اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907204696115250

راهنمای خرید هواکش لوکس خانگی

کد: 139907204696115250

https://bit.ly/3nMCTsH

، تهران , (اخبار رسمی): نکات مهم در انتخاب و خرید هواکش لوکس خانگی را در این بخش از مقاله صنایع تهویه هوا آذر فن مطالعه کنید. بررسی نکات مهم و تاثیر گذار در انتخاب و خرید هواکش خانگی قوی و بدون صدا

راهنمای خرید هواکش لوکس خانگی
راهنمای خرید هواکش لوکس خانگی

هواکش دستگاهی مکانیکی است که برای گردش یک سیال مانند گاز یا هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد هواکش در خانه و صنعت غیر قابل انکار است اما امروز شما با انواع هواکش خانگی و کاربرد آن‌ها آشنا می‌شوید. در گذشته که هواکش‌های خانگی وجود نداشتند، معمولا یک راه برای ورود هوا و یک راه برای خروج هوا در مکان مورد نظر تعبیه می‌کردند تا هوا جریان داشته باشد. اما امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی سیستم‌های هواکش خانگی به بازار آمده اند. نیاز به تهویه هوا در مکان‌های مختلف خانه مانند آشپزخانه و سرویس بهداشتی باعث شد که سیستم‌های تهویه خانگی پیشرفت خوبی داشته باشند. چون تهویه هوا در بهداشت محیط، تنفس انسان و سلامتی آن نقش بسزایی دارد.

استفاده از هواکش لوکس خانگی باعث می‌شود که هوای سنگینی که بر اثر انجام فعالیت و یا وجود رطوبت ایجاد شده است به بیرون انتقال پیدا کرده و با هوای تازه جایگزین شود.

پس قابل توجیه است که هواکش‌های خانگی جزء جدایی ناپذیر یک ساختمان یا محیط به حساب آیند. اندازه‌ هواکش های خانگی نسبت به نوع صنعتی آن کوچکتر است و ساختاری ساده تر دارد. تعداد پره‌های آن ها نیز کمتر از نمونه‌های صنعتی است.

ویژگی های هواکش لوکس خانگی

اما یک هواکش خانگی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا برای مصارف خانگی مناسب باشد؟ اول اینکه هواکش باید اندازه مناسب داشته باشد. در واقع اندازه هواکش باید متناسب با محلی باشد که قرار است در آن نصب شود. سوال دوم اینکه جنس بدنه هواکش چه باشد بهتر است؟

 معمولا هواکش‌های خانگی از جنس پلاستیک و یا فلز هستند. مرغوب بودن جنس هواکش می‌تواند بر طول عمر هواکش تاثیر بگذارد. ویژگی بعدی که باید در هنگام انتخاب به آن توجه کرد توان هواکش است. توان هواکش نشان دهنده قدرت آن است. هر چه توان هواکش بالاتر کارایی آن نیز بالاتر است.

مهم ترین ویژگی بعدی در انتخاب و خرید هواکش لوکس خانگی حجم هوای خروجی است. هر چه فضای خانگی شما بزرگتر باشد باید هواکشی انتخاب شود که حجم خروجی بالاتری داشته باشد تا فضا در کمترین زمان ممکن تهویه شود.

یک ویژگی بسیار مهم، میزان صدای هواکش است. میزان صدای یک هواکش بسته به دلایل زیادی از جمله: سرعت گردش موتور، طریقه نصب، محل نصب، جنس پره ها، نوع دمپر و مواردی از این دست است.

ویژگی بعدی سرعت گردش موتور است. هر چه سرعت گردش موتور بالاتر باشد، هوا زودتر تهویه شده و محیط زودتر عاری از رطوبت و بوی بد می‌شود. پس اگر به دنبال خرید یک هواکش قوی هستید سرعت گردش موتور آن را نیز در نظر داشته باشید. البته فراموش نکنید که معمولا هواکش خانگی که از سرعت موتور بالایی برخوردار است، میزان صدای بالاتری نیز دارد. 

از دیگر نکات مهم و تاثیر گذار در خرید هواکش، مصرف انرژی آن است. چون ساعاتی از روز که هواکش روشن است ممکن است زیاد باشد، پس هواکشی را انتخاب کنید که مصرف انرژی پایین‌تری داشته باشد. هشتمین ویژگی، ظاهر هواکش است. باید در هنگام خرید به تناسب هواکش با محل مورد استفاده، دقت کنید.

 

امروزه هواکش‌ها در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار موجود هستند. نهمین ویژگی وجود دمپر در هواکش است. اما دمپر چیست و چه کارایی در هواکش دارد؟ دمپر در واقع نوعی شیر است که وظیفه کنترل ورود و خروج هوا به داخل و خارج از خانه را دارد. هواکش می‌تواند دارای دمپر باشد یا فاقد دمپر. وجود دمپر می‌تواند بر روی ظاهر هواکش شما تاثیر بگذارد و همچنین باعث افزایش بازدهی آن برای شما نیز بشود.

دهمین ویژگی که مهمترین ویژگی نیز هست قیمت هواکش خانگی است. قیمت هواکش با توجه به ویژگی‌هایی که دارد تعیین می‌شود.

خرید هواکش لوکس خانگی

هواکش لوکس خانگی دسته‌ای هواکش‌های خانگی هستند که برای مصارف خانگی بسیار پرکاربرد هستند. انواع هواکش لوکس خانگی با مدل‌ها و مشخصات مختلف در بازار موجود هستند. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌هایی که قبلا برای یک هواکش خانگی توضیح داده شد، هواکش مورد نیاز خورد را انتخاب کنید. کاربرد هواکش لوکس خانگی برای محیط‌هایی مانند حمام، توالت و آشپزخانه است. مشخصات هواکش لوکس خانگی در فروشگاه‌های آنلاین موجود است. شما می‌توانید مشخصات این هواکش‌ها را با هم مقایسه و هواکش مناسب برای خانه خود را تهیه کنید. این هواکش‌ها معمولا دارای توان، سرعت گردش موتور، میزان حجم هوای خروجی و ابعادمتفاوت هستند. همانطور که گفته شد شما برای خرید هواکش لوکس خانگی می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کنید و لیست قیمت هواکش لوکس خانگی را از کارشناسان فروش آن‌ها دریافت کنید.

https://azar-fan.ir/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آذرفن

فروش انواع سیستم تهویه هوا، هواکش لوکس خانگی، هواکش های صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان