اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990624455126094

اوا چن در کنفرانس دختران تکنولوژی سخنرانی میکند.

مدیرعامل Trend Micro در بین برترین زنان حوزه امنیت سایبری

کد: 13990624455126094

https://bit.ly/32L2Ssa

، تهران , (اخبار رسمی): براساس جدیدترین گزارش Cyber Defense Magazine ، خانم اِوا چِن ( Eva Chen ) در بین 100 زن موفق و برتر حوزه امنیت سایبری ( دفاع سایبری ) قرار گرفت.

مدیرعامل Trend Micro در بین برترین زنان حوزه امنیت سایبری
اوا چن در بین 100 فعال برتر حوزه امنیت سایبری

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، Cyber Defense Magazine در جدیدترین گزارش خود، 100 زن برتر و موفق حوزه امنیت سایبری را معرفی کرد که در این گزارش نام مدیرعامل غول امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) نیز دیده می شود.

اوا چن ( Eva Chen ) که چند سالی است سمت مدیرعاملی این شرکت بزرگ فناوری را بر عهده دارد از موسسین این شرکت می باشد.

همچنین اوا چن در کنفرانس دختران حوزه تکنولوژی ( The Girls in Tech Conference ) که 9 سپتامبر 2020 برگزار شده است، به عنوان سخنرانی اصلی حاضر شدند.

ترندمیکرو در سال 2019 موفق به فروش یک و نیم میلیارد دلاری آنتی ویروس و نرم افزارها و سرویس های امنیتی در بازارهای جهانی شده بود.

درباره ترندمیکرو Trend Micro

شرکت ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو از شرکت‌های مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز)، F5 Networks ،Citrix ،Siemens ،HP ،ASUS ایسوس، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک و Amazon اشاره کرد.

ترندمیکرو علاوه بر میلیون ها کاربر استفاده کننده از آنتی ویروس های خانگی، بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی از جمله موسسات مالی و بانکی، بیمه، شرکتهای ارتباطی و مخابراتی، شرکت‌های نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی و شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقل در دنیا دارد.

یکی از زیر مجموعه های جذاب ترندمیکرو، واحد ZDI نام دارد که در زمینه برگزاری رویدادها و مسابقات امنیت سایبری و ثبت آسیب پذیری‌های امنیتی فعالیت دارد و هر ساله هزاران دلار به محققین و متخصصین امنیتی بابت شناسایی نقص‌های امنیتی و آسیب پذیری‌ها پاداش می‌دهد.

در بازار جهانی امنیت سایبری از جمله رقبای ترندمیکرو می‌توان به شرکت‌های سیمانتک Symantec و مکافی McAfee اشاره کرد.

در بازار آنتی ویروس‌های خانگی Home Antivirus، علاوه بر مکافی و سیمانتک ( نورتون )، دیگر شرکت‌های آنتی ویروس مانند وبروت، بیت دیفندر، آویرا، ایست ( نود32 )، پاندا سکیوریتی و کسپرسکی تلاش دارند تا با این کمپانی بزرگ و مطرح ژاپنی رقابت کنند.

محصولات ترندمیکرو در برخی کشورها با نام پی.سی.سیلین (PC-Cillin ) نیز شناخته می‌شود و از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در ایران عرضه می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]