اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907224700115319

موتوربرق و ژنراتور دست دوم

کد: 139907224700115319

https://bit.ly/2H9GJMd

، تهران , (اخبار رسمی): در حال حاضر با توجه به تحریم ها و واردات کم موتور برق و دیزل ژنراتور، قیمت دستگاه های نو بسیار بالا رفته و بیشتر مشتریان به سمت موتور برق و دیزل ژنراتور دست دوم روی آورده اند که قیمت های مقرون بصرفه تری دارد.

موتوربرق و ژنراتور دست دوم
خرید موتوربرق و ژنراتور دست دوم

در این مطلب به شما مشاوره داده می شود تا با توجه به نیازتان مناسب ترین خرید را داشته باشید.

قیمت موتور برق و دیزل ژنراتور دست دوم که بسیار کم کار بوده یعنی زیر 3000 ساعت کارکرده باشند و فقط روغن و فیلتر و محصولات مصرفی آنها عوض شده باشد نسبت به قیمت نو آنها حدودا 30 درصد پایین تر است.
برای دستگاه هایی که یک بار اورحال شده باشند یعنی قطعات جانبی مثل واشرسر سیلندر و بوش و یاتاقان و ... در آنها عوض شده باشد، قیمت نسبت به نو همان دستگاه حدودا 50 درصد پایین تر است و در صورتی که در این دستگاه ها قطعات اصلی مثل میل لنگ تراشیده شده باشد، افت قیمت حدود 70 درصدی دارند.

کارشناسی خرید موتور برق و دیزل ژنراتور دست دوم

در صورتی که مشتریان عزیز قصد خرید داشته باشند، برای کارشناسی دستگاه و برآورد قیمت و ارزش خرید واقعی آن می توانند از مشاوره با واحد پشتیبانی فنی مجموعه موتوربرق استفاده کنند.

جهت مشاهده مدل های موتوربرق و دیزل ژنراتور دست دوم و همچنین مشاوره رایگان وارد لینک زیر شوید.

علاوه بر توصیه به استفاده از مشاوره رایگان، پیشنهاد این مجموعه به مشتریان عزیز این است که قبل از خرید، حتما مقاله ”نکاتی قبل از خرید دیزل ژنراتور دست دوم ” را مطالعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موتور برق

ما پس از سالها فعالیت و کسب تجربه در زمینه موتور برق ، موتور پمپ و دیزل ژنراتور نو و دست دوم در سال 1397 اقدام به راه اندازی این وبسایت کرده و بصورت تخصصی به مشاوره و بررسی این محصولات پرداخته‌ایم. تمام تلاش خود را کرده‌ایم که اکثر برندهای معتبر بازار را در اینجا بررسی کنیم و در کنار آن به مشتریان بصورت تخصصی مشاوره رایگان بدهیم تا مشتریان بتوانند محصول مناسبی انتخاب و خریداری نمایند. ما بصورت اختصاصی تمام خدمات فنی از جمله نصب و راه اندازی و تغمیرات درب محل دستگاههای خود را انجام میدهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید