام نمی شود.

تأثیر رنگ بر کیفیت آن دشوار است
رنگ کوبه ای تاثیری در کیفیت و ماندگاری آن ندارد، هنگام خرید کوبه ای رنگ آن سلیقه ای است و نوازندگان در هنگام نواختن ساز کوبه ای را می بینند و اگر پرکاشن رنگ خوبی داشته باشد حس خوبی به نوازنده می دهد. و نوازنده ساز را سرگرم کننده تر می نوازد. در مواقعی که بخشی از آهنگ یا ریتم تند است، ساز کوبه ای است که با حرکتی سریع رنگ زیبای خود را به نوازنده نشان می دهد، گویی برای نوازنده می رقصد.
 

نکته مهم برای خرید مضراب سنتور
در خرید تبر نکات سلیقه ای زیادی وجود دارد، همانطور که تیشه حساس شناخته می شود و تنها در این ملودی که با سیم سنتور برخورد می کند و صدا تولید می کند. بسیاری از نوازندگان تنها از Dolzimer استفاده نمی کنند و این موضوع نیز وجود دارد. این یک سلیقه است. البته نمد به تنهایی صدای ساز را افزایش می دهد، اما زمانی که نمد صدایی زیبا و دلنشین ایجاد می کند یا همانطور که گفته شد صدایی مخملی تولید می کند. ابعاد و اندازه، قوانین و ابعاد وجود دارد. به عنوان مثال طول ضرب بین 23 تا 25 سانتی متر است که در صورت استفاده طولانی تری از ضرب، کنترل آن در حین نواختن دشوار است و باعث لرزش دست می شود.

راهنمای خرید میزره برای سناتور
بسیاری از مردم برای خرید سازهای کوبه ای سانتورینی به شهر می روند و به دنبال سازهای کوبه ای مورد علاقه خود می گردند. خواستن اما می توانید به راحتی به سایت های فروش آلات موسیقی مراجعه کنید تا هر نوع ساز کوبه ای مورد نیاز خود را به راحتی با مناسب ترین قیمت بسازید و از نواختن با آن لذت ببرید.

از طرفی اگر میزراهی غیر اورجینال باشد در فروشگاه های اینترنتی معتبر شناسایی می شود زیرا به قیمت برند اصلی به شما فروخته نمی شود. به این ترتیب می توانید این خرید را در خانه پشت لپ تاپ یا حتی با تلفن همراه خود انجام دهید، بدون اینکه در ترافیک باشید یا در سرما و گرما به دنبال فروشگاه بگردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رسانه ی آموزشی مکتب تی وی

ما در آکادمی مکتب تی وی بر آنیم تا سیستم آموزش ویدیویی آنلاین ایران را ارتقا داده به امید آنکه هیچ فارسی زبانی از وجود اساتید مجرب و برتر کشور برای ورود به بازار کار بی بهره نباشد.

اطلاعات تماس
  • 091516*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی