اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908104722515429

چرا باید به دکوراسیون اداری توجه کرد؟

کد: 139908104722515429

https://bit.ly/388q0nt

، تهران , (اخبار رسمی): طراحی دکوراسیون اداری برای کارمندان و مشتریان بسیار حیاتی است. برای کارکنانی که قسمت زیادی از روز خود را در یک اداره یا شرکت می گذرانند، ایجاد فضایی کاربردی و راحت بسیار مهم است که باعث افزایش کارایی می شوند.

دکوراسیون اداری
اهمیت داشتن دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری صرف هزینه برای داشتن دفاتر زیبا نیست ، بلکه بسیار بیشتر از این است. این باید بخشی از کل استراتژی کسب و کار باشد تا ارزش شرکت شما را افزایش دهد ، هم از نظر انسانی و هم از نظر مالی.

طراحی دکوراسیون اداری برای کارمندان و مشتریان بسیار حیاتی است. برای کارکنانی که قسمت زیادی از روز خود را در یک اداره یا شرکت می گذرانند ، ایجاد فضایی کاربردی ، جذاب از نظر بصری ، راحت و جذاب بسیار مهم است - که همگی باعث افزایش بهره وری و کارایی می شوند. برای مشتریان ، طراحی دفتر لحن کسب و کار را تعیین می کند و داستانی درباره برند ، حرفه ای بودن و موفقیت را روایت می کند.

مشابه طراحی مبتنی بر شواهد در تنظیمات مراقبت های بهداشتی ، طراحی داخلی - فارغ از موقعیت مکانی - بر روحیه ، نگرش ، الهام ، رانندگی و سایر موارد بین افراد تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که دیگر ایجاد یک فضای مناسب برای صاحبان ، کارمندان و مشتریان فقط یک کار شیک قلمداد نمی شود بلکه این یک ضرورت است.

نکات مهم در دکوراسیون ادرای

کارمندان معمولاً بیشتر از وقتشان در خانه، وقتشان را در اداره می گذرانند. با توجه به این نکته ، منطقی است که دفاتر با طراحی مناسب می توانند روحیه ، بهره وری ، کارآیی و نگرش کلی کارمندان را افزایش دهند. ایده این است که دفتر را به مکانی که می خواهند باشند تبدیل کنند ، نه جایی که باید باشند.

مشتریان و مشتریان نیز از طریق طراحی دکوراسیون اداری پیام دریافت می کنند. اگر دفتری شلوغ ، منسوخ شده و از طراحی دکوراسیون ضعیفی برخوردار باشد ، ممکن است مشتریان در مورد شرکت همان فکر را داشته باشند. از طرف دیگر ، طراحی سازمان یافته ، دلپذیر و کاملاً اندیشیده شده به مردم در مورد نام تجاری ، نام تجاری ، موفقیت آن و اعتماد به نفس در تجارت می گوید. از این نظر ، طراحی داخلی اداری شبیه "لباس برای موفقیت" است.

طراحی دکوراسیون اداری همچنین نوع شغلی آن را نیز بیان می کند. به عنوان مثال ، دفتر وکالت با رنگ های تیره و خطوط مستقیم پیچیده تر و حرفه ای تر به نظر می رسد ، در حالی که یک دفتر طراحی گرافیک با رنگ ها و طرح های روشن از سرگرمی و خلاقیت بیشتری برخوردار است. این یک عامل مهم است که باید در نظر گرفته شود زیرا عملکرد و هدف کسب و کار را نشان می دهد.

طراحی داخلی روزانه آگاهانه و ناخودآگاه بر روحیه و انرژی افراد تأثیر می گذارد. فضای داخلی اداری این قدرت را دارد که در تأثیرگذاری بر عواطف مالکان ، کارمندان و مشتریان نقش اساسی داشته باشد. این امر باعث می شود طراحی آن یکی از مهمترین تصمیماتی باشد که شرکت می تواند هنگام ایجاد هویت و محیط کار سالم اتخاذ کند.

مارتین ریوز ، رئیس دفتر طراحی در Maris Interiors می گوید: «طراحی خوب دفتر ، علم و احساسات را با هم ترکیب می کند - برای تعادل هر دو حیاتی است. یک دفتر خوب طراحی شده به جذب و حفظ بهترین کارکنان کمک می کند و همچنین می تواند هزینه های املاک و مستغلات شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.»

دلیلی وجود دارد که مشاغل موفق وقت و انرژی خود را صرف اطمینان از طراحی دکوراسیون مناسب دفاتر خود می کنند. نه تنها یک محیط کار سالم ایجاد می کند ، بلکه یک محیط اداری توانایی تقویت و حمایت از موفقیت یک تجارت را دارد.

دکوراسیون اداری : بازتاب تصویر یک شرکت

اولین نکته ای که شرکت ها می توانند استفاده کنند ایجاد فضایی متناسب با تصویر آنها است. دکوراسیون شرکت متناسب با تاریخچه ، ارزش ها و هویت بصری شرکت به نشان دادن انسجام شرکت کمک می کند. بنابراین ، برای حفظ انسجام مشخص ، باید انتخاب رنگ ، مواد و مبلمان قابل توجه باشد.

دکوراسیون اداری : راهی برای کمک به رفاه کارمندان

افراد بیشتر روز خود را در محل کار یا حداقل 8 ساعت می گذرانند. اما امروزه ، بیشتر دفاتر کار فقط سفید باقی مانده اند: دیوارهای سفید ، میزهای سفید ، کف خاکستری ... تمام منابع علمی ثابت کرده اند که کار در یک محیط سفید بدترین است: خطر سوختن بیشتر است ، بهره وری خوب نیست ، خلاقیت خوب است کم ، خسته شدن سریعتر است. بنابراین قطعاً همه اینها از نظر اخلاقی و کارایی خوب نیست! از این رو ، بهترین گزینه برای مراقبت از محل کار آن است. مردم به دنبال چه هستند؟ آنها فضای تحریک کننده و انگیزشی می خواهند ، جایی که احساس خوبی داشته باشند ، مثل اینکه در خانه باشند. اما آنها همچنین مکانی را می خواهند که بتوانند با همکاران یا شرکای خود تبادل کنند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشند. از هر 10 کارمند 9 نفر می گویند که وقتی دفتر کارشان مجهز باشد ، بازده و خلاقیت بیشتری دارند. علاوه بر این ، می توانیم ببینیم که عملکرد با رفاه در کار مرتبط است. در واقع ، طبق مطالعات ، یک کارمند خوشحال 12٪ بیشتر از سایر کارمندان بهره وری دارد. بنابراین دفاتر بر انگیزه و رفاه هر یک تأثیر می گذارند. به همین ترتیب ، رفاه در محل کار هنگامی که کارکنان احساس آزادی بیشتری می کنند ، افزایش می یابد. می توان فضاهای خاصی را برای اهداف خاص ایجاد کرد: فضاسازی برای استراحت ، استراحت یا بازی spaces

دکوراسیون اداری : ابزاری برای اغواگری برند کارفرما

وقتی دکوراسیون ارزش های شرکت را منعکس می کند ، به یک دارایی اصلی برای مارک کارفرما تبدیل می شود. در واقع ، شرکت ها از آن برای تقویت تصویر خود با اهداف مختلف خود استفاده می کنند: کارمندان ، مشتریان و استعدادهای آینده آنها. یک دکوراسیون خوب باعث می شود قبل از هر چیز فضایی ایجاد شود که کارمندان احساس خوبی داشته باشند. دکوراسیون بخشی از فرهنگ سازمانی است و نوعی تعلق خاطر را به همراه دارد. بعداً ، هنگامی که یک کارمند از محل کار خود راضی باشد، می تواند سفیر شرکت خود شود. بنابراین ، محل کار باعث می شود استعدادهای او حفظ شود. علاوه بر این ، داشتن محل کار هنگام پذیرش مشتری ضروری است. در واقع ، هدف اغوا کردن مشتریانی است که برای قرار ملاقات می آیند و آنها را به همکاری دعوت می کنند. سرانجام ، جذب نیرو های آینده بخشی جدایی ناپذیر از یک ترتیب کاری جدید است. علاوه بر این ، داوطلبان هنگام ثبت نام نگران محل کار هستند. سپس آنها در مورد فضای کاری شرکت مورد نظر تحقیق خواهند کرد و وقتی به مصاحبه استخدام خود می روند نسبت به دکور حساس خواهند بود. برای 40٪ از کارمندان ، محل کار هنگام درخواست بسیار مهم بود. بنابراین دکوراسیون نیز یک مسئله اصلی استخدام است!

در نتیجه ، طراحی دکوراسیون اداری صرف هزینه برای داشتن دفاتر زیبا نیست ، بلکه بسیار بیشتر از این است. این باید بخشی از کل استراتژی کسب و کار باشد تا ارزش شرکت شما را افزایش دهد ، هم از نظر انسانی و هم از نظر مالی.

بنابراین با توجه به نکاتی که گفته شد انتخاب یک شرکت طراحی دکوراسیون عالی می تواند شما را در این زمینه بسیار کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماری آرکا

گروه آرکا فعالیت خود را بیش از یک دهه قبل در زمینه ساخت و مشارکت ابنیه، بازسازی ساختمان، معمارى داخلى ساختمان، نظارت و مدیریت پروژه ها، مدیریت پیمان، غرفه سازی آغاز کرده است. و در طول این سالیان، همواره با بهره‌گیرى از دانش و تجربه مهندسین صاحب نام و خوش ذوق (با مدارک عالی از دانشگاههای برتر امریکا) در این عرصه موفق به ایجاد فضاهاى دلپذیرتر زندگى و کار براى همراهان آرکا بوده است. هدف آرکا در این مجموعه تحقق زندگی ایرانی و بالا بردن کیفیت زندگی و فضای زیستی تمام اقشار جامعه به کمک ارتقاء کیفیت طراحی و ساخت و ساز بوسیله ی معماری مطلوب و جلب رضایتمندی مشتریان عزیزمان است. ما تلاش کرده ایم برای رسیدن به چنین هدفی همواره پیش نیازهای لازم برای به عهده گرفتن چنین مسئولیت سنگینی را فراهم آوریم. ما با تکیه بر اصول و مبانى مهندسى، معمارى و تجربه، تداعى گر ذهن و سلیقه شما بوده و به رویاهایتان واقعیت مى بخشیم. درباره آرکا این را میتوان گفت که هنر آرکا خلق طرح و زیبایى در رویا و انطباق آن با سلایق شماست و تخصص ما اجراى همان رویاها در محیط و فضاى ساختمان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | دکوراسیون و منزل