اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906234549915176

دفتر وکالت و مهاجرت به کانادا دکتر اسفندیار زند

کد: 139906234549915176

https://bit.ly/3mpmvOn

، تهران , (اخبار رسمی): داشتن وکیلی با تجربه و دانا، در آماده سازی پرونده‌تان برای مامور اداره مهاجرت که قدرت رد یا پذیرش آن را دارد، بسیار ضروری است و در موفقیت پرونده نقش حیاتی دارد.

دفتر وکالت و مهاجرت به کانادا دکتر اسفندیار زند
مهاجرت به کانادا

کانادا مقصدی مطلوب و مورد علاقه مردم دنیا است. با این حال علاوه بر پیچیده و طولانی بودن روند مهاجرت، قوانین مربوط نیز مدام در حال تغییر و تحول هستند. داشتن وکیلی با تجربه و دانا، در آماده سازی پرونده‌تان برای مامور اداره مهاجرت که قدرت رد یا پذیرش آن را دارد، بسیار ضروری است و در موفقیت پرونده نقش حیاتی دارد. به این منظور دفتر وکالت ما آماده همراهی و یاری شما و خانواده‌تان در رسیدن به اهداف‌تان است. تیم حقوقی ما متشکل از برجسته‌ترین وکلای متخصص و حرفه‌ای در امور مهاجرت است که متعهد به حفظ منافع موکلین بوده و همیشه با دانش و اطلاعاتی به روز در زمینه قوانین مهاجرت به ارائه خدمات به موکلین می‌پردازد.

دکتر اسفندیار زنـد، فـارغ التحصیل دانشکده حقوق Osgoode Hall York University  قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین دانشکده حقوق کانادا، بنیانگذار و مالک موسسه حقوقی زند است. دکتر زند در سال 1999 فارغ التحصیل و در سال 2001 به عضویت کانون و کلای کانادا دعوت شدند. وی در طی تحصیلات خود در دوره ویژه مهاجرت و امور پناهندگی کانادا شرکت کرد. این دوره یک دوره تکمیلی برای دانشجویان حقوق بوده که به مدت یک‌سال تنها به آموزش تئوری و عملی امور مهاجرت مشغول هستند.

خدمات دفتر ما شامل موارد زیر است:

  • مشاوره تخصصی در رابطه با اینکه شرایط شما برای کدام برنامه مهاجرتی مناسب‌تر است
  • آماده سازی یک پرونده کامل شامل کلیه مدارک و اطلاعات لازم برای بررسی اداره مهاجرت
  • (Legal Submission Letter) نامه توجیهی که در آن به توضیح کامل درباره دلایل واجد شرایط بودن شما برای دریافت ویزای موقت یا دائم پرداخته می‌شود. این نامه با دقت و وسواس طراحی و نگارش شده تا مامور اداره مهاجرت را برای پذیرش پرونده شما قانع کند.
  • پیگیری پرونده شما از زمان شروع تا پایان، که شامل کلیه مکاتبات لازم با وزارت مهاجرت است.
  • آماده کردن شما برای مصاحبه (چنانچه مصاحبه‌ای لازم باشد)
  • اطمینان از دریافت به موقع ویزا و ارائه توضیحات لازم جهت آماده سازی شما پیش از ورود به کانادا

مهاجرت و زندگی در کشوری جدید یکی از تصمیمات مهم در زندگی است. ما هزاران متقاضی مهاجرت را طی سالها برای تحقق رویای زندگی در کانادا یاری کرده‌ایم. قوانین مهاجرتی کانادا مدام در حال تغییر هستند و استفاده از خدمات تخصصی و حرفه‌ای از وکلایی که همیشه منافع شما را مدنظر قرار می‌دهند حیاتی است؛ خدماتی که می‌تواند پرونده‌تان را با اتخاذ بهترین استراتژی به سرانجام مطلوب برساند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا به سایت https://www.zandimmigration.com/fa مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون