اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907294709415391

محصول تازه ماناست رونمایی شد؛

ارائه پکیج زمینی کالورپک به بازار تجهیزات و تاسیسات ساختمانی

کد: 139907294709415391

https://bit.ly/3mpMQe8

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه ماناست با نام پکیج زمینی کالورپک پلاس در فروشگاه اینترنتی ماناست رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه پکیج زمینی کالورپک به بازار  تجهیزات و تاسیسات ساختمانی
ارائه پکیج زمینی کالورپک به بازار تجهیزات و تاسیسات ساختمانی

طراحی این سیستم به منظور به روز رسانی سیستم های حرارتی قدیمی و ارائه پکیجی توانمند برای جایگزینی تمام آنها است.

به گزارش روابط عمومی ماناست، فروشگاه اینترنتی ماناست در تاریخ  99/07/29، https://manaset.com/ میزبان رونمایی از پکیج زمینی کالورپک پلاس، محصول تازه این شرکت است. بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه پکیج دیواری و زمینی ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر قدرت گرمایشی بالا را ارائه کند تا این خدمت تازه از نظر سوخت و مصرف انرژی را برای مصرف کنندگان فراهم کند. بر پایه این اطلاع، پکیج زمینی کالورپک دارای محاسنی است که اعم از ظرفیت حرارتی بالا است و می‌تواند باعث گرمای بیشتری شود.

ویژگی های شاخص پکیج زمینی کالور پک

پکیج زمینی کالور پک آذران صنعت بدلیل داشتن ظرفیت حرارتی بالا جزو آن دسته از پکیج های زمینی قدرتمند بوده و همانطور که گفته شد قادر به تولید و ذخیره سازی آبگرم مصرفی به میزان بالا همزمان با گرمایش در فضاهای کاربری است. این پکیج در ظرفیت های 45 هزار الی 125 هزار کیلوکالری بر ساعت تولید و عرضه می شود که در ساختمان های ویلایی یا پروژه هایی که فضای کافی برای اجرای موتورخانه وجود ندارد و یا حتی هزینه ی اجرا آن به صرفه نیست، باید از پکیج زمینی کالورپک به عنوان جایگزین موتورخانه استفاده کرد مانند مجتمع های مسکونی و اداری کوچک و یا کارگاه های صنعتی کوچک و غیره.

از آنجا که تمامی مدل های پکیج زمینی کالورپک بدون مشعل هستند، این امکان را به مشتری می دهد تا مشعل را بر اساس سوخت در دسترس محل پروژه انتخاب و خریداری کند. بهتر است گفته شود که در پکیج های زمینی کالورپک می توان از مشعل های گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز فن دار و یا حتی مشعل های بدون فن (اتمسفریک) با سوخت گاز استفاده کرد.

در نوع ساختار پکیج زمینی کالورپک از یک دیگ فولادی کالور مطابق با استاندارد های اروپایی استفاده شده است که باعث افزایش راندمان پکیج  تا 89 درصد شده است. جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با تیم متخصص ماناست تماس حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ماناست

در این سالها همواره به دنبال تحقق رویای ایجاد محیط های زیستی مبتنی بر الگوهای معماری پایدار و همسان با فرهنگ ایرانی اسلامی و همچنین منطبق بر اصول فنی و دانش روز دنیا بوده ایم. ماناست همواره کوشیده است تا در جهت ارتقای سطح کیفیت محیط زندگی هموطنان عزیز، گامی هرچند کوچک ولی موثر برداشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]