اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907234702015366

مرجع تخصصی کانکس و ویلاهای پیش ساخته

کد: 139907234702015366

https://bit.ly/35cevbv

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت کانکس کار راد سازه معمار طراحی، ساخت و اجرای انواع کانکس را بر عهده می گیرد.

مرج تخصصی کانکس و ویلاهای پیش ساخته
مرجع تخصصی کانکس و ویلاهای پیش ساخته

شرکت کانکس کار راد سازه معمار, در سال ۱۳۸۳ متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب, فعالیت خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته شروع کرد و پس از طی این زمان با کسب رضایت بیش از ۳۸۰۰ مشتری و انجام پروژه های متعدد, در سراسر کشور و افتخار همکاری با ارگان های رسمی و دولتی, به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان کانکس در کشور معرفی شده است.

این شرکت در زمینه طراحی, ساخت و اجرای انواع کانکس فروشگاهی، کانکس چرخ دار فروشگاهی، کانکس اداری، کانکس کارگاهی، کانکس مسکونی، کانکس ویلایی، کانکس پانلی و کمپ پانلی تخصص دارد.

شرکت کانکس و خانه های پیش ساخته کار راد سازه معمار، مجری مشاور و طراح کانکس و سازه های پیش ساخته، با بهره گیری از دانش فنی و متد روز دنیا در خصوص اجرای کانکس و سازه های پیش ساخته با بهترین مواد افتخار دارد که تولیدات خود را با بهترین و بالاترین کیفیت به شما عزیزان برای خرید کانکس عرضه می کند.

این نکته حائز اهمیت است که تمامی محصولات شرکت کانکس و سازه های پیش ساخته کار راد سازه معمار توسط تیم مهندسان معماری و عمران طراحی و اجرا می شود و خط مشی روابط عمومی این مجموعه بنا بر اصل مشتری مداری بوده و تمام محصولات تولید شرکت کار راد سازه معمار زیر نظر واحد کنترل کیفیت بازرسی (QC) تحویل می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کانکس کار راد سازه معمار

شرکت کانکس کار راد سازه معمار, در سال ۱۳۸۳ متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب, فعالیت خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته شروع نمود. و پس از طی این زمان با کسب رضایت بیش از ۳۸۰۰ مشتری و انجام پروژه های متعدد, در سراسر کشور و افتخار همکاری با ارگان های رسمی و دولتی, به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان کانکس در کشور معرفی گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان