اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908114726015450

آقای پرداخت، ارائه‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی

کد: 139908114726015450

https://bit.ly/2I05gUa

، رشت , (اخبار رسمی): آقای پرداخت به‌عنوان پرداخت‌یار رسمی شاپرک و بانک مرکزی ایران، با در اختیار قراردادن خدماتی نوین در صنعت پرداخت الکترونیک، روزانه میزبان چندین هزار تراکنش در بستر وب ایران است.

پرداخت یار آقای پرداخت ارائه‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی
آقای پرداخت، ارائه‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی

آقای پرداخت به‌عنوان پرداخت‌یار رسمی شاپرک و بانک مرکزی ایران ، با در اختیار قرار دادن خدماتی نوین در صنعت پرداخت الکترونیک، روزانه میزبان چندین هزار تراکنش در بستر وب ایران است.

با عضویت در آقای پرداخت و استفاده از درگاه پرداخت اختصاصی با نام و لوگو وهمچنین آدرس سایت کسب و کار خود، حتی در صفحه‌ی پرداخت بانکی نیز برند کسب و کار خود را نشان داده و باعث اعتبار و پیشرفت روز افزون کسب و کار خود باشید.

سیستم درگاه آقای پرداخت جهت ایجاد بستری برای پرداخت های آنلاین برای فروشنده و خریدار در فضای مجازی و نقل و انتقال آنلاین ایجاد شده و در این راستا با اهداف بلند مدت و نیروی انسانی ماهر امیدوار است بهترین خدمات و کیفیت بالا را برای کاربران فراهم سازد.

آقای پرداخت با هدف توسعه پرداخت الکترونیکی در فضایی کاملا امن و مطمئن، با رعایت استانداردهای قانونی و پروتکل‌های امنیتی، بستری پایدار و مطمئن را برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک فراهم کرده است. شما می‌توانید به طور همزمان از چندین درگاه بانکی برای پذیرش پرداخت‌های آنلاین مشتریان خود بهره ببرید.

برخی از خدمات آقای پرداخت:

  • ارائه درگاه پرداخت کاملا اختصاصی با درج نام و لوگو و آدرس سایت شما در صفحه بانکی
  • تسویه حساب اتوماتیک و روزانه به صورت شاپرکی
  • ارائه صفحه پرداخت شخصی
  • ارائه درگاه برای وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی
  • ارائه لینک و دکمه پرداخت
  • امکان ایجاد فروشگاه
  • امکان ایجاد کدتخفیف برای محصولات خود
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آقای پرداخت

آقای پرداخت به عنوان یک مجموعه زیر نظر شرکت وب میزبان گیل به شماره ثبت ۲۱۴۸۶ در حال فعالیت می باشد ، که در زمینه تجارت الکترونیک و سامانه انتقال وجه الکترونیکی در حال ارائه خدمات است،این مجموعه در اردیبهشت ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرده و تا این لحظه توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کرده و از نظر پشتیبانی و سرویس دهی به کاربران بدون هیچ مشکلی فعالیت کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه