اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910054832715176

بهترین برند لوازم خانگی ایرانی که میتوانید برای جهیزیه بخرید چیست ؟

بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه چیست ؟

کد: 139910054832715176

https://bit.ly/3rGucCu

، تهران , (اخبار رسمی): قطعا خرید جهیزیه یکی از سخت تری کارهای دنیا برای عروس و داماد و خانواده ها می باشد . مخصوصا با توجه به شرایط فعلی که تحریم ها مانع واردات برندهای قدیمی شدند این دغدغه که چه برندی برای خرید فلان کالا بهتر است بیشتر شده است . پیشنهاد میکنم گزارش میدانی ما را در مورد برندهای ایرانی لوازم خانگی ببینید.

بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه چیست ؟
بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه چیست ؟

ده ها برند مختلف برای خرید لوازم خانگی در بازار موجود است که قطعا انتخاب بهترین آنها کار بسیار سخت و دشواری است. برندهای ایرانی و مونتاژ نیز به تازگی خیلی مورد استقبال قرار گرفته اند، با این حال چگونه می توان بهترین لوازم خانگی برای خرید جهزیه را انتخاب کرد؟

خرید بهترین لوازم خانگی برای جهیزیه  

تهیه جهزیه مسئله مهمی برای عروس خانم‌ هاییست که به تازگی تصمیم به ساختن یک زندگی مشترک گرفته اند. مخصوصا این روزها به دلیل هزینه های بالا، خرید جهیزیه واقعا سخت شده و باید با تفکری بهینه تصمیم به تهیه وسایل ضروری گرفت. طبق تحقیقاتی که در بازار و در بین کسبه انجام شده به نتایج جالبی در مورد خرید جهیزیه رسیدیم و تمایل داریم این نتایج را به اطلاع شما عزیزان نیز برسانیم. به نظر شما مهم ترین لوازم خانگی کدام ها هستند؟ شما در تهیه جهزیه به کدام وسایل بیشتر اهمیت می دهید؟ کدام برند ها را انتخاب می کنید؟

اول از همه باید ببینید کدام وسایل برقی برای خرید جهیزیه مهم و ضروری هستند. برای این منظور ما لیست زیر را تهیه کردیم که می توانید مشاهده کنید:

  • یخچال فریزر
  • اجاق گاز
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • ماکروفر
  • جاروبرقی
  • اتوی لباس
  • پلوپز
  • آب میوه گیری
  • تلویزیون
در واقع این وسایل جزء وسایلی هستند که در هر خانه ای یافت می شود. اما بهترین برند برای لوازم خانگی و خرید آن‌ ها کدام است؟! در ادامه مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت؛ پس با ما همراه باشید...

بهترین لوازم برقی بوش  

یکی از برندهای شناخته شده در جهان بوش است که به هر کسی بگویید آن را قبول دارد. شما می توانید لوازم برقی متعددی از یخچال گرفته تا تلویزیون خود را با این برند معتبر تهیه کنید. برای خرید خیلی راحت می توانید سمت نمایندگی ها و مراکز خرید بوش رفته و با خیال آسوده وسایل مورد نیاز خود را از آنجا بخرید. این برند دارای تمامی لوازم برقی لیست بالا است و برای خانم هایی که دوست دارند تمامی لوازم برقی از یک برند باشد، گزینه مناسبی است. اما اگر بخواهیم قدرت این برند را شناسایی کنیم باید بگوییم در تولید ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر و جارو برقی حرف اول را می‌ زند.

لازم به ذکر است در حال حاضر خیلی از لوازم خانگی های بوش تحت گارانتی 3 شرکت بوش سرویس، کارا سرویس و سیهاوی هستند و از این رو ممکن است خریداران را دچار سردگمی و عدم اطمینان شوند. علاوه بر این یکی دیگر از دلایلی که شاید موجب عدم اطمینان به خرید محصولات فعلی بوش در بازار شود، مونتاژ محصولات بوش در برخی از کشورها مانند ترکیه است.

بهترین لوازم برقی ال جی  

نامی آشنا و سرشناس برای همه ما؛ ال جی! یک شرکت کره ای که تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا و ضمانت ارائه می دهد. در واقع می توان گفت بعد از بوش دارای برتری چشم گیری است. دستی در تمام لوازم برقی داشته اما لباسشویی و سولاردام آن از بهترین عملکرد برخوردار بوده و سپس یخچال فریزرهای ساید آن آوازه جهانی دارد.

لازم به ذکر است فناوری سولاردام با ویژگی پخت به صورت نوری اولین بار توسط شرکت ال جی ابداع شد و در حال حاضر طرفداران زیادی دارد.

بهترین لوازم برقی سامسونگ  

سامسونگ نیز یکی دیگر از برندهای کره ای است که در زمینه ساخت لوازم خانگی فعالیت می کند. این برند نیز در بازار جایگاه ویژه ای دارد و هر وقت نام سامسونگ می آید، یاد تلویزیون های آن می افتیم. این برند همچنین در زمینه فروش یخچال فریزرها نیز نامی نیک را به خود اختصاص داده و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

با توجه به نوسانات بازار ارز و افزایش قیمت لوازم خانگی، باید بگوییم خرید وسایل خانگی از 3 برند بوش، سامسونگ و ال جی متاسفانه برای تمامی اعضای جامعه ممکن نیست، پس در ادامه به برندهایی که هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی و قیمت مناسب هستند اشاره شده است؛ با ما همراه باشید...

بهترین لوازم برقی دوو  

برند دوو نیز نیز یک برند نام آوازه و البته مونتاژ است که در لوازم برقی جایگاه ویژه ای دارد. این برند در اصل یک برند کره ای است که در حال حاضر با خرید امتیاز آن از کشور کره جنوبی در ایران فعالیت می کند و تمامی محصولات اش در ایران مونتاژ می شوند و گارانتی های طولانی مدت روی موتور های لوازم خانگی آن از جمله مزیت اساسی این برند محسوب می شود.

اگر می خواهید در لیست لوازم برقی خود ماشین ظرفشویی را درنظر بگیرید حتما از برند دوو ماشین ظرفشویی تهیه کنید.

دوو نیز مانند خیلی از برندهای دیگر دارای تمامی لیست لوازم برقی مورد نیاز شماست و با توجه به کیفیتی که ارائه می دهد، قیمت مناسبی هم دارد. مزیت خوبی که این برند دارد، نمایندگی آن است. هر زمان که وسیله برقی شما دچار مشکل شد، در سریع ترین زمان ممکن و با یک تماس تلفنی تعمیرکار به منزل شما آمده و مشکل را برطرف می کند.

بهترین لوازم برقی جی پلاس  

برند جی پلاس یکی از برندهای جدید ایرانی است و خیلی ها به دنبال این پرسش هستند که آیا این برند قابل اطمینان است یا خیر؟ به دلیل همکاری گلدیران با شرکت ال جی، این برند قطعا محصولات خوب و با کیفیتی به بازار عرضه می کند و از نظر طراحی ساخت نیز همپای رقبای خارجی است. برند جی پلاس محصولات برقی زیادی را تا به امروز در مدل های مختلف تولید کرده و با توجه به نظرسنجی هایی که در بازار از مشتریان و فروشنده ها کردیم، خیلی از افراد آن را جایگزین مناسبی برای محصولات ال جی قلمداد کردند.

گفتنی است شرکت گلدیران یکی از بهترین شرکت های لوازم خانگی و ارائه دهنده خدمات تضمینی پس از فروش است.

بهترین لوازم برقی اسنوا  

اسنوا نیز یکی دیگر از برندهای با کیفیت ایرانی است که تمامی لیست لوازم برقی خانگی را داراست. این برند نیز یکی از برندهای نسبتا قدیمی ایرانی است و نسبت به محصولات خارجی، قیمت مقرون به صرفه تری دارد.

بهترین لوازم برقی امرسان  

امرسان نیز یکی از برندهای نام آشنای ایرانی است که قیمت آن به نسبت سایر برندها مناسب است. برای خرید لوازم برقی مانند یخچال فریزر، لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی می توانید سری به نمایندگی های امرسان بزنید و علاوه بر پشتیبانی از این برند ایرانی، از کیفیت مناسب آن نیز بهره مند شوید.

 

بهترین لوازم برقی پارس خزر  

پارس خزر از قدیم یکی از بهترین و عالی ترین لوازم خانگی های ایرانی به شمار می رفت و اسم و رسم بزرگی داشته و سالیان سال است که در این زمینه فعالیت دارد. اگر می خواهید لوازمی مانند چرخ گوشت، غذاساز، آبمیوه گیری، همزن، بخار شو، پلوپز و سرخ کن تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم حتما از این برند محصولات خود را تهیه کنید.

 

بهترین لوازم خانگی ایرانی  

اگر تمایل دارید بهترین لوازم خانگی ایرانی را برای خود تهیه کنید، می توانید از محصولات برندهایی مانند دوو یا جی پلاس با کیفیت و طراحی به روز دیدن کنید. این برندها دارای نمایندگی بوده و در صورت لزوم می توانید با کمک آن ها مشکل لوازم خود را برطرف کنید.

 

یکی از سایتهایی که نمایندگی رسمی برندهای ایرانی لوازم خانگی در ایران می باشد و بسیار معتبر است سایت شوکت کالا می باشد که علاوه بر دارا بودن نمایندگی رسمی، مشاوران بسیار با تجربه ای هم برای خرید لوازم خانگی دارد که میتوانند بهترین محصولات را با توجه به شرایط و بودجه به شما معرفی کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]