اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907294709815336

مشکلات لباسشویی آاگ و تعمیر آن

کد: 139907294709815336

https://bit.ly/31u1oS7

، تهران , (اخبار رسمی): لباسشویی آاگ یکی از برندهای لباسشویی است که این روزها مصرف کنندگان زیادی دارد. در صورتی که از این ماشین به درستی استفاده نشود و یا مشکلاتی برای دستگاه پیش آمد حتما در اولین گام با تعمیرات لباسشویی آاگ تماس بگیرید.

مشکلات لباسشویی آاگ و تعمیر آن
مشکلات لباسشویی آاگ و تعمیر آن

لباسشویی آاگ یکی از برندهای لباسشویی است که این روزها مصرف کنندگان زیادی دارد. اما در صورتی که از این ماشین به درستی استفاده نشود و یا مشکلاتی که در ادامه گفته شده برای دستگاه پیش آمد حتما اولین کاری که می کنید تماس با تعمیرات لباسشویی آاگ در تهران است. 

در صورتی که بخواهید بدانید مشکل کجاست و چطور خودتان می توانید آن را تعمیر کنید ممکن است خرابی هایی بیشتری به بار آید و خرج آن هم بالاتر رود.

بنابراین در صورتی که در تعمیرات لباسشویی آاگ تخصصی ندارید به هیچ عنوان آن را دستکاری نکنید.  

مشکلات و ارورهای لباسشویی آاگ

در طول روز و یا گاهی اوقات ممکن است برای ماشین لباسشویی ارورهایی ایجاد شود که برای اینکه به تعمیرکار بگویید چه مشکلی پیش آمده باید آن را بخوانید و بدانید چه چیزی باعث آن شده است، در ادامه ایرانیان سرویس خطا را توضیح داده است؛

بررسی کد خطای ماشین لباسشویی آاگ: در مقاله ارور ماشین لباسشویی آاگ به بررسی کدهای خطای این دستگاه پرداخته می شود:

علت ارور E11 لباسشویی آاگ : این مشکل باز هم نشان می دهد داخل ماشین بیش از مقدار لازم پر شده است. برای رفع آن لوله ورودی باید بررسی شود. 

خطای E12 ماشین لباسشویی آاگ: در صورتی که ماشین بیش از مقدار لازم پر شود این خطا داده میشود.  مشکلی در پر شدن ماشین در حین خشک کردن وجود دارد.

ارور E12 ماشین لباسشویی آاگ  و برطرف کردن آن: به احتمال زیاد در لوله آب نشتی وجود دارد و باید سریعا تعمیر شود.

خطای E21: تخلیه آن به درستی و یا به کندی انجام می شود که باید آن را برطرف کنید. برای رفع آن باید خروجی آب چک شود و در صورتی که چیزی مانع تخلیه شده است حتما رفع شود. 

خطای E23: این خطا نشان دهنده تخلیه نشدن پمپ میباشد برای رفع آن حتما با ایرانیان سرویس نمایندگی لباسشویی آاگ در تهران تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانیان سرویس

تعمیرات لوازم خانگی بوش، جنرال الکتریک، مابه، وایت هوس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار