اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906184539215010

با هدف دسترسی آسان به مجموعه‌ای عظیم از کتاب‌ها و کالاهای فرهنگی انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت آنلاین بوک سیتی 

کد: 139906184539215010

https://bit.ly/2Hgx4mP

، ساری , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید آنلاین بوک سیتی  از  تیرماه 99 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت آنلاین بوک سیتی 
لوگو وبسایت آنلاین‌بوک‌سیتی

به گزارش روابط عمومی آنلاین بوک سیتی، وبسایت این شرکت فعال در حوزه‌ی کتاب و کالاهای فرهنگی شامل لوازم التحریر، اسباب‌بازی و صنایع دستی از تاریخ تیرماه 99 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.onlinebookcity.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های پرفروش‌های ماه به فهرست وبسایت اضافه و امکان ثبت نام تنها با وارد نمودن شماره همراه برای مخاطبان میسر شده است.
مدیر روابط عمومی آنلاین بوک سیتی با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مخاطبان آنلاین‌بوک‌سیتی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: دسترسی آسان به مجموعه‌ای عظیم از کتاب‌ها و کالاهای فرهنگی یکی از اهداف ماست. کتاب‌های قدیمی موجود در وبسایت را در کمتر فروشگاهی می‌توان یافت.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس از این به روزرسانی به دنبال اضافه‌کردن بخش‌های متنوع و کالاهای جدیدتر هستیم تا به کاربران امکان انتخاب بهتر بدهیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با ارتقای سیستم و اضافه شدن کتاب‌های جدید ، به روز رسانی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنلاین بوک سیتی

آنلاین بوک سیتی مجموعه‌ای از کتاب، لوازم التحریر، اسباب بازی و صنایع دستی و تزیینی را گردآوری نموده و به صورت آنلاین در اختیاز کاربران قرار می‌دهد. از همه جای ایران می‌توانید با مراجعه به وبسایت ما از محصولات متنوع که همان موجودی شهرکتاب آنلاین ماست دیدن نمایید، انتخاب نمایید و طی 1 تا 5 روز کاری برایتان ارسال خواهد شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]