اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990706457796094

شاتل به مشترکانش آنتی ویروس با تخفیف ویژه می دهد

پنجمین کمپین تخفیفی آنتی ویروس های Webroot (وبروت) برای شاتلی ها

کد: 13990706457796094

https://bit.ly/33NyspQ

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه همکاری شرکت های دورانتاش و شاتل طی پنجمین کمپین سال 1399، مشترکان شاتل امکان خریداری و استفاده از آنتی ویروس های قدرتمند وبروت (Webroot) با تخفیف های ارزنده 90 تا 30 درصد را خواهند داشت.

پنجمین کمپین تخفیفی آنتی ویروس های قدرتمند Webroot ( وبروت ) برای شاتلی ها
تخفیف آنتی ویروس برای مشترکان شاتل

آنتی ویروس های وبروت از طرف مجله پی سی مگزین به عنوان برند برتر آنتی ویروس در سال 2020 انتخاب شده و در جدیدترین گزارش های سهم بازار وب سایت OPSWAT نیز رشد قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، مشترکان شاتل از ابتدای سال 1399 توانستند بر اساس توافقی که بین شرکت های دورانتاش و شاتل صورت گرفت، از آنتی ویروس های قدرتمند و بسیار سبک وبروت (Webroot) با تخفیف های مناسب استفاده کنند.

در جدیدترین دور تخفیف های آنتی ویروس های وبروت برای مشترکان شرکت اینترنتی شاتل (Shatel) ، شرکت دورانتاش برای مدت کوتاهی میزان تخفیف های آنتی ویروس برای مشترکان شاتل را افزایش می دهد.

مشترکان شاتل جهت دریافت کد تخفیف کافیست به باشگاه مشتریان شاتل به نشانی http://club.shatel.ir مراجعه کرده و با ورود به لینک اختصاصی که برای مشترکان این شرکت اینترنتی به نشانی www.durantash.com/shatel ایجاد شده، آنتی ویروس مورد نظر خود را انتخاب و با تخفیف های مناسب خریداری کنند.

کارشناسان شرکت دورانتاش از طریق تلفن و شبکه های اجتماعی که بر روی وب سایت این شرکت درج شده، آماده پاسخگویی به سوالات مشترکان شرکت اینترنتی شاتل هستند.

 

درباره دورانتاش ( Durantash )

شرکت دورانتاش توزیع کننده نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر ( فیزیکی، مجازی و کلود ) در ایران از سال 1385 می باشد.

درباره شرکت اینترنتی شاتل ( Shatel )

 گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل که اولین شرکت ارائه دهنده سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL در ایران است، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است و خرداد ماه 1398 بعد از حدود 6 سال، به فروش آنتی ویروس های خانگی کسپرسکی پایان داد.

گروه شرکت‌های شاتل بزرگ‌ترین سهم از مشتریان بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در کشور را به‌ ویژه در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 ( ADSL و VDSL ) به خویش اختصاص داده است.

درباره وبروت ( Webroot )

وبروت که در سال 1997 میلادی ( 23 سال پیش ) تاسیس شده، سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری ( Cloud Security )، یادگیری ماشینی ( ML )، هوش مصنوعی ( AI ) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.

شرکت‌های Prevx ، BrightCloud و  CyberFlow از جمله شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه امنیت سایبری هستند که طی این سالها به تملک شرکت Webroot در آمدند.

از جمله توصیه کنندگان آنتی ویروس‌های وبروت ( Webroot ) می‌توان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank, HSBC Bank, American River Bank, Danske Bank, Barclays Bank و First National Bank اشاره کرد.

همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به Webroot BrightCloud اشاره کرد که علاوه بر استفاده در محصولات و آنتی ویروس های وبروت، توسط صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco ( سیسکو )، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks استفاده می شود.

آنتی ویروس‌های وبروت علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 21 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، از جمله آنتی ویروسی‌هایی هستند که همواره سطح رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود کسب کرده‌اند و این نشان دهنده  کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وبروت است.

همچنین آنتی ویروس های وبروت از طرف مجله پی سی مگزین به عنوان برند برتر آنتی ویروس در سال 2020 انتخاب شده است و در جدیدترین گزارشات سهم بازار وب سایت OPSWAT نیز رشد قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است.

وبروت در بازار ایران با شرکت های کسپرسکی ( Kaspersky )، بیت دیفندر ( Bitdefender )، ایست ( نود32 - ESET NOD32 )، آویرا ( Avira )، نورتون و ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) رقابت دارد.

*کسپرسکی با نام‌هایی مانند کسپرسکی، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.

آنتی ویروس های وبروت از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران توزیع می شوند.

در حال حاضر مشترکان چندین شرکت اینترنتی از جمله شاتل و آسیاتک، امکان خریداری آنتی ویروس های Webroot با تخفیف های ویژه را دارند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]