اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907204697015196

کاشت مو در کلینیک صدف، بزرگترین کلینیک زیبایی تهران

کد: 139907204697015196

https://bit.ly/34LmL3r

، تهران , (اخبار رسمی): کاشت مو یکی از عمل‌های جراحی است که حساسیت‌های بسیار زیادی دارد. اگر این عمل در مراکز غیر بهداشتی یا با روش‌های غیر استاندارد انجام شود، می‌تواند عوارض جبران ناپذیری را به جا بگذارد.

کاشت مو در کلینیک صدف، بزرگترین کلینیک زیبایی تهران
کاشت مو در کلینیک صدف، بزرگترین کلینیک زیبایی تهران
کاشت مو در کلینیک صدف، بزرگترین کلینیک زیبایی تهران
کاشت مو در کلینیک صدف، بزرگترین کلینیک زیبایی تهران

کاشت مو یکی از عمل‌های جراحی است که حساسیت‌های بسیار زیادی دارد. اگر این عمل در مراکز غیر بهداشتی یا با روش‌های غیر استاندارد انجام شود، می‌تواند عوارض جبران ناپذیری را به جا بگذارد. در واقع نتایج این عمل مثل بسیاری از عمل‌های زیبایی، برای مدت بسیار زیادی به جا می‌ماند و اگر بار اول درست انجام نشود، به سختی اصلاح خط رویش موها و حالت آن‌ها در عمل‌های بعدی ممکن می‌شود.

بنابراین انتخاب یک کلینیک معتبر و دارای مجوزهای بهداشت بسیار مهم است. در تهران کلینیک‌های کاشت موی بسیاری وجود دارند که تعدادی از آن‌ها با توجه به نتایجی که از خود به جا گذاشته‌اند، طرفداران زیادی دارند. یکی از این مراکز، کلینیک صدف است.

با این مقاله همراه باشید تا به این سوال پاسخ داده شود که «چرا کلینیک صدف انتخابی مناسب برای انجام عمل کاشت مو است؟»

چرا کلینیک صدف بهترین انتخاب برای انجام عمل کاشت مو است؟ کلینیک صدف، یکی از بزرگترین کلینیک‌های کاشت مو در تهران و ایران است. این مرکز حدود 600 متر فضای درمانی مختص پوست و مو دارد. همچنین کلینیک صدف با بیش از 10 سال سابقه کار تا به حال توانسته رضایت 98% مراجعین خود را جلب کند. این مجموعه به 40 هزار مشتری خدمت رسانی کرده است.

از دیگر سوابق این مجموعه این است طی چهار سال اخیر بیش از 2 هزار عمل موفق داشته است. این کلینیک از تیم‌های متخصص کاشت و برداشت مو با سابقه کاری بیش از 15 سال بهره می‌برد. همچنین تیم پزشکی کلینیک صدف را اساتید دانشگاه‌های ایران و امارات تشکیل می‌دهند.

فرآیند کاشت مو، از قبل تا بعد از عمل همراه و پشتیبان مراجعان فرآیند کاشت موی کلینیک صدف در اتاق‌های کاملا VIP و مجهز انجام می‌شود. یعنی عمل کاشت مو در یک اتاق منحصر به فرد برای هر مراجعه کننده انجام می‌شود و برخلاف برخی از کلینیک‌های دیگر به صورت همزمان، در یک اتاق چند عمل در جریان نیست. در نتیجه فرآیند کاشت مو با رعایت کامل اصول بهداشتی و استفاده از تجهیزات روز دنیا (دستگاه‌ها و روش نوین آمریکایی) انجام می‌شود. به این صورت که عمل کاشت و برداشت مو در مکان‌های جدا از هم انجام می‌‎‌شود.

نتایج کلینیک صدف نشان می‌دهد که طراحی خط رویش مو برای مراجعان این مجموعه جلوه بسیار طبیعی دارد و کاشت مو در جهت خواب مو انجام می‌شود. همچنین در فرآیند کاشت هم تلاش بر این است که از بانک موی افراد استفاده کامل صورت بگیرد.

در مورد پشتیبانی‌های قبل و بعد از عمل هم نگرانی وجود نخواهد داشت. کارشناسان این مجموعه از قبل از شروع فرآیند کاشت تا پس از آن به صورت 24 ساعته آماده مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی هستند و مراجعه‌کنندگان تا یک سال پس از انجام عمل پشتیبانی رایگان خواهند داشت. همچنین اگر فردی از عمل خود ناراضی باشد، حمایت و گارانتی مجموعه صدف تا زمان جلب رضایت او ادامه خواهد داشت.

امکان کاشت مو با شرایط اقساط، رفع دغدغه‌های مالی شما

طبیعی است که یکی از نگرانی‌های افرادی که قصد عمل کاشت مو را دارند، دغدغه‌های مالی انجام این عمل است. در این میان، کلینیک صدف امکان پرداخت اقساط این عمل را فراهم کرده است. شرایط پرداخت اقساطی هم شامل هیچگونه بهره یا هزینه اضافی هنگام پرداخت قسط نخواهد بود. در واقع شما با پرداخت ۵۰ درصد از کل مبلغ می‌توانید از خدمات صدف به صورت تمام و کمال بهره ببرید. شما با صدف قادر خواهید بود با پرداخت تنها روزی ۱۶ هزار تومان صاحب موها، ریش یا ابروهایی پر پشت و زیبا شوید.

کاشت مو با ضمانت‌نامه بیمه ایران، رفع تمام نگرانی‌های ممکن

همانطور که می‌دانید هیچ بیمه‌ای در ایران عمل زیبایی را جزو موارد تحت پوشش خود به حساب نمی‌آورد. کاشت مو هم جزو خدمات زیبایی حساب می‌شود و هیچ نوع بیمه‌ای (حتی بیمه‌های تکمیلی) هزینه آن را قبول نمی‌کند. مگر آنکه بیمه تکمیلی خاصی با بند زیبایی باشد.

در این میان کاشت مو در کلینیک صدف با ضمانت‌نامه بیمه ایران انجام می‌شود. در نتیجه اگر تحت هر شرایطی خطایی در هنگام عمل کاشت انجام شود، تمام مسئولیت آن را کلینیک بر عهده می‌گیرد و بخشی از هزینه کاشت مو به شما بازگردانده خواهد شد و تا زمان جلب رضایت شما، خدمات این مجموعه ادامه خواهد داشت.

جمع بندی

انتخاب یک کلینیک مناسب برای کاشت مو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این میان، کلینیک صدف تمام توان خود را به کار گرفته تا رضایت حداکثری مشتریان خود را پشتوانه فعالیت‌های خود قرار دهد.

اگر قصد انجام عمل کاشت مو را دارید، می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان درباره کاشت مو با کارشناسان متخصص این مجموعه در تماس باشید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت مو از وب سایت کلینیک صدف به نشانی www.clinicsadaf.com بازدید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس