اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908054717715407

همه چیز در مورد مواد شیمیایی

مواد شیمیایی آزمایشگاهی، خوراکی و صنعتی را بشناسید

کد: 139908054717715407

https://bit.ly/3efjbl1

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله نگاهی کلی به دسته بندی مواد شیمیایی و کاربرد آنها خواهد شد.

مواد شیمیای آزمایشگاهی , خوراکی و صنعتی را بشناسید
مواد شیمیایی آزمایشگاهی بهار تجهیز

امروزه صنایع بدون استفاده از مواد شیمیایی قادر به تولید محصولات خود نیستند. این مواد انواع گوناگونی دارند که می توان به صنعتی، خوراکی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی اشاره کرد.

امروزه صنایع بدون استفاده از مواد شیمیایی قادر به تولید محصولات خود نیستند. مواد شیمیایی از ترکیبات عناصر مختلف به دست می آیند. انواع گوناگونی دارند که می توان به صنعتی، خوراکی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی اشاره کرد. ترکیباتی که در هر یک از مواد شیمیایی نام برده شده به کار رفته، متفاوت است؛ به طور مثال در نوع خوراکی تنها از موادی استفاده شده است که قابل استفاده برای انسان باشد.

مواد شیمیایی صنعتی

صنایع زیادی از جمله صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع تولید رنگ و رزین و صنایع آرایشی و بهداشتی هستند که برای تولید محصولات خود از مواد شیمیایی صنعتی استفاده می کنند. مواد شیمیایی صنعتی خود به 2 گروه عمده یعنی مواد آلی و مواد معدنی تقسیم بندی می شوند که هر یک به صورت مختصر شرح داده خواهد شد. مواد شیمایی آلی در گذشته از عناصری به دست می آمد که در طبیعت وجود داشت اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی برای تهیه مواد آلی از روش های صنعتی و همچنین آزمایشگاهی کمک گرفته می شود.

اما مواد شیمیایی معدنی چیست؟ مواد شیمیایی معدنی به موادی گفته می شود که در ترکیبات آنها سایر عناصر باقی مانده در لیست جدول تناوبی به کار رفته است.

موادشیمیایی خوراکی

مواد شیمیایی خوراکی همانطور که از نامشان نیز پیداست برای تولید محصولات خوراکی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع مواد از عناصری تشکیل شده اند که هیچگونه ضرر و زیانی برای انسان ندارند و حتی می توانند در ماندگاری و عدم فساد محصولات غذایی نیز تاثیر بسزایی داشته باشند.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی

 مواد شیمیایی آزمایشگاهی موادی به شمار می روند که در آزمایشگاه ها برای مصارف پژوهشی و تحقیقاتی مورد استفاده قرار می گیرند و از لحاظ فرمول و ساختار، ماهیتی خوراکی و صنعتی دارند اما از خلوص بالاتری برخوردار هستند. مواد شیمیایی آزمایشگاهی در آزمایشگاه به عنوان اصلی ترین و مهم ترین مواد مورد استفاده قرار می گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروش تجهیزات آزمایشگاهی بهار

شرکت بهار تجهیز با هدف تامین تجهیزات آزمایشگاهی در سال 1373 تاسیس گردید.بهار تجهیز هیچ چیز را جز رضایت مشتری باعث رشد و ترقی خود نمی‌داند. فعالیت های این شرکت به صورت مختصر عبارت است از: واردات و تامین شیشه آلات آزمایشگاهی پرمصرف، میله و لوله های شیشه ای از جنس کوارتز و پیرکس با کیفیت بالا طراحی و ساخت شیشه آلات صنعتی و نیمه صنعتی، ساخت شیشه آلات طبق نقشه مشتری وتعمیر شیشه آلات تامین مواد شیمیایی و محیط کشت مورد استفاده در آزمایشگاه ها از کمپانی های merck ,sigma Aldrich,carlo erba,daejung فروش دستگاه های آزمایشگاهی از جمله اسپکتروفتومتر، پلاریمتر، هات پلیت، phمتر، سانتریفیوژ، شوف بالن و … از کمپانیهای معتبر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید