کد: 139906314567515242

واقعیت سئو تضمینی

کد: 139906314567515242

https://bit.ly/3opuUlE

، اصفهان , (اخبار رسمی): کارفرمایان یا صاحبان سایت به سئوکار حرفه ای نیاز دارند تا در رقابت دیده شوند اما هزینه و روش هر سئوکار متفاوت است. هر سئوکاری از یک راه قله سئو را فتح می کند و به همین دلیل قیمت ها متفاوت است. برخی سئوکاران هستند که قول تضمین سئو می دهند؛ این حرف درست نیست چون سئو هیچ تضمینی ندارد.

واقعیت سئو تضمینی
سئو تضمینی

کارفرمایان عزیز مراقب باشید بسیاری از افرادی که به سئوتاپ مراجعه می کنند از سئو تضمینی شاکی هستند، این دست سئوکارها متاسفانه از تکنیک کلاه سیاه استفاده می کنند.

کارفرمایان یا صاحبان سایت به سئوکار حرفه ای نیاز دارند تا در رقابت دیده شوند اما هزینه و روش هر سئوکار متفاوت است. هر سئوکاری از یک راه قله سئو را فتح می کند و به همین دلیل قیمت ها متفاوت است. برخی سئوکاران هستند که قول تضمین سئو می دهند؛ این حرف درست نیست چون سئو هیچ تضمینی ندارد. مجموعه سئوتاپ در اصفهان فعالیت می کند و سئو در اصفهان را برای سایت های اصفهانی و سایر شهر ها انجام می دهد. کارفرمایان عزیز لطفا درخواست تضمین دقیق و زمان دقیق از سئو کار ها نداشته باشند چون سئو فرایندی ست که باید اصولی طی شود.

به این دلایل سئو تضمینی ندارد:

  • رقابت در نتایج گوگل: رقابتی بودن در صفحه اول گوگل مهمترین دلیل برای رد ادعای تضمین به کارفرما برای سئو سایت است، اما به این معنا نیست که سایت شما نمی تواند در رتبه های اول گوگل قرار گیرید بلکه  نیاز به برنامه ریزی دقیق و زمان مناسب برای رسیدن به صفحه اول در کلمات رقابتی یا سایت های پر بازدید و برند است برای رقابت با  سایت های برند صبر بیشتری نیاز است.
  • هزینه بالا لینک سازی: اگر رقبا لینک سازی های اصولی و قوی داشته باشند با این دست سایت ها رقابت سنگین است و در انتخاب بک لینک و رپرتاژ باید دقت و هزینه بیشتری کرد.
  • تولید محتوا: تولید محتوای خاص و جذاب به اندازه بک لینک ها ارزش دارد اما نیاز هست محتوای تولید شده،  لینک سازی و معرفی در سایت ها و شبکه های اجتماعی انجام شود و در وبمستر تایید شود. به کیفیت و ارزش محتوا توجه ویژه داشته باشید؛ چون اگر محتوای مناسب تولید نکنید، با بک لینک نتیجه لازم را نمی گیرید.
  • آپدیت های گوگل: آپدیت های گوگل تغییراتی در نتایج گوگل ایجاد می کند. قبل از آپدیت سئوکار مجاز به تکنیک ها بوده اما بعد از آپدیت تکنیک ها را گوگل جریمه اعلام می کند که سئوکاران را سر در گم می کند.
  • آپدیت اطلاعت سئو کار: زمانی که آپدیت گوگل انجام می شود یا بیانیه هایی از طرف گوگل داده می شود، سئوکار باید اطلاعات خودش را آپدیت کند تا بتواند ادامه سئو را انجام دهد. آپدیت گوگل باعث می شود زمان بیشتری برای  رسیدن به صفحه اول گوگل سپری شود.
  • عدم انجام تحلیل دقیق: تحلیل سئو سایت در ابندا انجام می شود اما نکته قابل توجه این است که رقبا همان روز یا هفته قبل یا بعد از تحلیل لینک سازی انجام داده و در تحلیل سئوکار نمایش داده نمی شود و نکته ابهامی است که باید سئوکار هر چند وقت یک بار تحلیل کند اما تضمین قیمت زمان سئو به این دلایل دقیق نیست.

کارفرمایان عزیز مراقب باشید بسیاری از افرادی که به سئوتاپ مراجعه می کنند از سئو تضمینی شاکی هستند، این دست سئوکارها متاسفانه از تکنیک کلاه سیاه استفاده می کنند که این روش فقط برای مدت زمان کوتاهی سایت را به رتبه اول گوگل می رساند اما با یک آپدیت گوگل، سایت ها به صفحه هات پایین تر رفته و بعد از اینکه صاحبان سایت ها به نتیجه مد نظرشان نمی رسند، با مراجعه به سئو تاپ، باید اشتباهات کلاه سیاه و تضمینی جبران شود. سئوتاپ با استفاده از تکنیک کلاه سفید به جبران اشتباهات قبلی برخی سئوکاران پرداخته که تایم و هزینه بیشتری را برای کارفرما ایجاد می کند، این مجموعه با روش های تجربی و کلاه سفید سایت ها را در دایره ای از کلمات به صفحه اول گوگل می آورد. سئوتاپ نمونه کارهایی دارد که چندین سال در صفحه اول گوگل ماندگار هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف