اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907214698214633

رپرتاژ آگهی در سایت خبریفا

کد: 139907214698214633

https://bit.ly/3o4nXq1

، تهران , (اخبار رسمی): رپرتاژ آگهی (Advertorial) را هم می توان خریداری کرد و هم رایگان دریافت کرد. رپرتاژ یک نوع آگهی است که شخص سایت خود را در سایت دیگری به شکل گزارش یا مقاله به طور غیر مستقیم تبلیغ می کند.

رپرتاژ آگهی رایگان
رپرتاژ آگهی در سایت خبریفا

شما می توانید رپرتاژ اگهی خود را به صورت رایگان در سایت خبری فا منتشر کنید و مطالب به صورت خودکار به کانال تلگرام و کانال گپ و پیج اینستاگرام هم ارسال می شود.

رپرتاژ آگهی (Advertorial) را هم می توان خریداری کرد و هم رایگان دریافت کرد. رپرتاژ یک نوع آگهی است که شخص سایت خود را در سایت دیگری به شکل گزارش یا مقاله به طور غیر مستقیم تبلیغ می کند.به طوری که خواننده متوجه تبلیغی بودن آگهی نمی شود.

به طور کلی رپرتاژ آگهی برای شرکت، سازمان، فروشگاه و تمام کسانی است که می خواهند محصول یا خدمات خود را ارائه دهند و به صورت مقاله در ذهن شما تبلیغ خود را تقویت می کنند.

رپرتاژ آگهی در سال 1945 به رسانه ها اضافه شد، به دلیل اعتماد اکثر مردم به رسانه ها، رپرتاژ آگهی بسیار تاثیر بالایی دارد و در کشورها قوانین مختلفی وجود دارد که برخی از آنها سختگیرانه هستند. دیوان بین‌المللی تجارت در قانون آگهی‌های خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده، خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند که در تلویزیون ایران نیز این موضوع به چشم می خورد و در برنامه های مختلفی رپرتاژ آگهی مشاهده می شود.

تاثیر رپرتاژ آگهی رایگان یا غیر رایگان در سئو

بعد از گذشت زمان و گسترش فضای مجازی و اینترنت رپرتاژ در اینترنت نیز وارد می شود. به این صورت که یک پست در سایت اضافه می شود که بسیار ساده و به عنوان یک مقاله خبری است ولی در اصل متن تبلیغاتی است که سازمان، شرکت، فروشگاه یا محصول یا خدمات شخص را در دل خبر مشاهده می کنید که شامل چندین لینک به سایت تبلیغ کننده است. سایت ها در قبال این خدمت مبلغی دریافت می کنند و برخی از سایت ها نیز رپرتاژ آگهی رایگان ارائه می دهند.

یک مسئله بسیار مهم این کار جهت سئو (SEO) سایت است. سئو به بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو می گویند به این صورت که اگر شما در اینترنت کلمه خاص خود را جستجو کنید، سایت هایی که سئو قوی دارند به ترتیب از اولین نمایش نمایش داده می شوند. این مسئله باعث می شود که شما ورودی بیشتری به سایت خود داشته باشید و از نظر رتبه در سایت های رتبه دهی مانند الکسا بهبود یابد و تعداد لینک های خارجی (یعنی سایت هایی که به سایت شما لینک داده اند) بیشتر شود.

رپرتاژ اگهی در ایران

در ایران متاسفانه معنی رپرتاژ آگهی برای ایرانیان غلط جا افتاده و به کاربران فقط سایت اینترنتی یا اپلیکیشن معرفی می شود این معرفی به صورت لینک خارجی یا بک لینک است که بیشتر جهت بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو نظیر گوگل و سایت های رتبه دهی نظیر الکسا است.

رپرتاژ آگهی رایگان در سایت خبریفا

شما می توانید رپرتاژ اگهی خود را به صورت رایگان در سایت خبری فا منتشر کنید و مطالب به صورت خودکار به کانال تلگرام و کانال گپ و پیج اینستاگرام هم ارسال می شود که می توانید قوانین انتشار را در زیر مشاهده کنید.

قوانین رپرتاژ آگهی رایگان

پایگاه خبری خبریفا تابع قوانین کشور ایران است. این پایگاه مرجع اخبار جهان و ایران است و قوانین مشخصی دارد:

  • ارسال لینک های خلاف قانون و کلمات توهین آمیز، تهمت و ناسزا به مقامات ایران و … ممنوع است.
  • ارسال رپرتاژ رایگان است و در صورت لینک دادن به سایت مقصد شامل هزینه می شود.
  • خبر انتخابی باید مرتبط با موضوع سایت باشد.
  • درج منبع خبر الزامی است.
  • ارسال رپرتاژ آگهی و لینک با هزینه جداگانه امکان پذیر است.
  • لینک دادن به سایت های چت، پورنوگرافی یا سکسی ممنوع است.
  • لینک دادن به سایت های فیلتر شده ممنوع است.
  • لینک دادن به فایل های اجرایی و نرم افزاری (exe.) ممنوع است.
  • هر ۵ مطلبی که بگذارید یک مطلب رایگان با امکان لینک خارجی هدیه داده می شود.

هزینه رپرتاژ آگهی و لینک دادن 69٫۰۰۰ تومان است که پس از پرداخت می توانید داخل مطلب از لینک خارجی استفاده کنید. در صورت انتخاب چند رپرتاژ آگهی می توانید از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

کد تخفیف 30 درصدی به مدت محدود: khabarifa30

جهت ورود به سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایگاه خبری خبریفا

پایگاه خبری خبریفا از سال ۱۳۹۵ کار خود را جهت اطلاع رسانی اخبار ایران و جهان به مردم شریف ایران شروع نمودیم و مفتخریم به لطف شما تا الان در خدمت شما هم وطنان گرامی هستیم مطالب این سایت با توجه به قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی