اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990619454199620

هوآوی در ۲۰ شهریور از محصولات و خدمات جدید خود طی مراسمی رونمایی خواهد کرد

کد: 13990619454199620

https://bit.ly/35ma93w

، (اخبار رسمی): هوآوی برنامه‌های بزرگی برای روز ۱۰ سپتامبر یا ۲۰ شهریور دارد؛ روزی که قرار است از ۲ هدفون، ۲ گوشی هوشمند و ۲ لپ‌تاپ جدید رونمایی کند

هندزفری بی‌سیم Huawei FreeBuds Pro محصولی است که بسیاری از علاقه‌مندان به این برند، منتظرش هستند؛ شاید به همین خاطر هوآوی یک تیزر اختصاصی برای آن ساخته است. نسخه‌ Pro وعده‌ حذف فعال نویز (Active Noise Cencellation) بهبودیافته را داده؛ خبری که برای هواداران این هدفون خوشحال‌کننده است.  

یک هندزفری بلوتوثی دیگر نیز رونمایی خواهد شد که از طراحی دورگردنی (Neckband) استفاده می‌کند. ممکن است این هندزفری Huawei FreeLace Pro نام دارد که به حذف فعال نویز دوگانه مجهز شده و فناوری شارژ سریع USB-C نیز دارد.

ارائه نسخه حرفه‌ای (Pro) محصولات هوآوی با معرفی ساعت هوشمند Huawei Watch GT2 Pro ادامه پیدا می‌کند. به احتمال بالا این نسخه یکی از ساعت‌های مراسم رونمایی هوآوی خواهد بود. انتظار می‌رود دومین محصولی که به زمان ربط دارد و در مراسم معرفی می‌شود، مچ‌بندی هوشمند شبیه به مدل Huawei Watch Fit باشد.

در نهایت مدل‌های جدید لپ‌تاپ‌های هوآوی نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد. در حال حاضر چند مدل از لپ‌تاپ‌های هوآوی مانند لپ‌تاپHuawei MateBook X Pro 2020 در بازار عرضه شده است. علاوه بر آن اوایل سال جاری میلادی نیز هوآوی از  MateBook D و MateBook 13 رونمایی کرد. اما اطلاعات دقیقی از مدل‌های جدید در دست نیست. باید منتظر ماند و دید در مراسم ماه سپتامبر هوآوی چه لپ‌تاپ‌هایی معرفی می‌شوند.

علاوه بر سخت‌افزار، هوآوی روی نرم‌افزار هم در این رویداد تمرکز ویژه‌ای دارد. صحبت از معرفی رابط کاربری EMUI 11 در این مراسم است و همچنین بهبودها و پیشرفت‌هایی که در رابطه با سرویس‌های موبایلی هوآوی اتفاق خواهد افتاد.

رویداد HDC که مخاطب هدف آن، توسعه‌دهندگان هستند روز ۲۰ شهریور برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]