اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908014713215403

محصول تازه دیجی کاتالوگ رونمایی شد

ارائه تبلت ای تاچ x8 به بازار تبلت و لوازم دیجیتال

کد: 139908014713215403

https://bit.ly/3oLQukw

، سمنان , (اخبار رسمی): محصول تازه دیجی کاتالوگ با نام atouch x8 در بازار موبایل ایران رونمایی و عرضه شد.

ارائه تبلت ای تاچ x8 به بازار  تبلت و لوازم دیجیتال
تبلت ای تاچ ATOUCH X8

تبلت ای تاچ ایکس 8 ATOUCH X8 با کیفیت و قیمت عالی به همراه لوازم جانبی کامل رایگان به مشتریان عرضه می شود. تبلت ای تاچ 4G دارای اندروید 6.1 بوده و از سیمکارت های 4G نیز پشتیبانی می کند.

به گزارش روابط عمومی دیجی کاتالوگ، مهرماه 99، بازار موبایل ایران میزبان رونمایی از تبلت ای تاچ x8، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه تبلت و موبایل ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ارزان قیمت همراه با لوازم جانبی رایگان را ارائه کند تا این خدمت تازه لوازم جانبی رایگان را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، تبلت ای تاچ x8 دارای محاسنی اعم از لوازم جانبی رایگان است و می‌تواند باعث خرید تبلت ارزان قیمت برای دانش آموزان شود. تبلت ای تاچ ایکس 8 ATOUCH X8 با کیفیت و قیمت عالی به همراه لوازم جانبی کامل رایگان به مشتریان عرضه می شود. تبلت ای تاچ 4G دارای اندروید 6.1 بوده و از سیمکارت های 4G نیز پشتیبانی می کند.

هدایای رایگان: عینک سه بعدی ، پاور بانک 8000 میلی آمپری ATOUCH, هدفون بیسیم به همراه شارژر ، ساعت LED دیجیتالی, کابل OTG , کاور و گلس مخصوص تبلت ای تاچ X8

تبلت ATOUCH X8 جزو تبلت‌های دو سیم کارت و ارزان قیمت است. تبلت های ای تاچ را به عنوان تبلت های دانش آموزی نیز می شناسند. این محصول دارای صفحه نمایش 7 اینجی با رزولوشن 1024×600 است. عملیات پردازشی بر عهده‌ی پردازنده‌ی 4 هسته‌ای با سرعت پردازشی 1.3 گیگاهرتز است. حافظه رم 1 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایت است (مقادیر درج شده 2 و 16 گیگ است) که در صورت نصب کار‌ت‌های microSD می‌توان این مقدار را تا 32 گیگابایت افزایش داد.

دوربین 5 و 2 مگا پیکسلی در مشخصات این تبلت درج شده است البته بیشتر شبیه سنسورهای 2 و 1.3 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین پشتی و جلویی این دستگاه هستند. همچنین باتری 3000mAh وظیفه تامین انرژی آن را بر عهده دارد. شبکه‌های 2G و 3G , 4G وای‌فای، بلوتوث و درگاه microUSB از امکانات ارتباطاتی تبلت ای تاچ  محسوب می‌شود.

راهنمای خرید تبلت کودکان و تبلت دانش آموزی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سلام فردا

"سلام فردا" یک سازمان برخواسته از مردم است که با اهداف خیرخواهانه و با توجه به مسوولیت اجتماعی بنیان گذاران آن، ماموریتی جهانی را برای یافتن فناوری های عمیق جهت حل سخت ترین چالش های پزشکی-درمانی ، زیست محیطی ، فرهنگی و اجتماعی آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]