اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990630456529620

اپلیکیشن Petal Search، موتور جستجوی اختصاصی هوآوی

کد: 13990630456529620

https://bit.ly/3mGVLJ6

، (اخبار رسمی): برنامه کاربردی و موتور جستجو «پتال سرچ» (Petal Search)، یک ابزار مفید از شرکت هوآوی است که در ابتدا کاربران از آن برای یافتن محتویات گوشی، فایل APK اپلیکیشن‌ها و جستجوی آنلاین استفاده می‌کردند.این برنامه به‌سرعت پیشرفت کرده و اکنون به یک موتور جستجوگر ‌قدرتمند و با قابلیت‌های متفاوت تبدیل شده است.

اپلیکیشن Petal Search، موتور جستجوی اختصاصی هوآوی
اپلیکیشن Petal Search، موتور جستجوی اختصاصی هوآوی

در حال حاضر امکان جستجوی اخبار، تصاویر، ویدئو، فروشگاه‌ها و اطلاعات پروازها برای کاربران «پتال سرچ» فراهم شده است. هوآوی مانند سایر ارائه دهندگان موتور جستجو، برای نمایش نتایج بهتر جستجو با سایر شرکت‌ها همکاری دارد. این موارد شامل به‌روزرسانی‌های مستقیم از معتبرترین منابع است که در مورد آن منطقه جفرافیایی بهترین توان جستجو را دارند.

برای ارائه اطلاعات صحیح و به‌روز از مشاغل محلی، هوآوی از وجود شرکای منطقه‌ای و محلی بسیاری استفاده کرده است. در حال حاضر هواوی برای یافتن نتایج در کشورهای ترکیه و اسپانیا از موتور جستجوگر اختصاصی خود استفاده می‌کند و می‌تواند در بخش جستجو بر روی موبایل با سرویس‌های جهانی مانند Bing و Google رقابت کند.

در حال حاضر «پتال سرچ» برای نمایش نتایج تا حد زیادی به موتورهای جستجوگر سایر کشورها نیز وابسته است. اما هوآوی قصد دارد با طی کردن مراحل ابتدایی، به مرور خدمات اختصاصی خود را به کاربران افزایش دهد. در حال حاضر زمان مشخصی برای استقلال کامل و نهایی شدن جستجوگر پتال سرچ اعلام نشده اما تیم هوآوی کیفیت را به عنوان اولویت خود در این پروژه، هدف قرار داده است، در همین راستا تا آماده شدن کامل «پتال سرچ»، برای نمایش نتایج بهتر در کشورهای مختلف از جستجوگرهای دیگر بهره خواهد برد.

در حال حاضر جستجوگر «پتال سرچ» در قسمت‌هایی از رابط کاربری EMUI هوآوی نیز ترکیب شده است. به طور مثال در رابط کاربری EMUI 11 با پایین کشیدن صفحه نمایش می‌توان به قسمت جستجو دسترسی پیدا کرد که از نتایج پتال سرچ استفاده کرده و دیگر نیازی به مراجعه به «ویجت» (Widget) یا خود برنامه «پتال سرچ» نیست.

همچنین هوآوی در آینده قصد دارد نتایج جستجوی دستیار صوتی Celia را نیز به پتال سرچ متصل کند تا این دو با هماهنگی بیشتری فعالیت کنند.

تنها چهار ماه از شروع به کار موتور جستجوی Petal می‌گذرد، اما پیشرفت سریع آن، نوید دهنده‌ی آینده روشنی برای این سرویس هوآوی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]