اطلاعات تماس
  • 093536*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906234549613826

تولید انواع محصولات اسلب چوب

گردو اسلب تولید بهترین و با کیفیت ترین میز های چوب طبیعی

کد: 139906234549613826

https://bit.ly/3iEFDFX

، (اخبار رسمی): همانطور که میدانید متریال اسلب چوب به خاطر جذابیتی که در دیزاین فضا دارد روز به روز بیشتر در جای جای خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. طراحان برتر دکوراسیون داخلی نیز در سراسر دنیا از متریال اسلب چوبی در طراحی های خود استفاده می کنند .

گردو اسلب تولید بهترین و با کیفیت ترین میز های چوب طبیعی
میزناهارخوری جدید از اسلب چوب در گروه تولیدی گردو اسلب

میزناهارخوری چوب

چوب تنها یک ماده طبیعی بسیار باورنکردنی است .

چوب  زیبایی و گرما بسیار خوبی را با استفاده از انواع میز ها ،میز ناهارخوری …انرژی  بسیار خوبی را به محیط می بخشد. برای تبدیل آشپزخانه،اتاق ناهار خوری،اتاق نشیمن،اتاق کنفرانس خود به یک برش کوچک از بیابان،راهی بهتر از یک تخته اسلب  زیبا وجود ندارد. به همین دلیل بیشتر معماران و طراحان داخلی صفحات چوبی با لبه های طبیعی را به فضاهای مسکونی و تجاری معرفی می کنند. صفحات چوبی می توانند اعصاب خسته کننده را تسکین دهند،آرامش را برقرار کنند و آرامش را مانند هر چیز دیگری تحریک کنند.

این صفحات بطور طبیعی مزاحم را ،می توان به عنوان اثر هنری  و در عین حال زیبا توصیف کرد. این حالت به  زیبایی و عرفان بودن  آنها می افزاید و آنها را برای خانه های تفریحی که ظرافت طبیعی نشان می دهد ، ایده آل می کند. مانند آثار هنری که گاه در موزه ها یافت می شوند . اجازه ندهید میزهای چوبی(میزناهارخوری) احیا شده شما را احمق کنند. آنها کاملاً مناسب برای کارهای سخت روزمره در خانه یا در مکانهای تجاری و مهمان نوازی هستند. این صفحات چوبی از درختانی که توسط حوادث طبیعی ریخته می شوند یا برداشت می شوند،ساخته شده اند.تا راهی برای ایجاد مسکن جدید یا توسعه تجاری شوند.نه تنها تن طبیعی گرم آنها آرامش و آرامش می بخشد ، بلکه آرامش را تقویت می کند و بازتاب را دعوت می کند. هر یک از صفحات دارای رنگ ها و بافت های جذاب هستند.بعضی از آنها گره های دارند و باعث می شوند که اینها از هم متمایز تر باشند،و مانند امضا شوند. قابل درک است که بسیاری از میزهای لبه روستایی در اتاقهای غذاخوری رسمی باد می شوند. اما آنها برای تنظیمات گاه به گاه از جمله آشپزخانه ها و نوک های صبحانه مناسب هستند.

یکی از طراحان داخلی  گفته است:

“ما اتاق غذاخوری را به عنوان یک فضای چند منظوره ، به ویژه در خانه های کوچکتر ، درمان می کنیم. اما حتی در آپارتمان ها و خانه های بزرگتر ، زمان کافی صرف  نمی شود. “

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093536*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل