اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907074580815266

همراه مسیر حرفه‌ای یک حسابدار

داستان برند مدیر حساب

کد: 139907074580815266

https://bit.ly/34IQGJx

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر حساب در اصل یک پلتفرم آموزش و مشاوره‌ی حسابداری است که با همراهی مشتریان در مسیر رسیدن به موقعیت‌های شغلی عالی، کمک می‌کند که عدم تجربه و نداشتن اطلاعات کافی در ورود به این حوزه، مانع پیشرفت شغلی و حرفه‌ای آنها نباشد.

داستان برند مدیر حساب
داستان برند مدیر حساب

مدیر حساب با همراهی کردن مشتریان خود در مسیر رسیدن به موقعیت‌های شغلی عالی و حرفه‌ای، کمک می‌کند که عدم تجربه و نداشتن اطلاعات کافی در بدو ورود به این حوزه، مانعی برای پیشرفت شغلی و حرفه‌ای نباشد.

مدیر حساب در اصل یک پلتفرم آموزش و مشاوره‌ی حسابداری است که با ارائه‌ی محصولات و دوره‌های آموزشی و مشاوره ‌تخصصی به علاقه مندان و فعالان حوزه‌ی حسابداری در مسیر پیشرفت و ارتقای آموزشی و شغلی کمک می‌کند.

بنیان‌گذار مدیر حساب، کارشناس ارشد حسابداری، با پشتوانه بیش از 10 سال سابقه‌ی کار حرفه‌ای حسابداری و تدریس، در سال 1399 برند مدیر حساب را پایه‌گذاری کرد. هادی شریف‌زاده اردکانی در طول سال‌ها کار در این حوزه، با بسیاری از موانع، معضلات و نیازهایی روبرو شده که پاسخ مناسبی برای حل و رفع آن وجود نداشته است. به همین دلیل تصمیم گرفت تا با بنا نهادن یک کسب‌وکار تخصصی در زمینه‌ی حسابداری حرفه‌ای، به پوشش نیازهای اصلی مخاطبان این رشته بپردازد.

مدیر حساب، پاسخ به یک نیاز

در سال‌های اخیر رشد چشمگیر موسسات و آموزشگاه ‍‌های حسابداری منجر به فارغ‌التحصیل شدن تعداد زیادی از کارشناسان حسابداری شد، در صورتی که این حجم عظیم افراد آماده به کار، به درستی برای ورود به بازار کار هدایت نشده‌اند. از طرف دیگر آموزش‌های صرفا تئوری در موسسات و آموزشگاه‌ها باعث شد تا دانشجویان این رشته نتوانند مهارت‌های کاربردی و مورد نیاز در بازار کار را فرا بگیرند.

این اتفاقات باعث ایجاد سردرگمی در بین حسابداران آماتور و تازه‌وارد به بازار کار می‌شود و نبود مرجع مناسبی برای مشاوره، هدایت و آموزش مهارت‌های کاربردی، نیاز اساسی و بنیادینی بود که هادی شریف‌زاده اردکانی آن را شناسایی و برای پاسخ به آن، برند مدیر حساب را پایه‌گذاری کرد.

چالش‎‌ها و آغاز کار

یکی از مهمترین چالش‌های مدیر حساب در ابتدای کار، تعیین جامعه‌ی هدف کسب و کار بود. اگر چه در ابتدای راه، هدف آموزش صورت‌های مالی و مشاوره‌های مالیاتی بود اما بعد از نیازسنجی‌های دقیق و تحقیقات گسترده جامعه هدف به دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و کارمندان تازه‌کار با سابقه کمتر از سه سال محدود شد.

چالش بزرگ بعدی یافتن یک تیم قوی متشکل از کارشناسان متخصص و حرفه‌ای برای امور آموزش و مشاوره بود. طراحی سایت و پلتفرم به شیوه‌ای کارآمد و مطابق با تحقیقات و نیازسنجی‌ها نیز یکی از چالش‌های فنی راه‌اندازی این کسب و کار بود که پس از صرف زمان زیاد با موفقیت انجام شد.

جذب اولین مشتریان

استراتژی برای اولین مرحله جذب مشتری، برگزاری وبینارهای تخصصی بود که با استقبال قابل توجهی مواجه شد. حاصل این وبینارها علاوه بر معرفی کسب و کار، برقراری ارتباط نزدیک با علاقه مندان و دانشجویان بود که هم به ارتقای فرآیند نیازسنجی کمک کرد و هم به تبدیل این شرکت‌کنندگان به مشتریان اولیه منجر شد.

به مرور زمان تعداد افرادی که با مدیر حساب آشنا می‌شدند و از ایده‌ی این کسب و کار استقبال می‌کردند و از وجود یک تیم حرفه‌ای و متخصص در کنار خود احساس رضایت می‌کردند افزایش یافت.

مدیر حساب با همراهی کردن مشتریان خود در مسیر رسیدن به موقعیت‌های شغلی عالی و حرفه‌ای، به آنها کمک می‌کند که عدم تجربه و نداشتن اطلاعات کافی در بدو ورود به این حوزه، مانعی برای پیشرفت شغلی و حرفه‌ای آنها نباشد. به همین دلیل کاربران مدیر حساب همواره از این برند حس همراهی، همفکری و صداقت را دریافت می‌کنند که همین باعث استقبال آنها شده است.

محصولات و خدمات مدیر حساب

به طور کلی فعالیت‌های مدیر حساب در سه شاخه اصلی جای می‌گیرد:

  • محصولات

محصولات مدیر حساب شامل کتاب‌های چاپی و صوتی، وبینار و کلاس آنلاین، فیلم‌های دانلودی و کتاب‌های الکترونیکی است که برخی از این‌ها رایگان و بقیه غیر رایگان به مخاطبان ارائه می‌شوند.

  • مقالات

مقالات تخصصی در شاخه‌های متفاوت و به صورت مدام در وب‌سایت منتشر می‌شود و مخاطبان می‌توانند پس از مطالعه‌ مقالات، سوالات خود را در بخش نظارت مطرح کنند و از سمت تیم متخصص مدیر حساب پاسخ خود را دریافت کنند.

  • مشاوره ‌آنلاین، تلفنی و حضوری

کاربران سایت می‌توانند در این بخش تمام سوالات خود را به صورت آنلاین مطرح کنند و از تیم مدیر حساب مشاوره و راهنمایی بگیرند. در صورت عدم تمایل به مشاوره‌ی آنلاین، با رزرو نوبت می‌توانند از مشاوره‌ی تلفنی یا حضوری استفاده کنند.

مدیر حساب با راه اندازی اولین تالار گفتگوی حسابداری، امکان تبادل نظرات و تبادل تجربیات را برای کاربران فراهم کرده است که می‌توان آن را به عنوان یکی از دلایل تمایز این برند بر سایر رقبا برشمرد.

آینده مدیر حساب

برنامه‌ریزی این کسب و کار برای سال‌های آینده‌ی فعالیت خود به نحوی انجام شده که بتواند با دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی وارد مذاکره و همکاری شود تا حسابداران بیشتری را به سمت اهداف مشخص و دقیق هدایت کند. همچنین هدف اصلی این برند در آینده، تبدیل شدن به تخصصی‌ترین سایت در زمینه‌ی آموزش و مشاوره حسابداری خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیر حساب

سایت مدیر حساب به مدیریت هادی شریف زاده به شما کمک خواهند کرد تا دانش خود را در زمینه حسابداری توسعه دهید و در شغل و حرفه حسابداری به بهترین جایگاه خود با درآمد خوب راه پیدا کنید.بسیاری از حسابداران شامل دانشجویان حسابداری، فارغ التحصیلان حسابداری، کارمندان حسابداری جویای درآمد بالاتر و شغل بهتر در حسابداری هستند اما تعداد زیادی از انها به این هدف نمی رسند، فقط به این دلیل که روی دانش، هدف و رویای خودشان سرمایه گذاری نمی کنند.ما به شما کمک می کنیم تا مسیر شغلی خود را در حرفه حسابداری پیدا کنید و پس از انتخاب شغل مناسب شما در حسابداری، دانش خود را توسعه داده و در این شغل متخصص شوید.یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود حسابداران به بهترین جایگاه خود در حسابداری با درآمد بالا دست پیدا نکنند، آن است که بر علم و دانش حسابداری خود بطور موثر کار نکرده اند. ما به چند روش به شما کمک میکنیم: ارائه ﻣﺤﺼﻮﻻت آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﺮای ﺣﺴﺎﺑﺪارانب رگزاری دوره های آموزشی در زمینه مسیرهای شغلی حسابداری، حسابداری مالی، حسابداری مالیاتی، حسابرسی بیمه تامین اجتماعی، بهبود فردی حسابدار و ….. ﻣﺸﺎوره اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ به حسابداران و پاسخ دادن سوالات شما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه