اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907294708615388

اهمیت استفاده از عایق صوتی

کد: 139907294708615388

https://bit.ly/37GBQ86

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت کهن عایق با ارائه فوم عایق صوتی با کیفیت از تولیدکنندگان برتر صنعت عایق است. تنوع محصولات کهن عایق گستره انتخاب شما را افزایش می دهد.

عایق صوتی
اهمیت استفاده از عایق صوتی

می توانید از سراسر کشور سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کار مورد نظر به دست شما برسد. امیدواریم به اهمیت استفاده از عایق صوتی برای درب ها بیشتر توجه کنید.

نوع فومی که برای عایق ضدصدا استفاده می کنید بستگی به فضا و هدف شما از عایق صوتی دارد. اگر هدف شما کاهش نویز فضا یا جلوگیری از ورود و خرج صدا از فضا است شرکت کهن عایق، عایق های صدای مناسب و متفاوتی برای استفاده شما ارائه می دهد.

چگونه می توانیم پانل های صوتی را نصب کنیم؟

نصب پانل های صوتی می تواند سریع و ساده باشد، خصوصاً برای افرادی که با یک متخصص آکوستیک کار می کنند. می توانید برای نصب فوم عایق صدا با یک متخصص در ارتباط باشید و مرحله به مرحله نصب فوم عایق صدا را با راهنمایی متخصص انجام دهید. کهن عایق یک مرکز خرید فوم برای شما است که فوم هایی مثل فوم الاستومری ، فوم پلی اتیلن و … را به فروش می رساند. عایق بندی قسمت های مختلف خانه خیلی دارای اهمیت است. شما می توانید انواع متریال برای عایق کاری را از کهن عایق بخرید؛ مثل عایق دیوار مشترک که بسیار برای آرامش شما دارای اهمیت است.

یکی دیگر از خدمات بسیار مهمی که این مجموعه ارائه می دهد، فروش جعبه ماینر عایق بندی شده است. می توانید عایق ماینر را نیز از کهن عایق در صورت نیاز تهیه کنید. کهن عایق با سابقه ای که در این زمینه دارد بهترین ها را با کیفیت بالا و نازلترین قیمت برای شما فراهم می کند. شما می توانید از سراسر کشور سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کار مورد نظر به دست شما برسد. مجموعه کهن عایق امیدوار است با توجه به آنچه گفته شد به اهمیت استفاده از عایق صوتی برای درب ها بیشتر توجه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کهن عایق

کهن عایق ایران گروه صنعتی کهن عایق فعالیت خود را از سال 1386 در فروش خرد و عمده عایق های صوتی و حرارتی آغاز نموده است، این شرکت به لطف ایزاد منان، توانسته است جزیی از کمبودهای بازار کشور در تامین عایق‌های صوتی و حرارتی را برطرف نماید. گروه صنعتی کهن عایق سال هاست که در زمینه تولید عایق های صوتی وحرارتی فعالیت دارد و با سال ها تجربه در ساخت و ساز مهندسی عایق های صوتی وحرارتی راه حل های تخصصی را برای پروژه های مسکونی، صنعتی، اداری و تجاری ارائه می دهد. در طی سال ها تجربه شرکت کهن عایق، هدف این مجموعه بر رشد مداوم، نوآوری و ارائه راه حل هایی کارآمد برای تولید عایق صوتی وحرارتی بوده است. با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و پیشرفت آن، گروه صنعتی کهن عایق درصدد این برآمده است تا فروش اینترتی خود را راه اندازی نماید تا بتواند بدون واسطه و با قیمت کم و صرف جویی در وقت، کالا های مورد نیاز را به دست مصرف کننده برساند. امید بر آن است، همان طور که توانستیم با توکل بر خدا در دنیای فیزیکی رضایت شما مصرف کنندگان را برآورده کنیم ،بتوانیم در دنیای مجازی هم رضایت شما دوستان را برای خرید عایق‌های صوتی و حرارتی اعم از انواع: فوم‌های شانه تخم مرغی فوم‌های هرمی فوم‌های بیس تراپ فوم پلی اتیلن فوم الاستمری و ….. و همچنین انواع پشم سنگ فراهم نماییم. هدف اصلی گروه ما، حذف واسطه ها و رساندن کالا با قیمت پایین به دست مصرف کننده می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید