اطلاعات تماس
  • 093536*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907134688013826

شرکت گردو اسلب تولید کننده انواع میز چوبی است؛

آیا می خواهید میز ناهارخوری منحصر به فرد خود را داشته باشید؟

کد: 139907134688013826

https://bit.ly/3iSJkqx

، (اخبار رسمی): میز ناهارخوری جدید چوبی علاوه بر راحتی فرد هنگام غذا خوردن، سبب زیباتر شدن منزل به خصوص جمع و جور بودن آشپزخانه خواهد شد.

میز ناهارخوری منحصر به فرد خود را داشته باشید با گردو اسلب
میز ناهارخوری منحصر به فرد خود را داشته باشید با گردو اسلب

با گردو اسلب میز ناهارخوری منحصر به فرد خود را داشته باشید.

میز ناهارخوری جدید چوبی علاوه بر راحتی فرد هنگام غذا خوردن ، سبب زیباتر شدن منزل بخصوص جمع و جور بودن آشپزخانه خواهد شد. در بسیاری از خانه های که فضای مناسبی دارند ، میز ناهارخوری یافت می شود . میز ناهارخوری جدید از جنس های مختلفی ساخته می شود. با توجه به نوع دکوراسیون منزل می توان به انتخاب جنس مناسب میزناهارخوری پرداخت . در همین راستا در این مقاله میزناهارخوری جدید اسلب مورد بررسی قرار می گیرد، لذا تا پایان با این مقاله همراه باشید.

کاربرد چوب اسلب

اگر چه می توان از چوب اسلب بی نهایت وسیله چوبی ساخت، اما عمدتا از چوب اسلب جهت ساخت صفحات جلومبلی و عسلی، میز ناهارخوری جدید، میز کنفرانس، دکوری چوبی جدید، روشویی چوبی و … استفاده می شود . وجود هر گونه سوراخ ، شکستگی ، ترک ، ناهمواری و … بر روی چوب اسلب ، یک مزیت محسوب می شود زیرا از آن می توان جهت ایجاد یک اثر هنری چوبی با کمی خلاقیت استفاده کرد و ابتکارات چوبی جالبی را خلق کرد. به عنوان مثال، شیار موجود در اسلب چوبی را با استفاده از رزین اپوکسی به گونه ای پوشش می دهند که گویی رودی در میان الوار چوب جریان دارد و یک اثر هنری بسیار زیبا خلق خواهد شد .

رزین اپوکسی نوعی ترکیب طبیعی یا مصنوعی است که خاصیت چسبندگی بالایی دارد و کاربردهای زیادی در صنعت و هنر پیدا کرده است. از این ترکیب می توان به منظور پر کردن شیار ، ترک ، سوراخ و هرگونه ناهمواری موجود در میز ناهارخوری جدید استفاده کرد تا اثر هنری زیبایی با توجه به رنگ های متنوع آن ایجاد کرد .

مزایای میز ناهارخوری جدید

  • عایق حرارتی و برودتی مناسب
  • مقاومت مکانیکی خوب
  • دارای خاصیت ارتجاعی در مقابل ضربه
  • قابلیت پرداخت سطحی، رنگ پذیری، کنده کاری و برش
  • امکان پرداخت سطح با مواد مختلفی نظیر ؛ مواد ضد حریق، ضد رطوبت و ضد قارچ
  • قیمت مناسب ، سهولت در دسترسی
  • ساخت و پردازش آسان
  • تجدید پذیری دوباره ی درخت بعد از برش
  • عدم ایجاد آلودگی محیطی و برگشت مجدد به محیط زیست
  • خاصیت آکوستیک

ساخت میزناهارخوری جدید اسلب

برای ساخت میزناهارخوری جدید اسلب ، استاندارد خاصی وجود ندارد بلکه براساس طرحی که چوب دارد ، تنها باید پایه و شاسی میز را ساخت. جهت رنگ کردن اسلب، از روغن های گیاهی مخصوص چوب که سرعت و کیفیت در اجرای رنگ را بسیار بالا می برند،استفاده می شود. میزناهارخوری خوری جدید اسلب را می توان با توجه به ابعاد چوب،دو نفره،چهار نفره و چند نفره ساخت. در واقع تنها کافی است که پایه و شاسی برای چوب ساخت زیرا اسلب چوب، سطح اصلی میز ناهارخوری  جدید را ایجاد خواهد کرد. هر چقدر که اندازه ی اسلب چوب بزرگتر باشد، می توان میز غذاخوری بزرگتری نیز ایجاد کرد . به راحتی می توان اسلب چوب را با سایر مواد نظیر ، رزین اپوکسی ، شیشه و … ترکیب کرد. این کار علاوه بر زیبایی، سبب به هم پیوسته شدن و یکپارچه نشان دادن سطح اسلب چوب خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093536*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید