اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906224547315169

تاسیس دفتر مرکزی فروش در تهران

افتتاح دفتر مرکزی فروش شرکت کیان پرداز

کد: 139906224547315169

https://bit.ly/3kAV9TD

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت کیان پرداز تولید کننده نرم افزارهای حسابداری، فروشگاهی، نرم افزارهای پخش مویرگی و اندروید می باشد. بدین وسیله به اطلاع مشتریان و نمایندگی های شرکت می رساند. دفتر مرکزی فروش در تهران افتتاح گردید.

افتتاح دفتر مرکزی فروش شرکت کیان پرداز
نمایش پکیج محصولات کیان پرداز

افتتاح دفتر فروش شرکت کیان پرداز در تهران و پذیرش نمایندگی فعال

بدینوسیله به اطلاع مشتریان و نمایندگی های شرکت می رساند. دفتر مرکزی فروش در تهران افتتاح گردید.

کیان پرداز تولید کننده نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی و شبکه ای، نرم افزارهای تولیدی و کارگاهی و کارخانه ای، نرم افزارهای مناسب اصناف خاص مانند طلافروشی، دفتر طراحی ساختمان، رستوران، فست فود وکافه (با امکانات ویژه و خاص) و همچنین راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن جهت فروشگاه اینترنتی، نرم افزار مدیریت پخش مویرگی با امکانات ویژه نظیر (پورسانت، سفارشگیر، فروش آنی و ...) ، نرم افزار متصل به باسکول و ... می باشد.

یکی از مزیت های فروشگاه اینترنتی شرکت کیان پرداز قابلیت سازگاری و ثبت فاکتور در نرم افزار حسابداری تحت ویندوز می باشد. یعنی اگر مشتری خرید خود را در وبسایت نهایی کند، فاکتور بطور اتوماتیک در نرم افزار حسابداری ثبت می شود و از موجودی انبار کسر می گردد.

شرکت کیان پرداز با بیش از 4000 مشتری و ده ها نماینده فروش در سراسر کشور نمایندگی فعال می پذیرد. جهت اطلاع از شرایط ارزنده  اخذ نمایندگی با شماره های شرکت در صفحه تماس حاصل فرمایید.

همچنین خاطرنشان می سازد که کار نصب و راه اندازی ، آموزش و پشتیبانی محصولات بر عهده شرکت می باشد و نمایندگان عزیز فقط مسئولیت معرفی و فروش نرم افزار را بر عهده دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد محصولات عبارت "نرم افزار حسابداری کیان پرداز" را در گوگل یا اینستاگرام جستجو نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کیان پرداز

شرکت کیان پرداز تولید کننده نرم افزارهای حسابدرای، فروشگاهی، و پخش مویرگی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]