کد: 139906174536714033

به راحتی فایل های APK نصبی اندروید رو برای گوشی دانلود کنید

جایگزین‌های گوگل پلی را برای دانلود APK اپ ها بشناسید!

کد: 139906174536714033

https://bit.ly/3icQIOd

، (اخبار رسمی): در این مطلب می خواهیم 3 وبسایت برای دانلود نرم افزار ها و بازی های اندرویدی به صورت مستقیم رو معرفی کنیم.

جایگزین‌های گوگل پلی را برای دانلود APK اپ ها بشناسید!
جایگزین‌های گوگل پلی را برای دانلود APK اپ ها بشناسید!

سایت APKMirror 

APKMirrorAPKMirrorاین وبسایت می تواند جایگزین خوبی برای دانلود نرم افزار های رسمی باشد. تمام نرم افزار ها توسط تیم اصلی خود نرم افزار آپلود می شود و همیشه به روز هستند. از مشکلاتی که این وبسایت دارد می توانیم از تنوع کن اپ ها و بازی ها اشاره کرد از دیگر مزیت های این سایت توانایی دانلود به صورت مستقیم و دانلود نسخه های قدیمی APK ها اشاره کرد.

 همچنین اپلیکیشن‌های پولی به دلیل نبود درگاه پرداخت در این سرویس قابل دسترسی نیستند. برای دانلود اپلیکیشن توسط APKMirror  تنها کافی است وارد وبسایت آن شوید و بعد از یافتن فایل APK آن را به گوشی خود منتقل کنید.

این سایت توسط تیم AndroidPolice  مدیریت می شود و در سال 2014 راه اندازی شده است.

سایت AAPKS

APKMirror APKMirror این وب سایت هم یکی از جاگزین ها خوب برای دانلود APK اندرویدی می باشد. تمام فایل های APK موجود در این سایت توسط سیستم TotalVirus  بررسی و آنالیز میشوند و به راحتی می توانید سطح درسترسی اپ ها رو در صفحات ببنید.

در این وب سایت هم شما می میتواند نسخه های قدیمی و یا نرم افزار های که از پلی استور حذف شده و یا موجود نیستند رو پیدا کنید.

همچنین اگر به دنبال نرم افزار خاصی می گردید با توجه به بانک بزرگ این وبسایت به راحتی میتوانید از این سایت دانلود کنید.

در این وبسایت نرم افزار های پولی قابل دانلود هستند برای دانلود اپلیکیشن توسط AAPKS تنها کافی است وارد وبسایت آن شوید و بعد از یافتن فایل APK آن را به گوشی خود منتقل کنید.

سایت evozi APK Downloader

APK DownloaderAPK Downloaderاین وب سایت رو خیلی از دوستان میشناسند. یکی از وبسایت های قدیمی دانلود APK است. در این وب سایت شما به راحتی میتواندی ادرس گوگل پلی نرم افزار و یا بازی رایگان رو درج کنید تا برای شما دانلود کند و بعد دانلود روی سرور خودش لینک رو در اختیار شما قرار می دهد.

گوگل پلیگوگل پلیاین وبسایت توضیحات خاصی نداره و فقط میتونید اپ های رایگان رو از این طریق دانلود کنید. البته ممکن است سرور این سایت شلوغ باشه و برای دانلود مدتی صبر کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف