اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907244704015091

تهویه هوا و کرونا؛

راهکاری برای راحت سپری کردن دورکاری کرونایی

کد: 139907244704015091

https://bit.ly/3mrQILZ

، تهران , (اخبار رسمی): داشتن حال خوب در دوران قرنطینه کمک می کند که بتوانید به تمامی کاراهایتان برسید. اما برای داشتن حال خوب باید نکاتی را بدانید و به آن ها عمل کنید.

راهکاری برای راحت سپری کردن دورکاری کرونایی
به راحتی در خانه دورکاری کنید.

در این مقاله راجع به مزایا و عیب های دور کاری صحبت می شود.

از زمان شروع کرونا و قرنطینه شدن افراد، بیشتر شرکت هایی که توانایی مدیریت افراد و کارمندان شرکت را از راه دور داشتند، شروع به دور کاری کردند. این اتفاق با وجود خوبی هایی که داشت، بدی های مختص به خودش را هم داشت. در این مقاله کوتاه راجع به مزیت ها و عیب های این اتفاق صحبت می شود. در آخر هم چند راهکار برای خلاص شدن از مشکلات دورکاری مطرح می شود. پس اگر زمان خواندن کل مقاله را ندارید، چند خط آخر خیلی می تواند به شما کمک کند.

در ابتدا از خوبی هایی که قرنطینه داشت و دارد صحبت می شود.

1)خواب، از جمله چیزهایی که نمی توان از آن گذشت
همیشه برای حضور در محل کار، مخصوصا اگر در شهر بزرگی مثل تهران زندگی می کنید، برای فرار از ترافیک و به موقع رسیدن به وسایل نقلیه عمومی، مجبور بودید که صبح زود و دو ساعت قبل از شروع ساعت کار، از خواب بیدار شوید و شروع به آماده شدن کنید. اما از زمان قرنطینه کافی است تنها یک ربع قبل از شروع کار از خواب بیدار شوید، صورتتان را بشویید و لباس مناسبی به تن کنید و با همان پیژامه ای که دقیق به یاد ندارید چه زمان آن را پوشیده اید، پشت میز بنشینید و در حال چای خوردن، منتظر باشید تا همه افراد آنلاین شوند.

2)ساعت کاری انعطاف پذیر
مزیت قبلی برای کسانی بود که ساعت کاری آن ها تغییر نکرده است. اما بعضی از دفتر ها ساعت کاری را تغییر دادند. خیلی ها هم زمان شروع کار یکسانی نداشتند و فقط نتیجه کاری که انجام می دادند مهم بود. پس شروع کار و هماهنگ کردن کار و زندگی برای کارمندان راحت تر بود.

3)رفت و آمد و هزینه ها؛ مسئله ای مهم که همیشه بخشی از حقوق برای آن کنار گذاشته می شود
شما در یک ماه زمان زیادی را برای رفتن به محل کار صرف می کنید. این زمان نسبت مستقیمی با هزینه ای که باید برای رفت و برگشت پرداخت شود دارد. شاید دانستن این مطلب برایتان جالب باشد. شما هر ساله حدود 100 ساعت صرف رفت و آمد به محل کارتان می کنید که 40 ساعت آن را در ترافیک می گذرانید. برای کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی میکنند روزانه 90 دقیقه و گاهی بیشتر از زمانشان را صرف رفت و برگشت به محل کار می کنند. پس با عدم حضور در محل کار، هم زمان و هم پول بیشتری ذخیره می شود.

4)خانواده، مهم ترین بنیاد زندگی هر فرد 
مهم ترین دارایی هر فرد در زندگی خانواده است. به خاطر کار و نبودن در خانه از خانواده دور بودید و نمیتوانستید آن ها را مدت زیادی ببینید. اما کرونا باعث شد بیشتر کنار آن ها باشید و بتوانید لحظه های بیشتری را پیش هم بگذرانید. راحت تر به مسائل شخصی و خانوادگیتان برسید و بیشتر در جریان اتفاقات باشید.

5)بیماری های گردن و کمر؛ دردی که اکثر دچارش می شوید
همیشه در محل کار مجبور بودید روی صندلی به مدت 7 ساعت، که مدت طولانی به حساب می آید، بنشینید و همین اتفاق در دراز مدت باعث می شود به بیماری های مربوط به کمر و گردن دچار شوید. اما با شروع دور کاری و خانه نشینی، در حالی که روی کاناپه نشسته اید و پاهایتان را روی هم انداخته اید، به کارهایتان می رسید. 

هنوز هم مزیت برای گفتن وجود دارد. اما هدف این مقاله گفتن مشکلات و دادن راهکار برای حل آن هاست. پس حال به سراغ سختی هایی که قرنطینه برای افراد مجبور به دورکاری داشته می رویم.

1)عدم حضور در محل کار و نداشتن راهنما
حضور در محل کار و داشتن تعامل و ارتباط با افراد باعث می شود که از حالت منزوی بودن و تنهایی دور باشید و در کنار کار و انجام وظایف، با همکاران خود صحبت کنید. اگر سوالی داشتید از آن ها بپرسید تا به شما کمک کنند و راحت تر از پس مشکلات سیستمی و دفتری بر بیایید. با شروع کرونا و نداشتن هم صحبت و همکار برای راهنمایی، به مشکلاتی خوردید که باعث شد زمان زیادی را صرف رفع مشکلات فنی کنید. در صورتی که اگه در کنار همکارتان بودید زمان کمتری صرف حل آن می کردید.

2)فضای مناسب کار و حضور بیشتر در محیط خانه
بعضی از افراد با مشکل نداشتن فضای مناسب برای انجام کار ها مواجه شدند. هزینه های مربوط به هوا و مکان مناسب وجود نداشت و باعث به وجود آمدن هزینه هایی برای افراد شد. نکته بسیار مهمی که در صورت مهیا بودن شرایط، باعث می شد تا شرایط سخت را با آرامش بیشتری طی کنند.

3)سازگاری با شرایط و محیط
برای تعداد زیادی از شما که دور کاری انجام می دادید زمان زیادی طول کشید تا توانستید خود را با شرایط پیش آمده وفق دهید. خیلی خنده دار بود که در خانه و پشت میز در حالی که فقط یک لباس رسمی به تن دارید اما پیژامه پوش نشسته اید و منتظرید تا همه افراد آنلاین شوند.
گاهی نمیشد حس حضور در محیط کار را داشت. اما مجبور بودید با لباس رسمی ای که همیشه در محل کار می پوشیدید حاضر شوید. گذراندن زمان زیاد با لباس مناسب محل کار، کار طاقت فرسایی بوده و هست.

نتیجه گیری و راهکار
بهترین و مناسب ترین راه برای ادامه این مسیر داشتن محیط مناسب برای کار است. استفاده از تهویه مطبوع مناسب و تهویه هوای عالی و ایجاد محیطی مشابه با محل کار برای هر فرد امری ضروری است. خرید تجهیزات مربوط به تهویه هوا هم دغدغه دیگری است. اما نگران نباشید. مجموعه فاتحی برای این دغدغه هم راهکاری دارد.
فروشگاه فاتحی؛ فروشگاهی که توانسته در مدت کرونا به افراد کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهویه فاتحی

کالای مس فاتحی در سال 1393 فعالیت خود را در عرضه محصولات مسی و مواد اولیه دستگاه های تهویه مطبوع شروع کرده و با عرضه کیفیت مطلوب، شرایط مطلوب، و قیمت مطلوب توانسته اعتماد مشتریان و همکاران را نسبت به خود جلب نماید. این فروشگاه عرضه کننده مواد اولیه دستگاه های تهویه مطبوع به شرح زیر است: 1.عرضه انواع لوله های مسی به صورت کلاف، شاخه و کویل 2.عرضه اتصالات مسی از جمله زانویی لوله مسی، سه راهی لوله مسی، یو لوله مسی، بوشن لوله مسی و تبدیل لوله مسی 3.عرضه و تولید لوله مسی فین دار جهت کندانسور چیلر 4. عرضه عایق های حرارتی و برودتی سلول بسته 5.عرضه کانال های فلکسیبل 6.عرضه ملزومات نصب و راه اندازی دستگاه های تهویه مطبوع

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید