اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907214698315348

انجام حواله ارزی به سراسر دنیا با صرافی آرام

حواله ارزی وسترن یونیون، مانی گرام، حواله به آمریکا و چین

کد: 139907214698315348

https://bit.ly/34WG0pn

، تهران , (اخبار رسمی): صرافی آرام ارائه دهنده انواع خدمات ارزی وسترن یونیون، مانی گرام، حواله به آمریکا، حواله تلگرافیک یا حواله بانکی با کم ترین کارمزد در انواع حواله های ارزی است.

 صرافی آرام حواله ارزی وسترن یونیون,مانی گرام,حواله به آمریکا,حواله به چین
حواله ارزی وسترن یونیون، مانی گرام، حواله به آمریکا و چین

وسترن یونیون یکی از بهترین سیستم های انتقال پولی به خارج از کشور ها از جمله آمریکا و حواله به چین و ... بوده و در نتیجه جزو یکی از سیستم های پرداخت ارزی و حواله ارزی است.

وسترن یونیون یکی از بهترین سیستم های انتقال پولی به خارج از کشور بوده در نتیجه جز یکی از سیستم های پرداخت ارزی و حواله ی ارزی است.

روش کار حواله وسترن یونیون

برای حواله ارزی وسترن یونیون ابتدا شخص فرستنده ی حواله به یکی از شعب این شرکت رفته و حواله وپاسپورت و وجه پرداختی خود را به آن ها تحویل داده در این زمان نمایندگی یک کد 10 رقمی به نام (MTCN Code)را به فرد گیرنده می فرستد. شخص گیرنده حواله به یکی از نمایندگی‌های نزدیک به خود مراجعه کرده و با ارائه کد ۱۰ رقمی و پاسپورت خود وجه مورد نظر را دریافت می‌کند.

 اطلاعات و مدارک مورد نیاز در حواله وسترن یونیون

 در ارسال حواله ارزی وسترن یونیون ارائه اطلاعات زیر ضروری است :

  • نام و نام خانوادگی گیرنده
  • میزان و نوع ارزی که پرداخت‌ می شود
  • نام کشور مقصد برای ارسال حواله
  •  شماره پاسپورت

یکی از نکات مهم در وسترن یونیون بررسی کامل اطلاعات فرستنده و گیرنده برای انتقال و ارسال حواله است که همین امر امکان کلاهبرداری را کاهش می‌دهد.

مزیت‌های استفاده از حواله وسترن یونیون

  •  انتقال روزانه ارز تا ۸ هزار دلار
  •  بالاتر بودن سرعت انتقال نسبت به حواله بانکی
  • عدم امکان پولشویی توسط این سیستم (به این علت که معمولاً شماره پاسپورت های دوطرف و اطلاعات آنها در بایگانی ها ضبط می شود)

و اما تنها عیب این سیستم بالاتر بودن میزان کارمزد این حواله نسبت به سایر سیستم ها است که آن هم به خاطر سرعت و امنیت بالای این سیستم است.

حواله ارزی به آمریکا

در حال حاضر به علت وجود تحریم های ایجاد شده حواله به امریکا با محدودیت هایی رو به رو شده اما هنوز روش هایی برای ارسال ارز به آمریکا وجود دارد.

 روش های حواله به آمریکا

 یکی از روش های حواله به آمریکا استفاده از سیستم وسترن یونیون بوده که جزء پر استفاده ترین ها بوده که برای انتقال ارز به آمریکا بوده و در این سیستم نیاز به وجود حساب بانکی فرد گیرنده یا فرستنده نبوده است.

حواله تلگرافیک یا حواله بانکی: این گزینه برای زمانی مناسب است که گیرنده عجله ای برای دریافت حواله ارزی نداشته باشد زیرا در این روش حواله ی مورد نظر بعد از ۳ تا ۵ روز کاری به دست گیرنده می رسد برای حواله تلگرافیک نیاز به نام ونام خانوادگی شماره حساب به علاوه کد اختصاصی Routing number و کد سوئیفت و آدرس فرد گیرنده است.

حواله داخلی ارز به آمریکا

این روش که به cash deposite هم معروف است جزو قابل اطمینان ترین روش در انتقال ارز بوده که در این روش حواله‌های ارزی به حساب فرد گیرنده از داخل خود آمریکا انجام می‌شود.

حواله مانی گرام  :حواله مانی گرام تقریبا شبیه به حواله ارزی وسترن یونیون بوده که در این مورد هم نیازی به حساب بانکی نیست.

خدمات مانی گرام

 حواله مانی گرام یکی از سریع ترین راه های انتقال پول است که می تواند پول را در ۳ تا ۴ ساعت به دست گیرنده برساند . اطلاعات لازم برای حواله مانی گرام

برای حواله مانی گرام حتماً باید نام نام خانوادگی، کشور مقصد و میزان حواله را به نمایندگی تحویل داد.

بعد از ارائه اطلاعات ضروری به نمایندگی بعد از ۳ تا ۴ ساعت رسیدی به فرد فرستنده داده می‌شود که در آن کدی وجود دارد. در این زمان فرد گیرنده با ارائه پاسپورت خود و داشتن کد می تواند وجه خود را به صورت نقد دریافت کند.

 شما می توانید خدمات حواله ارزی با انواع روش های فوق و حتی برای حواله به چین و سایر کشورها را می توانید توسط صرافی آرام دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه