اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907294709013887

دوران پیامک هنوز تمام نشده است

وب سرویس پیامک چه ویژگی هایی دارد؟

کد: 139907294709013887

https://bit.ly/3kk0ZZI

، مشهد , (اخبار رسمی): وب سرویس پیامک، در فضای مجازی و اینترنت هر روز شگفتی های جدیدی به وقوع می پیوندد. همه ما تجربه خرید از طریق اینترنت را داریم. فروشگاه های اینترنتی برای جلب مشتری بیشتر و استفاده از خدماتی که آن ها را سریعتر به مشتری وصل کند از ویژگی وب سرویس پیامک استفاده می کنند.

وب سرویس پیامک چه ویژگی هایی دارد
ارسال پیامک به لیست سیاه

با تبدیل شماره اختصاصی یک شرکت حقوقی که دارای شماره ثبت، کد ملی  و شناسه است، می توانید خط خود را اختصاصی کنید و با دسترسی به لیست سیاه مخابرات پیامک های خدماتی خود را ارسال کنید.

در فضای مجازی و اینترنت هر روز شگفتی های جدیدی به وقوع می پیوندد. همه ما تجربه خرید از طریق اینترنت را داریم. فروشگاه های اینترنتی برای جلب مشتری بیشتر و استفاده از خدماتی که آن ها را سریعتر به مشتری وصل کند از ویژگی وب سرویس پیامک استفاده کردند.اما وب سرویس پیامک چیست؟ وب سرویس پیامک یک سامانه برای ارسال پیام کوتاه و اطلاع رسانی به مشتریانی است که از یک فروشگاه اینترنتی خریداری می کنند. این سامانه پیام کوتاه با دریافت اطلاعاتی مانند نام و شماره تلفن و آدرس مشتری که در هنگام خرید در سیستم وارد می کند یک لیست برای خود می سازد و از این لیست برای اطلاع رسانی به  مشتریان استفاده می کند.از آنجا که این سیستم تحت وب کار می کند به آن وب سرویس پیامک می گویند.

دلیل استفاده از وب سرویس پیامک چیست؟

استفاده از وب سرویس ها به دلیل اینکه باعث ایجاد یک ارتباط هوشمند و دو طرفه با کاربران می شود دارای اهمیت می باشد.اطلاعات مورد نیاز شما از سیستم استخراج می شود و از طریق پیامک آ نها را ارسال می کند. با استفاده از زبان های برنامه نویسی مانند دلفی، وی نت و زبان برنامه نویسی c می توانید با وب سرویس ها ارتباط برقرار کرده و شرایط ارسال پیامک خود را مدیریت کنید و در زمان و شرایطی که خودتان برنامه ریزی می کنید اقدام به ارسال پیام کوتاه به  صورت انبوه برای مخاطبان مورد نظر خود داشته باشید. از موارد دیگری که مزیت های استفاده از این سرویس ها را نشان میدهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-نرم افزارهای آموزشی

در این نوع نرم افزارها زمان و شرایط آزمون ها از طریق پیامک برای والدین و دانش آموزان ارسال می شود

2-نرم افزارهای سیستم نهفته و رصد کننده شرایط خاص برای ارسال پیامک

3-نرم افزارهای امنیتی

4- سیستم های تشخیص هویت

5- سیستم نظرسنجی و مسابقات

6- سیستم های عضو گیری و مدیریت کاربران

ارسال پیامک به بلک لیست چگونه امکان پذیر است 

شاید بسیار پیش آمده باشد که به دلیل ارسال پیامک های بی موقع و تکراری سیستم دریافت پیامک خود را غیر فعال کنید. در اینحالت شماره شما در مخابرات در لیستی قرار می گیرد که ارسال پیامک به آن محدود و گاهی اوقات ممنوع می شود. برای بسیاری از تجارت ها این شماره های موجود در بلک لیست مخابرات بازار هدف هستند و می توانند با سرمایه گذاری و اطلاع رسانی به موقع خدمات خود به آنها مخاطبان ماندگاری را برای محصولات و خدمات خود جذب کنند.از آنجا که ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات با شماره های عمومی امکانپذیر نیست از مسیرهای دیگری برای بدست آوردن مخاطبان خود برای ارسال پیامک باید استفاده کنید از جمله:

1- خدماتی کردن خطوط اختصاصی خود برای ارسال پیامک به بلک لیست

با تبدیل شماره اختصاصی یک شرکت حقوقی که دارای شماره ثبت،کد ملی  و شناسه می باشد می توانید خط خود را اختصاصی کنید و با دسترسی به لیست سیاه مخابرات پیامک های خدماتی خود را ارسال کنید. نکته مورد توجه اینست که نمی توانید از این خطوط برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید.

2- ارسال پیامک خدمات عمومی

در این شرایط شما می توانید یک شماره اختصاصی تهیه کرده و از آن برای ارسال پیامک خدمات خود استفاده کنید. توجه کنید که نمی توانید از این خطوط برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید.ارسال پیامک به بلک لیست در این نوع ارسال پیامک هم برای مشتری حقیقی و هم مشتری حقوقی امکانپذیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]