اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906254555915198

برای آقایان و بانوان؛

زاویه سازی فک و صورت با ورزش

کد: 139906254555915198

https://bit.ly/2GWMRag

، کرج , (اخبار رسمی): زاویه سازی فک و صورت این روزها به یکی از فاکتور های اصلی زیبایی برای مردان و زنان تبدیل شده است. با استفاده از ابتکار شرکت مایا بیوتی در تولید دستگاه برای زاویه سازی فک و صورت بدون عوارض تزریق ژل، بوتاکس و جراحی فک و با تمرین و ورزش فقط در 45 روز می توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

زاویه سازی فک و صورت با ورزش
زاویه سازی فک

با تمرین روزانه با برنامه اختصاصی می توانید طی 45 روز به فرم دلخواه صورت خود برسید.

زاویه سازی فک برای زیبایی به یکی از محبوب ترین عمل های موجود در علم پزشکی تبدیل شده است و بازتاب های بسیاری از سوی مردم نسبت به این عمل انجام شده است. امروزه در قرن 21 یکی از شاخصه های مهم یک زندگی چهره افراد است که عمل های جراحی وسیله ای برای رسیدن به زیبایی آن است .

زاویه سازی فک در زمان های گذشته برای افرادی استفاده می شد که در اتفاقی ناگوار صورتشان به حالت های مختلف افقی یا عمومی در می آمد و یا شکسته می شد اما امروزه علاوه بر اینکه عمل زاویه سازی صورت خاصیت درمانی دارد بلکه یکی از روش های زیبا سازی صورت هم به حساب می آید.

همه ما می دانیم که داشتن صورتی یک دست و تو پر باعث جذابیت بیشتر افراد می شود اما بسیاری از افراد حتی با روش های آن آشنایی ندارند و این باعث شده است که از خروجی کار خود راضی نباشند.

با افزایش سن و به وجود آمدن عوامل پیری ماهیچه های صورت دارای یک افتادگی بد فرم میشود که موجب پایین آمدن اعتماد به نفس و از بین رفتن امید می شود.

طبق تحقیقات انجام شده در آمریکا بیشترین عمل جراحی زیبایی افراد بر روی صورت انجام شده است که حدود 30 درصد آن ها از عمل خود راضی نبوده اند.

زاویه سازی صورت چیست؟

زاویه سازی فک و صورت به عملی گفته می شود که در جهت جوان سازی پوست و خوش فرم نشان دادن صورت انجام می شود.

با افزایش سن و رژیم های بدون برنامه و استرس و حوادث ناشی از نصادف و... صورت دچار حالت های غیر طبیعی افتادگی پوست یا ایجاد چین و چروک و ... می شود که برای بهبود این شرایط باید به سراغ زاویه سازی صورت بروید.

صاف و برجسته شدن گونه ها و باریک نشان دادن چانه برای داشتن صورتی زیبا مهم است به همین دلیل عمل زاویه سازی صورت می تواند در زیبایی چهره تاثیر به سزایی داشته باشد. زاویه سازی صورت علاوه بر اینکه باعث خوش فرم شدن صورت شما می شود بلکه باعث جوان سازی و زیبایی پوست هم می شود. زاویه سازی صورت به روش های مختلفی قابل انجام است که هر کدام از آن ها دارای یک سری مزایا و معایب است که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته می شود.

زاویه سازی صورت چگونه انجام می شود؟

زاویه سازی صورت به روش های مختلفی قابل انجام است که می توان در کل آن ها را به دو دسته طبیعی و شیمیایی تقسیم کرد.

زاویه سازی صورت با روش های شیمیایی:

همانطور که در بالا اشاره شد، زاویه سازی صورت با روش های مختلفی قابل انجام است اما بیشتر افراد طبق توصیه دکتر جراحی خود عمل می کنند و به سمت روش های شیمیایی می روند. روش های شیمیایی دارای یک سری محدودیت و مزایا و معایب است که باعث شده است حدود 60 درصد افرادی که قصد عمل جراحی را دارند به این سمت بیایند. تزریق بوتاکس و چربی و ژل و پروتز و ... زیر مجموعه روش های شیمیایی هستند. معمولا این مواد در یک سرنگ ریخته می شود و توسط فرد متخصص به داخل پوست تزریق می شود.

چگونگی تزریق ژل بوتاکس:

در مطلب تزریق بوتاکس کاملا به این بحث پرداخته شد اما در این مطلب هم یک خلاصه ای از آن بیان می شود. عمل تزریق مواد به فلج کردن عظلات جهت جوان سازی پوست گفته می شود . تزریق بوتاکس و پروتز به وسیله سم بوتولونیوم نوع  A که خاصیت فلج سازی موقتی دارد انجام می شود که باعث می شود جا به جایی عضلات متوقف شده و صورت به یک فرم اصلی برسد.

البته این فلج سازی به وسیله سم بوتولونیوم یکی از روش هایی است که بسیار تست شده است و تعداد دفعات کمی باعث خراب شدن فرم صورت شده است ، از تاثیرات خوب آن به از بین رفتن چین و چروک می توان اشاره کرد و تاثیرات بد آن هم شامل بی حس بودن قسمت تزریق شده طی یک مدت زمان معین است.

زاویه سازی صورت با عمل جراحی :

زاویه سازی صورت با جراحی یکی از پر ریسک ترین روش های زاویه سازی صورت است. زیرا شما در بی هوشی کامل به سر می برید و احتمالا از عواقب آن خبردار هستید.(نسبت به وضعیت جسمانی خودتان)

در این روش ابتدا شرایط جسمانی فرد مورد ارزیابی قرار می گیرد و پس از موافقت فرد وارد مرحله عمل می شود . پس از بیهوشی کامل پوست را برداشته و شروع به برش فک می کنند تا بتوانند عمل زاویه سازی صورت را انجام دهند . البته این موضوع را هم باید بیان کرد که بسیاری از افراد به این کار نیازی ندارند و با برداشتن غبغبه و چرپی و ... صورتشان زاویه سازی می شود. پس اگر ریسک و خطر انجام این کار را به جان می خرید ، این گزینه می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد .

زاویه سازی صورت با روش های غیر شیمیایی:

بسیاری از افراد با در نظر داشتن اینکه روش های شیمیایی می تواند بسیار خطرناک باشد، روش های غیر شیمیایی را در پیش می گیرند که انتخاب بسیار درستی برای افرادی که هم به دنبال زیبایی و  هم به دنبال تندرستی هستند به شمار می رود.

زاویه سازی صورت لیفت  با نخ :

زاویه سازی صورت  به وسیله نخ یکی از جامع ترین انتخاب ها برای فرم دهی ، جوان شدن پوست و... است چون خطر ریسک جراحی را ندارد و یک خروجی بسیار خوب را به شما می دهد . نحوه کار آن به این صورت است که نخ های مخصوص (دارای خارهای بسیار ریز برای جذب شدن هر چه بهتر به پوست) را در زیر پوست قرار می دهند و عضلات پوست را به طرف مربوطه زاویه می دهند .

البته این نکته باید بازگو شود که به دلیل اینکه نخ ها در کوتاه مدت جذب پوست می شود اثر زاویه گرفتن طی 2 الی 3 هفته بروز پیدا می کند و یکی از مطمئن ترین روش ها برای زاویه سازی فک است.

زاویه سازی فک با دستگاه مایا بیوتی  :

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم هر روشی از زاویه سازی صورت دارای یک سری معایب و مزایا است، برای مثال زاویه سازی های شیمیایی به صورت موقت و با هزینه های بالا بودند، زاویه سازی به وسیله جراحی هم خطر های خود را به همراه دارد.

اما یکی از بهترین و عالی ترین گزینه ها زاویه سازی صورت به وسیله دستگاه است که یکی از بهترین خروجی های ممکن را به شما میدهد .

شاید باورش برای شما سخت باشد که بدون اینکه زیر تیغ جراحی بروید یا حتی کوچک ترین تزریقی انجام دهید صورت خود را به راحتی زاویه سازی کنید . دستگاه زاویه ساز صورت با تاثیر مستقیم بر روی تک عضلات صورت باعث شکل دهی ، فرم دهی و تقویت عضلات صورت می شود . این دستگاه مانند بسیاری از وسیله هایی که بر پایه ورزش عضلات و تقویت عضلات بدن کار می کنند عمل می کند .

البته این نکته حائز اهمیت است که برندهای متفرقه با داشتن کیفیت پایین قصد فریب مخاطب را دارند تا بتوانند پول خوبی از این راه کسب کنند. اما شرکت مایا بیوتی بنیانگذار، مبتکر و سازنده دستگاه های زاویه دهی صورت با شعار "رسم زیبایی " در صدد جلب رضایت مشتریان خود است. مجموعه مایا پس از انجام تحقیقات فراوان و تصمیم راسخ بر تولید دستگاه زاویه سازی فک برای اولین بار در ایران و نیز طی مراحل قانونی و رسمیت بخشیدن بر تولید بهترین محصول و جلب رضایت مشتریان اقدام به اخذ مجوز های لازم در این زمینه کرد.

پس اگر جزو آن دسته از افراد هستید که از روش های شیمیایی خسته شده اید و می خواهید یک صورت خوش فرم و زاویه سازی شده را داشته باشید پیشنهاد می شود روش های متفرقه و قدیمی را کنار بگذارید و زاویه سازی فک با دستگاه را انجام دهید.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مجرب مایا تماس بگیرید تا شما را انجام این امر کمک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان