اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907064578915062

3 میلیون تومان اعتبار رایگان برای فراخوانی APIهای ارسال بسته، بیمه و نقشه

«پادیوم: چراغ روشن!»، حمایت از استارتاپ‌ها در دوران کرونا

کد: 139907064578915062

https://bit.ly/2G9uyhM

، تهران , (اخبار رسمی): کسب‌وکارهای دیجیتال می‌توانند از APIهای پادیوم برای ارسال بسته‌های پستی به سراسر کشور، خدمات نقشه نشان و بیمه حوادث ملت بهره‌مند شوند. علاوه بر این، خدمات پرداخت و حساب دیجیتال، هوش مصنوعی، APIهای بانکی، بورسی و... در پادیوم به سادگی در دسترس شما هستند.

«پادیوم: چراغ روشن!»، حمایت از استارتاپ‌ها در دوران کرونا
کمپین چراغ روشن پادیوم برای حمایت از استارتاپ‌ها در دوران کرونا: 3 میلیون تومان عتبار رایگان

برای استفاده از 3 میلیون تومان اعتبار رایگان، به پادیوم متصل شوید

در روزهای کرونایی اغلب کسب و کارها مشکلات زیادی متحمل و شدند و ضررهایی دیده اند؛ پادیوم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و روزهای سختی را سپری کرده است. به همین دلیل، تیم پادیوم تصمیم دارد با کمپین «چراغ روشن» گامی هرچند کوچک برای همراهی با کسب ‌وکارها در این روزهای خاموش بردارد. در کمپین چراغ روشن، کسب و کارها می‌کوشند با همیاری یکدیگر بخشی از زیان خود را جبران کنند. پادیوم در این مسیر می‌کوشد تا تعاملات کسب‌وکارها با یکدیگر را ساده‌تر کند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کمپین به این صفحه مراجعه کنید.

هر کسب‌و‌کاری می‌تواند با ثبت نام در پادیوم و انتخاب بسته مورد نظر خود از خدمات رایگان کمپین که از مردادماه 99 تا پایان مهرماه 99 ارائه می‌شوند، استفاده کند. در ضمن پیشنهاد می‌کنیم خدمات دیگر پادیوم را هم در صفحه اینستاگرام یا وبسایت پادیوم مشاهده کنید. ممکن است پادیوم بتواند به شیوه‌های دیگری با کسب‌وکار شما همراه شود. پشتیبانان پادیوم نیز همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره‌ی کمپین و خدمات دیگر پادیوم هستند. خدمات رایگان کمپین چراغ روشن شامل موارد زیر است:

  • سرویس حمل بار پادرو: ۲۲۵۰ هزار تومان اعتبار فراخوانی APIهای پادرو برای ارسال ۱۵۰ بسته زیر ۲ کیلوگرم به هر کجای ایران
  • سرویس نقشه نشان: ۶۰۰ هزار فراخوانی APIهای نقشه از طریق نشان به ارزش حداقل ۶۰۰ هزار تومان
  • سرویس بیمه ملت: ۲۰۰ فرخوانی APIهای بیمه ۵ روزه ملت، شامل حوادث و کرونا به ارزش ۵۰۰ هزار تومان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پادیوم

راه‌اندازی، توسعه و هدایت یک کسب‌وکار نیازمند ارتباط با زنجیره معمولاً بزرگی از کسب‌وکارها به منظور تأمین خدمات پایه‌ای، زیرساختی و پشتیبانی است. بسیاری از شرکت‌ها و نهادها امروزه خدمات نرم‌افزاری آنلاین خود را در قالب API به کسب‌وکارهای دیگر ارائه می‌دهند: روشی چابک، امن، آسان و مقیاس‌پذیر. پادیوم یک پلتفرم دوسویه است. به این معنی که کاربران می‌توانند علاوه بر دریافت خدمات از پادیوم، API‌ها و خدمات خود را نیز در آن ارائه دهند. محیط پادیوم یک محیط شفاف و رقابتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند خدمات تامین‌کنندگان مختلف را از نظر قیمت، عملکرد و... با یکدیگر مقایسه کرده و از میان آن‌ها انتخاب کنند. تلاش ما در پادیوم این است که توسعه‌دهندگان برای ایجاد یک بستر نرم‌افزاری جدید، مجبور به توسعه تمام اجزای آن نباشند و برای دریافت خدمات دیجیتال، نیازمند مذاکره با ده‌ها نهاد و سازمان نشوند. ما تکه‌های پازل را در محیطی چابک و شفاف گرد هم آورده‌ایم تا توسعه‌دهندگان بتوانند با کنار هم چیدن این تکه‌ها، نرم‌افزار مطلوب خود را در کوتاه‌ترین زمان توسعه دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]