قابل توجه کارفرمایان و فعالان صنعت ساختمان

بیمچه، «اولین سامانه‌ی تخصصی بیمه‌های مسئولیت» فعالیت خود را آغاز کرد

کد: 139907124686815111

https://bit.ly/3nys79v

، کرمان , (اخبار رسمی): سامانه‌ی بیمچه با هدف افزایش آگاهی کارفرمایان و فعالان صنعت ساختمان در حوزه‌ی بیمه‌های مسئولیت مدنی شکل گرفت. این سامانه قصد دارد با در نظر داشتن تمامی فاکتورهای منحصر به هر کسب و کار، مناسب‌ترین بیمه‌های مسئولیت مدنی را به کارفرمایان ارائه دهد.

بیمچه، «اولین سامانه‌ی تخصصی بیمه‌های مسئولیت» فعالیت خود را آغاز کرد.
بیمچه، «اولین سامانه‌ی تخصصی بیمه‌های مسئولیت» فعالیت خود را آغاز کرد

در شرایط امروز و با توجه به هزینه‌های سرسام آور روزمره، تنظیم یک بیمه‌ نامه‌ی اشتباه می‌تواند خسارات بسیار سنگین و جبران ناپذیری برای مقصر حادثه به همراه داشته باشد.

 

بیمچه، سامانه‌ی مشاوره و انتخاب هوشمند بیمه، با تمرکز بر بیمه‌های سازمانی و مسئولیت مدنی از شهریور ماه 1399 فعالیت خود را آغاز کرد. سامانه‌ی بیمچه، به آدرس www.bimche.com با هدف افزایش آگاهی کارفرمایان و فعالان صنعت ساختمان در حوزه‌ی بیمه‌های مسئولیت مدنی و به پشتوانه‌ی چندین سال سابقه‌ی فعالیت در صنعت بیمه، شکل گرفت. این سامانه، متشکل از مشاوران مجرب و متخصص در حوزه‌‌ی بیمه‌های مسئولیت، قصد دارد با در نظر داشتن تمامی فاکتورهای منحصر به هر کسب و کار -به خصوص فعالیت‌های ساختمانی- به بهترین نحو و با مناسب‌ترین قیمت، بیمه‌های مسئولیت مدنی را به کارفرمایان عزیز ارائه دهد؛ چراکه در شرایط امروز و با توجه به هزینه‌های سرسام آور روزمره، تنظیم یک بیمه‌ نامه‌ی اشتباه می‌تواند خسارات بسیار سنگین و جبران ناپذیری برای مقصر حادثه به همراه داشته باشد.

سامانه‌ی بیمچه با ارائه‌ی مشاوره رایگان به صاحبین تمامی کسب و کارها و تنظیم سند کارآمد برای ایشان، سعی در پیشگیری از بروز حوادث ناخوشایند و پر خطر خواهد داشت.

اگر شما هم یک کارفرما هستید، در صورت تمایل می‌توانید به وبسایت بیمچه به آدرس www.bimche.com  مراجعه کرده، سند بیمه‌ نامه‌ی خود را با کمک تیم متخصص بیمچه تنظیم نموده و در سریع‌ترین زمان خرید خود را به اتمام برسانید. ضمنا بهروزترین مقالات در حوزه‌ی بیمه‌های مسئولیت در این سامانه به کاربران عزیز ارائه خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه