اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907084581515301

رونمایی از سایت دیجی ادفا با هدف کمک به کسب و کارهای آنلاین

کد: 139907084581515301

https://bit.ly/359LJsh

، (اخبار رسمی): با هدف کمک به کسب و کارهای آنلاین و ارائه خدمات برندینگ و معرفی خدمات و محصولات دیجیتال، از سایت دیجی ادفا به آدرس digiadfa.com در تاریخ 1 شهریور 1399 رونمایی شد.

رونمایی از سایت دیجی ادفا با هدف کمک به کسب و کارهای آنلاین
رونمایی از سایت دیجی ادفا با هدف کمک به کسب و کارهای آنلاین

سایت digiadfa.com که یک سایت نیازمندی های دیجیتال است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد کمک به کسب و کارهای آنلاین و ارائه خدمات برندینگ و معرفی خدمات و محصولات دیجیتال را تسهیل کند.

مجید مقدم، مدیر سایت دیجی ادفا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «هدف ما از راه اندازی این سایت همان طور که گفته شد کمک به کسب و کارهای دیجیتال می باشد و از آنجا که چنین سایتی قبلا وجود نداشت ما تصمیم به راه اندازی این سایت گرفته ایم. صاحبان کسب و کارهای آنلاین، فریلنسرها و کلا ارائه دهندگان خدمات و محصولات دیجیتال می توانند به صورت رایگان خدمات و محصولات خود را در سایت معرفی کنند، آگهی استخدام و کاریابی ثبت کنند و همچنین مدیران سایت ها و فروشگاه های اینترنتی نیز می توانند سایت و فروشگاه شان را در سایت دیجی ادفا معرفی کنند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «دیجی ادفا به عنوان اولین مرجع نیازمندی های دیجیتال فارسی، به صورت اختصاصی در زمینه ی خدمات و محصولات دیجیتال، معرفی سایت وفروشگاه اینترنتی و همچنین آگهی استخدام و کاریابی مشاغل دیجیتال ( وبمستری، سئو، دیجیتال مارکتینگ، فریلنسری، طراحی سایت و برنامه نویسی و ...) فعالیت می کند و به همین دلیل آگهی های ثبت شده، توسط کاربران هدف دیده می شود. ما در دیجی ادفا تلاش می کنیم تا خدمات و سرویس های هدفمندی به فعالان حوزه دیجیتال ارائه دهیم و از همین رو تمامی درخواست ها و نیازهای کاربران را برطرف می کنیم.»

گفتنی است دیجی ادفا، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه خدمات بصوت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت دیجی ادفا به آدرس https://digiadfa.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی