اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990730471179620

سری تبلت‌های MediaPad T هوآوی، محافظ چشمان شما

کد: 13990730471179620

https://bit.ly/35cYSAA

، (اخبار رسمی): این روزها واقعا سخت است که بخواهیم چشم‌مان را از نمایشگر موبایل یا تبلت‌هایمان برداریم. معمولا در حال تماشای سریال‌های محبوب‌مان هستیم یا بچه‌ها دوست دارند بازی‌ها را روی نمایشگرهای بزرگ‌تر بازی کنند. حقیقت این است که تبلت‌ها می‌توانند در استفاده طولانی مدت فشار زیادی را به چشم‌های ما وارد کنند.

سری تبلت‌های MediaPad T هوآوی، محافظ چشمان شما
سری تبلت‌های MediaPad T هوآوی، محافظ چشمان شما
سری تبلت‌های MediaPad T هوآوی، محافظ چشمان شما
سری تبلت‌های MediaPad T هوآوی، محافظ چشمان شما

شرکت‌های فناوری تمام سعی‌ خود را کرده‌اند تا محصولات‌شان را برای حفظ سلامتی چشم‌های کاربر بهینه کنند. در این میان، تلاش‌هایی که هوآوی با سری تبلت‌های MediaPad T در این زمینه انجام داده، غیرقابل چشم‌پوشی است.

می‌دانیم که نور آبی چقدر برای چشم‌های ما مضر است؛ اما دلیل این مضر بودنش برای همه روشن نیست. نور آبی انرژی زیاد و طول موج کوتاهی دارد. از این نظر، نور آبی می‌تواند منجر به خستگی چشم‌ها شود. این موضوع تاثیرات دیگری هم روی سلامتی دارد. سری تبلت‌های MediaPad T یک حالت ویژه با نام راحتی چشم (Eye Comfort Mode) دارد که با انتخاب آن، تُن‌های رنگ آبی به تُن‌های رنگی گرم‌تر تغییر می‌کنند. این کار، تاثیر مستقیم نورهای آبی را کم می‌کند و باعث می‌شود از ایجاد عادت‌های بد چشمی در همان مراحل اولیه جلوگیری شود.

تبلت‌ها فقط برای سرگرمی کاربرد ندارد. از آنها می‌توان به عنوان یک منبع غنی آموزشی، به‌خصوص برای مطالعه استفاده کرد. سری تبلت‌های MediaPad T هوآوی یک حالت خاص «کتاب الکترونیکی» (eBook Mode) دارد که در آن، رنگ‌ها به سمتی حرکت می‌کنند که حالتی شبیه به کتاب‌های کاغذی شبیه‌سازی شود.

فرزندتان را در حالی تصور کنید که با در دست داشتن تبلت به رختخواب می‌رود و می‌خواهد در Kids’ Corner بازی کند. همه‌ی ما این تجربه را داشته‌ایم که فرزندمان را در حالتی ببینیم که ابتدا در حالت نشسته کمی خم شود و پس از مدتی دراز بکشد و دست‌هایش را در هوا نگه دارد تا بتواند فیلم تماشا کند. این طرز استفاده از تبلت برای مهره‌های کمر و گردن کودک مضر است. به همین دلیل سری تبلت‌های MediaPad T هوآوی یک «ژیروسکوپ» (gyroscope) داخلی دارد و به الگوریتم‌هایی مجهز شده تا به فرزند شما یادآوری کند که اگر دراز کشیده است، بلند شود و به صورت نشسته به تبلت‌اش نگاه کند.

استفاده از تبلت یا گوشی هوشمند هنگام حرکت، مثلا در حال پیاده‌روی یا در حال طی مسیر رفت‌وآمد در یک خودروی متحرک می‌تواند منجر به ایجاد لرزش‌های خفیف و گاهی غیرقابل لمسی در نمایشگرها شود. این تکان‌های کوچک نیز می‌توانند منجر به خستگی‌هایی چشمی شوند؛ از آن خستگی‌هایی که دلیل‌اش را نمی‌فهمیم و ناخواسته به چشمان شما فشار می‌آورند. این اتفاق در درازمدت می‌تواند تاثیرات بدی روی بینایی داشته باشد و حتی منجر به عارضه‌ی نزدیک‌بینی (Myopia) در چشم‌های شما شود. در حالت Kids’ Corner سری تبلت‌های MediaPad T هوآوی، کودک در چنین مواقعی اخطار «جاده‌ی ناهموار» را روی تبلت دریافت می‌کند و به او یادآوری می‌شود که از تبلت در یک حالت پایدار استفاده کند.

سری تبلت‌های MediaPad T هوآوی طوری طراحی شده‌اند تا شما بتوانید با کودک‌تان روابط دیجیتالی مستحکم‌تری داشته باشید. به همین دلیل، این تبلت به گزینه‌های کنترلی منعطفی جهت نظارت والدین بر کودک مجهز شده است. شما به عنوان پدر یا مادر فرزندتان می‌تواند بازه‌های زمانی متعددی را در طول یک روز مشخص کنید که در آنها، فرزندتان حق استفاده از تبلت‌اش را نداشته باشد. به عنوان مثال فرزند شما می‌تواند پس از برگشتن از مدرسه و در یک وقت استراحت، از تبلت‌اش استفاده کند؛ اما در زمان‌هایی که باید به تکالیف درسی‌اش بپردازد، توانایی استفاده از تبلت را نداشته باشد.

حالا که آموزش از راه دور و از طریق گجت‌های هوشمند مانند تبلت، تبدیل به روش اصلی آموزشی در دنیا شده است و به نظر نمی‌رسد در آینده نیز تغییری در این شیوه اتفاق بیفتد، لزوم رعایت نکات ایمنی و سلامت در استفاده از این ابزار به ویژه برای کودکان بسیار مهم خواهد بود که در این زمینه هوآوی با ارائه راهکار ویژه یکی از برندهای پیشرو است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]