اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908084721915427

مهمترین نکات درباره متخصصان قلب اطفال

چه زمانی باید به فوق تخصص قلب کودکان مراجعه کنیم؟

کد: 139908084721915427

https://bit.ly/3kZN23u

، تهران , (اخبار رسمی): اگر نیاز به یک فوق تخصص قلب اطفال شناخته شده هستید و می خواهید از تشخیص و نحوه درمان خاطرتان جمع باشد، در این مطلب سعی شده بهترین پزشکان متخصص قلب تهران به شما معرفی شوند.

چه زمانی باید به فوق تخصص قلب کودکان مراجعه کنیم؟
مجهزترین مرکز اکوی قلب جنین و کودک در تهران

مرکز قلب امید, یکی از مجهزترین مراکز اکوی قلب جنین است که توسط جمعی از بهترین متخصصین قلب کودکان راه اندازی شده است. تنها مرکز اکوى جنین ایران است که امکان انجام اکوى سه و چهار بعدى را دارد.

اگر نیاز به یک فوق تخصص قلب اطفال شناخته شده هستید و می خواهید از تشخیص و نحوه درمان خاطرتان جمع باشد، در این مطلب سعی شده بهترین پزشکان متخصص قلب تهران به شما معرفی شوند. در ادامه لیستی از بهترین فوق تخصص قلب کودکان را در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین بیمارستان ها و مراکزی که در زمینه قلب جنین و کودکان و انجام اکو قلب جنین فعالیت می کنند در انتها آورده شده اند.

رشته فوق تخصص قلب کودکان (اطفال)

برنامه آموزشی و ضوابط دوره فوق تخصصی قلب کودکان که توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهیه شده شرح می دهد که : این دوره که به نام فوق تخصص قلب اطفال شناخته می شود، شاخه ای از رشته کودکان است که در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های مادرزادی و اکتسابی قلب و عروق در کودکان و نوجوانان ، همچنین مشکلات قلب جنین فعالیت دارد. دانش آموختگان این دوره پس از موفقیت در آزمون رسمی و ارائه پایان نامه مدرک فوق تخصص دریافت می کنند. طول دروه آموزشی متخصص قلب کودکان 36 ماه است.

به عنوان بهترین پزشکان فوق تخصص قلب اطفال تهران می توان به دکتر حسن زمانی , دکتر احمد وصال , دکتر حبیب الله یداللهی فارسانی , دکتر آرمن مسیحی کچاریان و دکتر منوچهر سلطانی اشاره کرد.

به نقل از سایت مرکز اکوی قلب جنین امید, بیماری های مادرزادی قلبی شایعترین مشکلات جنینی هستند که متاسقانه عموماً در بررسی های سونوگرافی دوران حاملگی تشخیص داده نمی شوند. برای پیشگیری از بروز بیماری های قلبی لازم است در دوران بارداری بین هفته 17 الی 20 به پزشک متخصص کودکان مراجعه کنید تا با بررسی دقیق وضعیت قلبی جنین از طریق انجام اکو قلب جنین از عدم وجود هرگونه نارسایی شدید قلبی مطمئن شوید.

این بیماری ها تبعات درمانی˛ اقتصادی˛ اجتماعی˛ روانی زیادی در پی خواهند داشت. اکثر بیماری های قلب به دلیل نقص تکاملی در ساختار قلب هستند. علائم بیماری های قلب می توانند در زمان تولد و یا سالها بعد بروز کنند. از جمله بیماری های مادرزادی قلب شایع می توان به مواردزیر اشاره کرد:

  • سوراخ دهلیزی – ASD
  • فیستول های شریانی کرونرهای قلب
  • نقص آندوکاردیال – AVSD
  • سوراخ بین بطنی – VSD

برای مراجعه به بهترین متخصصین قلب اطفال به کجا مراجعه کنیم؟

بیمارستان قلب شهید رجایی ,  این بیمارستان تخصصی قلب که بهترین بیمارستان قلب در خاورمیانه محسوب می‌شود یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های قطب در آسیاست؛ و در حال حاضر بیش از ۶۰۰ تخت فعال دارد و روزانه پذیرای حدود ۱۰۰۰ بیمار از نقاط مختلف کشور است.

مرکز قلب جنین و کودک امید , یکی از مجهزترین مراکز اکوی قلب جنین و کودک در تهران است که با هدف ارتقای سلامت کودک و جنین توسط جمعی از بهترین فوق تخصص های قلب کودکان راه اندازی شده است. این مرکز اولین مرکز تخصصی قلب جنین و کودک در ایران است که علاوه بر یک دستگاه اکوکاردیوگرافى Philips، به دستگاه پیشرفته اکوى چهار بعدی vivid E95 مجهز میباشد و تنها مرکز اکوى جنین و کودک در ایران است که امکان انجام اکوى سه و چهار بعدى را دارد.

مرکز قلب تهران , این بیمارستان در سال ۱۳۸۰ افتتاح شد. این مرکز با ۴۶۰ تخت بستری یکی از مجهز‌ترین مراکز تشخیصی و درمانی قلب و عروق در منطقه است.

بیمارستان عرفان نیایش, گروه تخصصی کودکان و نوزادان این بیمارستان با حضور جمعی از مجرب ترین و خبره ترین پزشکان متخصص اطفال و فوق تخصص شاخه های مختلف این رشته و با بهره گیری از تکنولوژی و علم روز دنیا، کلیه بیماری های کودکان از نوزاد تا نوجوان را به دقت تشخیص داده و با بالاترین کیفیت ممکن، آنها را کنترل و درمان می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز قلب جنین و کودک امید

مرکز اکوی قلب جنین امید اولین مرکز تخصصی قلب جنین و کودک در کشور است. این مرکز با تمرکز روی بیماری های ماردزادی قلب با هدف ارتقاء سلامت مادران و نوزادان با به کار گیری پیشرفته ترین دستگاه های اکوی چهاربعدی در این زمینه فعالیت میکند. کادر درمانی این مرکز از بهترین پزشکان فوق تخصص قلب کودکان تشکیل شده اند تا کلیه نیازهای والدین در مورد مشکلات قلبی و عروقی را پوشش دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان